Oh wat leuk! Ja! Is dat in te scannen of zo? Of beter nog: kan ik het zo bestellen ergens? Want ik houd er wel van om het in het echt te hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
zoek jij nog iets om te figuurzagen? ik heb een heel boek voor de kerst. dat is zoooo leuk
Eentje maar hoorquote:
Mijn man kan door klachten maximaal een uurtje of 2 computeren per dag, én we hebben meerdere computers. De laptop is van mij en daar internet ik 's avonds op de bank op, tijdens het tv kijken. Dus hier geen ruzie.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:
En, een vraag die mij al langer bezighoud... Hebben jullie nooit strijd met wederhelften (behalve Rewimo, die heeft het slimmer bekeken) over internetten 's avonds?
Wij zitten nu allebei op een bank met een laptop op schoot.. en de tv aanquote:Op woensdag 6 december 2006 21:54 schreef Lishe het volgende:
Wij hebben er ook 2. Maar ik bedoel eerder "Kom nou naar beneden." Of "Kom nou naar bed!" Nu zit ik gezellig naast 'm op de bank, maar liever moest ik de laptop aan de kant zetten en gewoon tv kijken.
Stinkie heeft boven een PC staan, ik gebruik meestal de nieuwste laptop en dan hebben we ook nog een heel oud bakkie wat stinkie gebruikt als hij hier beneden wil forummen (FOK en duikforum).quote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:
En, een vraag die mij al langer bezighoud... Hebben jullie nooit strijd met wederhelften (behalve Rewimo, die heeft het slimmer bekeken) over internetten 's avonds?
met elkaar te communiceren via FOKquote:Op woensdag 6 december 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wij zitten nu allebei op een bank met een laptop op schoot.. en de tv aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |