Oh wat leuk! Ja! Is dat in te scannen of zo? Of beter nog: kan ik het zo bestellen ergens? Want ik houd er wel van om het in het echt te hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
zoek jij nog iets om te figuurzagen? ik heb een heel boek voor de kerst. dat is zoooo leuk
Eentje maar hoorquote:
Mijn man kan door klachten maximaal een uurtje of 2 computeren per dag, én we hebben meerdere computers. De laptop is van mij en daar internet ik 's avonds op de bank op, tijdens het tv kijken. Dus hier geen ruzie.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:
En, een vraag die mij al langer bezighoud... Hebben jullie nooit strijd met wederhelften (behalve Rewimo, die heeft het slimmer bekeken) over internetten 's avonds?
Wij zitten nu allebei op een bank met een laptop op schoot.. en de tv aanquote:Op woensdag 6 december 2006 21:54 schreef Lishe het volgende:
Wij hebben er ook 2. Maar ik bedoel eerder "Kom nou naar beneden." Of "Kom nou naar bed!" Nu zit ik gezellig naast 'm op de bank, maar liever moest ik de laptop aan de kant zetten en gewoon tv kijken.
Stinkie heeft boven een PC staan, ik gebruik meestal de nieuwste laptop en dan hebben we ook nog een heel oud bakkie wat stinkie gebruikt als hij hier beneden wil forummen (FOK en duikforum).quote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:
En, een vraag die mij al langer bezighoud... Hebben jullie nooit strijd met wederhelften (behalve Rewimo, die heeft het slimmer bekeken) over internetten 's avonds?
met elkaar te communiceren via FOKquote:Op woensdag 6 december 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wij zitten nu allebei op een bank met een laptop op schoot.. en de tv aan
Ja, 't is linksquote:
Nee, hij boven en ik beneden. Zo erg is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef snoopy het volgende:
Als jullie naast elkaar op de bank zitten?
Ja, we hebben elkaar leren kennen bij een meeting. Althans, er net voor. Hij reed met mij mee. Online hadden we toen eigenlijk nog weinig contact gehad. Ik dacht eigenlijk dat hij voor een ander meisje ging.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef Lishe het volgende:
Ik ken lief via ICQ. Dus hier voelt msn soms ook best vertrouwd.
Jij kent je wederhelft via fok toch, BE?
Djeezja vuquote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef snoopy het volgende:
deja vu: Baby overleeft alcoholvergiftiging
quote:
dat soort details hoef ik niet te weten hoor!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:44 schreef E.T. het volgende:
en toen een keer 1 op 1 afgesproken..
10cc maarquote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef snoopy het volgende:
deja vu: Baby overleeft alcoholvergiftiging
Hey, hier ook een Inetquote:Op woensdag 6 december 2006 22:30 schreef Rottdog het volgende:
Hier ook een internet-via de ilse chat
hadden onze dochter bijna ilse genoemd![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben elkaar op een tattooconventie leren kennen. Is net wat hipper dan gewoon in de kroeg
haha G zegt altijd gewoon dat ie me heeft gedownload.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:50 schreef Syrena het volgende:Maar ja, toen voor de grap internetdaten en here we are, 1.5 jaar verder, een nerd in een leuke verpakking gescoordEn vriendje bij z'n tante laatst keihard liegen over de vraag: Waar kennen jullie elkaar van?! Hij: EH....via de muziek.
quote:Op donderdag 7 december 2006 08:59 schreef bixister het volgende:
[..]
haha G zegt altijd gewoon dat ie me heeft gedownload.
Als je Hattem bedoelt? Ik woon er niet, mn ouders welquote:Op woensdag 6 december 2006 20:32 schreef Lishe het volgende:
En Nijna, jij woont ook dichtbij! Toch niet zo'n uithoek hier.
Mijn wederhelft internet harder 's avonds dan mij. En we hebben 2 pc's dus we hoeven niet te vechten wie er aan de beurt is...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:
Hier ook via Ilse Chatquote:Op donderdag 7 december 2006 08:29 schreef Githa het volgende:
[..]
Hey, hier ook een Inetvia Ilse chat
![]()
![]()
En hier 2 pc's, één boven en een laptop voor op de bank, maar natuurlijk moeten we wel eens vechten wie er nu op de bank mag![]()
Gelukkig is Spooky óók nog eens tv verslaafd dus ik win meestal![]()
Ohhhh dat is leuk, dat idee van het bloemetje!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:12 schreef Lishe het volgende:
Hahahaha, G!![]()
Als lief en ik in dezelfde kroeg geweest waren hadden we elkaar nooit aangesproken, en nu hebben we er maar mooi een bjoetie van een dochter aan overgehouden. Maar veel hier zeg, via internet. Snap ik ineens ook waarom er zo weinig ruzie over gemaakt word dan.
Sugar, jullie meetklinkt romantisch.
En Rottdog, het Ilse noemen... Lief had graag ergens op het geboortekaartje het bloemetje van Icq gezet.![]()
komt er wel op neer eigenlijk. zodra je daar als nieuwe vrouw binnenkomt vliegen de vunzige voorstellen om je oren.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef Belana het volgende:
maar als ik mijn vriendin hoor dan gaat het op die sites (zoals lexa) alleen maar om sexdates?
Daarom leg ik meestal wel ook uit hoe of wat FOK is, omdat het toch wel anders ging dan op een dating site zeg maar.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef Belana het volgende:
maar als ik mijn vriendin hoor dan gaat het op die sites (zoals lexa) alleen maar om sexdates?
Alter-Ego, legendarisch op de chat. Ze woonde er. Is nog OUD ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe... AE?
Het zal vast een 'oh ja' zijn, maar wie is het voluit?
alter ego gok ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe... AE?
Het zal vast een 'oh ja' zijn, maar wie is het voluit?
Regelmatig zeg ik dat we elkaar door 'gezamelijke kennissen' hebben leren kennen. Tenslotte hebben we elkaar de eerste keer gezien tijdens de megafrustratiemeet met anderen erbij. Op m'n werk kunnen ze net een pc aanzetten en een mailtje sturen. Ze snappen echt niet hoe het verder werkt, ben al blij als ze eens in de week in de mailbox kijken.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom leg ik meestal wel ook uit hoe of wat FOK is, omdat het toch wel anders ging dan op een dating site zeg maar.
Hoop er met de kerst wel vanaf te zijn hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 10:09 schreef minoes_ het volgende:
Rewimo,had je mijn oproepje nog gezien in Vraag&Aanbod?Of is dit door je duim in het water gevallen?![]()
Beterschap iig.enne....met de kerst er een mooi lintje om?![]()
Groetjes,Minoes![]()
Vandaag, morgen of overmorgen (even zien wat het weer doetquote:Op donderdag 7 december 2006 10:06 schreef melonovy het volgende:
Wanneer halen jullie de kerst in huis?
dat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef YPPY het volgende:
Het was nog eerder ET, toen jullie een date hadden, je was nog niet bij hem thuis geweest.
Ik moest toen bij J. thuis inloggen, omdat niemand het geloofde toen hij me van de vrijgezel-of-niet-lijst wilde halen.
Wij hebben geprobeerd het aan de ambtenaar van de burgerlijke stand uit te leggenquote:Op donderdag 7 december 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom leg ik meestal wel ook uit hoe of wat FOK is, omdat het toch wel anders ging dan op een dating site zeg maar.
Dan zeg ik idd gewoon kroeg. Want dat was ook zo. We gingen allebei naar een rock meet in A'dam.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Regelmatig zeg ik dat we elkaar door 'gezamelijke kennissen' hebben leren kennen. Tenslotte hebben we elkaar de eerste keer gezien tijdens de megafrustratiemeet met anderen erbij. Op m'n werk kunnen ze net een pc aanzetten en een mailtje sturen. Ze snappen echt niet hoe het verder werkt, ben al blij als ze eens in de week in de mailbox kijken.
Sommige familieleden zijn er ook niet in thuis, en dan is 'gezamelijke kennissen' wel een handige.
ja, dat was wel een behoorlijke weggever danquote:Op donderdag 7 december 2006 10:15 schreef YPPY het volgende:
Je vertelde dat je naar Rotterdam/Capelle ging (op de chat) en ik riep iets van 'Gezellig, dat woont Swets'. Resultaat was een pm hoe ik dat wist. Ja, en toen wist ik het inderdaad.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, dat was wel een behoorlijke weggever dan![]()
blondt he.....
Je moet wel het kaf van het koren scheiden hequote:Op donderdag 7 december 2006 10:02 schreef Belana het volgende:
Ja, maar dat was al een mixje, geloof ik, dus niet puur.quote:
Hier elk een eigen pc, althans ik een laptop, mar een eigen pcquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, houdt dat mensen echt tegen? Om naar de HAP te gaan? (ik ben er eigenlijk nog nooit geweest buiten een afspraak.)
Wij hebben ze destijds bij de Ikea gehaaldquote:Op donderdag 7 december 2006 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Hier is niet zozeer het kind alswel ADHD-Guus de belemmerende factor voor het opzetten van de boomIk denk dat we maar eens op zoek moeten naar onbreekbare ballen.
Peaceman heeft PC in de kamer en ik laptop op de bank. Ook wij msn-en weleens naar elkaar en ja dat is voor ons ook nostalgie. Ik heb Peaceman leren kennen via een REM-forum.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie en ik msn-en soms wel naar elkaar hoor ook.
Nostalgie heet dat.
Nog even snel een reactie: die opmerkingen kreeg ik ook van mijn familie... zo herkenbaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Anitra het volgende:
Hier weten ze wel dat wij elkaar via internet kennen al snappen mijn ouders er geen donder van hoe je nou verlied kan worden op woorden op een beeldscherm.
Donkere Kamer 2 en heb mijn man ontmoet in het Café geloof ikquote:Op donderdag 7 december 2006 10:57 schreef Rottdog het volgende:
Is toch wel beetje benieuwd naar de ilse-chatters, wij zaten altijd in de muziekdoos
Bijzonder Bar!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
de tattoo van Thijs zijn beer incl zijn naam
Diaan sterkte ermee
Explosief ideequote:Op donderdag 7 december 2006 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Kerst... ik zit te denken om een kerstbom aan het plafond te hangen, een kleintje, omgekeerd. Dan kunnen de katten er ook een keer niet in klimmen. Maar vriendje vind dat niets. Die wil een echte, zodat we iedere dag naalden kunnen opzuigen en iedere dag ballen rapen die de katten niet mooi vonden in de boom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Fake it till you make it...
Dank je welquote:Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, volgend jaar krijg jij de kluns-award. Was je kaas aan 't schaven of zo? Doet het nog auwie?
sneuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:17 schreef Sugar het volgende:
Ik kom net via een mailadres op deze site terecht.
Ben / was jij ook een langharige gitarist dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef Igraine het volgende:
Toen dacht ik "die (langharige gitarist) is voor mij"Gelukkig dacht hij er ook zo over toen hij me leerde kennen
![]()
jammer dat de batterijen na 4 uurtjes leeg zijn en er gaan er wel 4 !!! in (AA-tjes)quote:Op donderdag 7 december 2006 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook het hele jaar eigenlijk wel lichtjes hangen ergensBij Ikea verkopen ze nu van die snoertjes op batterijen, die kun je dus overal kwijt. Ik heb een grote vaas met takken staan, daar wil ik nog zo'n snoertje bij mikken
Jaquote:Op donderdag 7 december 2006 18:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben / was jij ook een langharige gitarist dan?![]()
heel kort nee, de situatie hier is nu dusdanig dat dat er niet inzit...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef phluphy het volgende:
Diaan beterschap!
Bar, kunnen jullie er niet een paar daagjes uit met de Kerst? Thuis zitten zonder boom of lekker eten is toch wel erg verdrietig, lijkt me. Ik begrijp heel goed dat je niet in een feeststemming bent, "feest"dagen zit je eigenlijk niet op te wachten he? Maar is een leuk arrangementje voor een stedentrip of zo niets voor julile? Er zijn best veel aanbiedingen, ook dichtbij, dus dan is het niet eens zo duur.
Hier hangt een nepgroen tak langs de trap, en daar hangen engelvleugeltjes in, er hangen wat sterren in en een engeltje, aan de trap hangen zelf ook nog wat sterren.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:08 schreef phluphy het volgende:
Sjeen(zomaar)
![]()
![]()
Ik heb geen ruimte voor een bom boom maar wil toch wel iets versieren. Iemand nog een brilliant idee? Zonder dat ik er voor naar Intratuin of zo hoef?
Is dat geen contradictio in terminis?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:50 schreef phluphy het volgende:
leuke oorlogsverhalen
oepsquote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Is dat geen contradictio in terminis?![]()
Oopsquote:Op donderdag 7 december 2006 20:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
oeps![]()
"leuk" in de zin van "entertaining" !
Syrene, wat bedoel je met wandcontactdoos? Is dat wat anders dan een stopcontact?![]()
Snoop, kaarsjes branden hier altijd, het hele jaar door, dus met Kerst moet er iets "extra's "
Gemiddeld branden er 2 stompkaarsen en pakweg 14 theelichtjes "standaard". Zo gezellig!
Zo was het.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik 'las' eigenlijk dat sugar een mailtje kreeg met daarin een mailadres van
puntjepuntje@mothereart.nl. Of zoiets.
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:[afbeelding]
Een stekkerdoos dus. Wilde weer eens te chique zijn![]()
Ik heb hier zo elk jaar een kerstkamerplant staan.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef Pandorah het volgende:
Als je een binnenplant hebt, kan je die toch mooi versieren met allerlei kerstballen etc? Moet je natuurlijk wel planten in huis hebben![]()
De Aldi heeft ze momenteel, voor 9,99quote:Op donderdag 7 december 2006 21:12 schreef jessie het volgende:
O dan heb ik minder op 1 pagina staan Spuuglokje.
Ik heb gewoon zo een neutrale kleur. Al 3 jaar lang liggen ze zoLekker knus te wezen s'avonds.
Alleen is er nu 1 meter licht kapot. Precies in deze tijd van het jaar, dus makkelijk weer nieuw te krijgen.
* genoteerd *quote:Op donderdag 7 december 2006 21:31 schreef Rewimo het volgende:
De Aldi heeft ze momenteel, voor 9,99![]()
En de blokker en het kruidvat (2 halen 1 betalen) en de karwei en de ...........quote:Op donderdag 7 december 2006 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Aldi heeft ze momenteel, voor 9,99
Nighty, laddie!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:59 schreef peaceman het volgende:
Diaan slaapt als het goed is al en ik ga ook zo.. maar ik wil soms ook even een moment om het allemaal even op een rijtje te zetten... enfin Diaan is nu het belangrijkste.
Nee dat is lekker veilig tegenwoordigquote:Op donderdag 7 december 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan heeft heerlijk geslapen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:36 schreef bixister het volgende:
diaan, heb je een beetje kunnen slapen?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Denken jullie er ook wel eens aan dat jullie kinderen dit later allemaal zouden kunnen lezen? Alles wat jullie hier hebben gepost, is zo op te googlen. Vreemd idee wel dat op een dag Kendahl ineens groot zal zijn en zelf kan compeuteren.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wow M@x, dat is wat je noemt: 'gelukkig toeval'.
Mooi dat Diaan lekker heeft geslapen, Peace
Inderdaad. En hier inderdaad ook vaak de grap datquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wow M@x, dat is wat je noemt: 'gelukkig toeval'.
edit: goedemorgen noorquote:
Dat is wel heel apart danquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Bright het volgende:
Hier trouwens een ontmoeting via dating bureau (hoeweldaar niet was ingeschreven)
je bent bij de verkeerde dame-met-roos-in-knoopsgat aan geschoven?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef Bright het volgende:Hier trouwens een ontmoeting via dating bureau (hoeweldaar niet was ingeschreven)
het zou kunnun...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:05 schreef bixister het volgende:
misschien een nieuwe vaatwasser nodig?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee dat is lekker veilig tegenwoordig
'Fokforum.....daar heb ik laatst wat over gehoord.....wat was dat ook alweer? Oh ja bij Jensen! Is dat niet dat achtpagina lange forum van Roef en Marian'
Op zich willen we (!) wel een tweede maar het is nu echt niet praktisch, wel hebben we er met de nieuwe zorgverzekering voor mij rekening mee gehouden dat ik ergens volgend jaar wel weer zwanger zou kunnen zijn. maar eerst een baan en ander huis enzo...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:11 schreef Marie79 het volgende:
Ik had mijn optie heel erg leuk voor jullie gevonden, Jelief!
Vaatwasser goed schoonschrobben als optie vind ik dan weer minder...
We hebben de vervangend huisarts met moeite weten te overtuigen dat het niet normaal is zo en gaan zo wederom naar de neuroloog.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan heeft heerlijk geslapen.
Vandaag was het plan om naar de huisarts te gaan, maar de eigen huisarts heeft een vrije dag![]()
Maar er is nu een afspraak geregeld met een andere huisarts, half 10 kunnen we terecht.
Als het meezit dus later vandaag wat meer duidelijkheid.
Nou zeg, wat belachelijk dat jullie daar zoveel moeite voor moeten doenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef peaceman het volgende:
We hebben de vervangend huisarts met moeite weten te overtuigen dat het niet normaal is zo en gaan zo wederom naar de neuroloog.
Dat lijkt ons ook, maar ja, wij hebben er niet voor gestudeerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou zeg, wat belachelijk dat jullie daar zoveel moeite voor moeten doenZo'n arts moet toch begrijpen dat het niet goed is wat er allemaal gebeurt?
De HA geloofde mijn vader ook niet. Pas toen m'n vader aandrong is ie de testjes gaan doen. En was toen wel "ongerust"quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
We hebben de vervangend huisarts met moeite weten te overtuigen dat het niet normaal is zo en gaan zo wederom naar de neuroloog.
zwemmen, denk ik. maar ja, dat duurt weer zo lang.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben aan het bekijken en uitrekenen wat nu het goedkoopste is om naar Londen te gaan: per boot, per vliegtuig, per trein...
Hahaha, nee, er was een etentje gepland met 3 dames en 3 heren. De persoon die naast mij was gepland (op basis van interesse, leeftijd, opleiding, etc.) kon niet. Maar er was iemand anders gebeld, die weleens mee had gedaan met een evenement van het bureau, maar niet was ingeschreven o.i.d. en ze ging gezellig tegenover me zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef bixister het volgende:
[..]
je bent bij de verkeerde dame-met-roos-in-knoopsgat aan geschoven?![]()
Bah, bloemkool die naar koffie smaaktquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:29 schreef Nijna het volgende:
Koffie met boerenkool smaak. Die van mij smaakte gewoon naar koffie
.
Werd vanmorgen wakker helemaal blij dat die wind eindelijk wat is gaan liggen en nu regent het weer... bah![]()
Ryanair vanaf Charleroi (is voor jullie ook niet te ver weg)quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben aan het bekijken en uitrekenen wat nu het goedkoopste is om naar Londen te gaan: per boot, per vliegtuig, per trein...
heb er ook 1 per trein en boot voor 110 euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ryanair vanaf Charleroi (is voor jullie ook niet te ver weg)
Ze vliegen niet (meer) van Charleroi op Londen![]()
Da's wel leukquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
heb er ook 1 per trein en boot voor 110 euro
Wat heb je dan gevonden? Ben wel benieuwd naar de link, want zoveel is er niet over te vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat net te zoeken op syndactilie bij voeten en het enige dat ik erover kan vinden is dat het geen problemen geeft en er niets aan gedaan hoeft te worden. raar hoor, als je vergelijkt hoe dat met jordy gaat.........
Hahaha, daar heb ik ook gezeten toen ik in Londen was... inclusief een muis op de kamerquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef Lishe het volgende:
En een heel fijn hotel in Londen bar: http://www.theregentpalac(...)jfgokCFTYNQgodRQiZXw
De (gezamelijke) douches zijn op de gang, en dan worden de douches schoongemaakt als je belt dat je wilt douchen. (Scheelt in kosten) Zit midden op Piccadilly circus.
Vervelend zeg, Melquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef melonovy het volgende:
Ik ben net terug en BPPD. Al met al valt het gelukkig allemaal mee, het is niets ernstig, gaat gewoon weer over. Maar kan wel 10 dagen duren.![]()
Ondertusen is ook Remco thuis gekomen. Ik had hem gevraagd om me om het uur even te bellen, hij is maar naar huis gekomen, wat me wel erg gerust stelde. Ik heb geen paniek gehad, ben gewoon rustig gebleven, niets geforceerd, dat hielp wel.
Maastricht is ook leuk en niet te ver wegquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach misschien moet ik maar gewoon naar duitslanddat is ook nog een optie of gewoon naar parijs
![]()
Thalys naar Parijs is maar 29 euro zag ik vandaag, misschien een ideetjequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach misschien moet ik maar gewoon naar duitslanddat is ook nog een optie of gewoon naar parijs
![]()
LOL Stille hintquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maastricht is ook leuk en niet te ver weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |