Als donder en hemel enzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel een compleet onverwachte 0-0 daar.
Ja, hoe onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel een compleet onverwachte 0-0 daar.
Maar dat kwam omdat die Queresma het script niet goed had doorgenomen, daarna werd alles hersteld.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:51 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, lijkt me niet dat Porto bewust 2x op de paal schoot, pas het laatste kwartier geloofde beide ploegen het wel..
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
Maar dat kwam omdat die Queresma het script niet goed had doorgenomen, daarna werd alles hersteld.
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat die Queresma het script niet goed had doorgenomen, daarna werd alles hersteld.
Dat was idd een niet zo'n slimme opmerking maar over het algemeen zijn ze een stuk prettiger dan hun collegas van de NOSquote:Op donderdag 7 december 2006 07:52 schreef Gunner het volgende:
Algemene niveau van de commentators van Sport 1 valt me behoorlijk tegen.
Aan het einde van de wedstrijd wisten ze te melden dat Porto eerste in de poule zou worden omdat ze een beter onderling resultaat hadden. Was waarschijnlijk vergeten dat AFC de thuiswedstrijd had gewonnen![]()
behalve die kut-ossenaar, marc van hinthum, die zei te hopen dat Arsenal zou verliezen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was idd een niet zo'n slimme opmerking maar over het algemeen zijn ze een stuk prettiger dan hun collegas van de NOS
Ik heb er gisteren ook al iets over gepost ergens.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
behalve die kut-ossenaar, marc van hinthum, die zei te hopen dat Arsenal zou verliezen.
Wat een lul.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
behalve die kut-ossenaar, marc van hinthum, die zei te hopen dat Arsenal zou verliezen.
Wat een lul.
Niks tegen Oss hequote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat een lul.
quote:I did have a good laugh at Alan Pardew getting the sack yesterday. Not dancing around someone else’s technical area now are you, you cunt?
Lullig maar het is niet anders.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef fanneke het volgende:
Vanavond Wigan-Arsenal.
Doei, minimaal 10 punten achter...quote:Op donderdag 14 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Denk je dat ze een rotseizoen draaien, staan ze toch bij de eerste plekken.
Ja, oke, ik zie Arsenal niet meer snel Manchester of Chelsea inhalen, maar je wint meer van de helft van je wedstrijden niet en toch sta je op een CL-plek. Net zoals Liverpool, die staan dalijk ook gewoon weer in de top 4.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doei, minimaal 10 punten achter...
Dat zegt dan genoeg over de PL alhoewel alle teams die Europees actief zijn eerste worden in hun poules.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, oke, ik zie Arsenal niet meer snel Manchester of Chelsea inhalen, maar je wint meer van de helft van je wedstrijden niet en toch sta je op een CL-plek. Net zoals Liverpool, die staan dalijk ook gewoon weer in de top 4.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is het toch een geweldenaar, ADEBAYOR
Ach PSV, het kon een stuk erger.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar wordt Arsene niet vrolijk van
Ach ja, Diego neem ik niet zo serieus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Samen met Celtic en Lille de "makkelijkste" optie.
Wie wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, Diego neem ik niet zo serieus.
Ik mag het hopen voor hem, over het algemeen lult ie voornamelijk tegen muren omhoog maar daar heeft ie blijkbaar schik in.quote:
Heeft die powell toch iets goed gedaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:36 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Vette papzak zei Powell toch tegen je?
En waarom sta ik er toch niet raar van te kijken als net zoals alle andere thuiswedstrijden de wedstrijd in 1-1 of 3-0 zal eindigenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:04 schreef fanneke het volgende:
Vanmiddag komt Portsmouth op bezoek. Wordt tijd om eens wat vaster op die 3e plek te staan.
dan houd ik het maar op een 3-0.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En waarom sta ik er toch niet raar van te kijken als net zoals alle andere thuiswedstrijden de wedstrijd in 1-1 of 3-0 zal eindigen
Lehmannquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling voor dalijk ?
Ik heb hem tot 4 uur even op een ander kanaal staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
De groteMarc
van
Hintum
show is weer begonnen
mmm, Arsenal was niet veel beter in de 1e helft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:56 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn god, wat een bagger niveautje daar op Sport1
who caresquote:
Taylorquote:
Die was toch geblesseerd ?quote:
en hij scoort de 1-2quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Adebayor komt er nou pas in, waar is die Wenger nou mee bezig ? Adeilaire stond in de basis
en hetzelfde geldt voor Hleb!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een actie en een kans van van Persie!
Kijk eens naar het tijdstip van posten....quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
mmm, Arsenal was niet veel beter in de 1e helft.
"Kansen op de titel...." ??????????????????????????????????quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Klotezooi! De kansen op de titel zijn vandaag weer met 20% gedaald.
Op het moment dat jij poste was ik mijn post al aan het edittenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"Kansen op de titel...." ??????????????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |