Geluidsfragmentenquote:Light Grenades: een ware contradictio in terminis. Probeer die tegenstelling tussen licht en een fikse klap maar eens om te zetten in muziek.
Over dat eerste gedeelte: licht is dit album zeker in vergelijking met voorganger A Crow Left Of The Murder. Achteraf beschouwd –lekker makkelijk, achteraf lullen – was dat toch wel een zware en inspannende plaat. Een compactere aanpak maakt Light Grenades met ‘lieve’ liedjes als Dig en Earth To Bella Part I dan ook tot een prima verteerbare plaat. Nergens verzandt Inucubus in te diepe aardse beslommeringen. Maar dat explosieve deel? Wel, daar slagen ze maar gedeeltelijk in. A Kiss To Send Us Off lijkt wel heel erg op Megalomaniac, maar daar staat wel het schone Anna Molly tegenover. Fraai zijn ook het titelnummer en Rogues, ideaal voor wie is afgehaakt bij de laatste Red Hot Chili Peppers. Maar verder is de pit een beetje weg. Of om in de sfeer van de titel te blijven: hij wil maar niet exploderen. Natuurlijk, Incubus heeft een nette en degelijke plaat afgeleverd, maar hij grijpt je nergens. Da’s jammer van een band die eens zo heerlijk uitblonk in opzwepende funky stuff. Earth To Incubus: ga weer eens knallen! Bron: Oor.nl
Ik ben nog bezigquote:Op woensdag 6 december 2006 18:44 schreef Roellio het volgende:
Als je dan m'n OP jat, doe het dan iig goed.
Hij pakt mij wel, maar er staan idd iets teveel 'softe' nummers op.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef koenimex het volgende:
Jeuj een nieuw topic!
Ik ben er bij de 16e. Review van Oor uit de OP klopt wel, hij pakt me nog niet. Nóg maar is luisteren dan.
yep!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Gosjke het volgende:
Volgens mij werd er gedoeld op de EP Enjoy Incubus die in het rijtje van albums ontbreekt? Of toch niet?
Is dat wat? nog nooit van gehoord..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:18 schreef soul114 het volgende:
The Duke Spirit zal supporten
Geen idee, las het toevallig op mojo.nlquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Is dat wat? nog nooit van gehoord..
Ik denk dat een Wish You Were Here er wel in zitquote:Op zondag 17 december 2006 19:51 schreef SoeperKip het volgende:
Hoop toch wel dat ze ook wel wat nummers van Morning View gaan spelen... en Pardon me...
maar dat komt vast allemaal goed!
Yeah, it's Just A Phasequote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik denk dat een Wish You Were Here er wel in zitZelf hoop ik op Just A Phase, fenomenaal nummer blijft dat...
mooiquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:01 schreef Numbie het volgende:
Ik zie ik zie... een review van Light Grenades morgen op de FP
CD: Incubus - Light Grenadesquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:01 schreef Numbie het volgende:
Ik zie ik zie... een review van Light Grenades morgen op de FP
5500 volgens de sitequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef nzw het volgende:
hoeveel man kan er in de HMH?
Cool idee he? Zo'n videoclip. Geloof dat er op YouTube al wat resultaten staan.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Numbie het volgende:
Make Yourself > Morning View > Light Grenades... Denk dat je dan het beste beeld krijgt van het meeste bekende werk van de band...
Heb het even uitegezocht: Pendulous Threads, er zit zo'n break vlak voor het refrein, dat associeerde ik met Leech.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef Dont_Panic het volgende:
Dat ene nummer.....
Ik heb hem via een torrent gevonden dat concert. niet zulke goede kwaliteit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef soul114 het volgende:
Setlist van 23/1 Atlanta
---setlist----
Hoe denk je dat ik aan die setlist kom (heb je mp3 versie of flacjes?)quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik heb hem via een torrent gevonden dat concert. niet zulke goede kwaliteit.
Maar het intro![]()
![]()
![]()
Eerst rustig opbouwend met quicksanden dan gelijk doorstomen met a kiss to..
![]()
Ik doe alleen aan mp3quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef soul114 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die setlist kom (heb je mp3 versie of flacjes?)
Incubus zal trouwens een van de support zijn voor Pearl Jam (Goffert optrede)
Ok, wat ik er van herinner vond/vind ik de flacs wel goed klinken.. vandaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan mp3![]()
Maar waarom denk je dat van pearl jam? Is incubus niet te groot voor pearl jam.....
Wolfmother vorig jaar was een veel beter voorprogramma....(ik was er zelf niet bij overigens)
quote:Wanneer en waar? Donderdag 28 juni in het Goffertpark in Nijmegen.
Wat? Na het eclatante succes in het Arnhemse Gelredome vorig jaar keren de grondleggers van de grunge terug om het iets groter aan te pakken. Pearl Jam speelt de hoofdrol tijdens dit mini-festival, want als bonus krijg je ook nog eens drie voorprogramma's erbij.
Wie? Alles draait dus om Pearl Jam. Eén van de drie support-acts is niemand minder dan Incubus, de overige twee namen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt.
wowquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:09 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ok, wat ik er van herinner vond/vind ik de flacs wel goed klinken.. vandaar.
Dat denk ik niet, dat is zeker zo; http://www.mojo.nl/festivals/index.asp
hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
wow![]()
Wel 50 euro voor een kaartje. Even afwachten wie de andere twee bands zijn, anders overweeg ik misschien nog wel te gaan. Hopelijk maken ze dat nog voor 3 feb bekend, want het zal denk wel snel uitverkopen![]()
en ik ook..quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef morgane het volgende:
[..]
hier sluit ik me helemaal bij aan
De HMH is wel hele mooie zaal, dus als je niet vooraan staat wordt het concert er echt niet minder op. Vanaf tribune(achterin de zaal) is het ook prima te zien, maar dat is natuurlijk minder leuk..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:33 schreef Jorjan het volgende:
Nog maar iets meer dan een maandje!!Dit is trouwens mijn eerste concert, hoelang van tevoren moet je ongeveer aanwezig zijn, wil je een beetje vooraan staan?
Ga 't uren hysterisch in de rij zitten een beetje promoten jaquote:Op maandag 12 februari 2007 07:47 schreef Numbie het volgende:
Meestal bij dit soort concerten wel een uur of vier a vijf van te voren...
Ahjoh, genoeg mogelijkheden nogquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef punkr1 het volgende:
minder
Richting Den Haag moet ikquote:Op maandag 12 maart 2007 19:34 schreef Gosjke het volgende:
Hangt er vanaf waar je heen moet en hoe laat je weg wilt
Station Bijlmer ligt voor je neus als je naar buiten loopt, Duivendrecht op 10-15 minuten lopen...
Half 11? Denk niet dat je dat gaat redden hoor... Als het al half elf af is moet je je jas nog pakken ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef punkr1 het volgende:
haha,, in paradiso is 2000 man al erg (evanescence november 2006) die schreeuwen, maar 5500 is wel héél ergal kan het geluid wel weg naar boven haha
ik heb om half 11 laatste trein naar huis dus mag wel rond 9 uur beginnen
Hahahaha je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef falloutboy het volgende:
Hoop alleen niet dat Brandon zijn shirt uit gaat doen.. het gekrijs van die 14 jarige sletjes .. *kots*
Zouden ze Love Hurts niet spelen? Die wordt veel gedraaid op de NL radio. Ik neem toch aan dat die wel voorbij zal komen??quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef soul114 het volgende:
Setlist van 23/1 Atlanta
01. Intro
02. Quicksand [Light Grenades]
03. A Kiss To Send Us Off [Light Grenades]
04. Wish You Were Here [Morning View]
05. Have You Ever [Morning View]
06. Anna Molly [Light Grenades]
07. Paper Shoes [Light Grenades]
08. When it Comes [Make Yourself]
09. Redefine (remix) [Science]
10. New Skin (acoustic) [Science]
11. Pardon Me (acoustic) [Make Yourself]
12. Earth To Bella 1 [Light Grenades]
13. Under My Umbrella [Morning View]
14. Light Grenades [Light Grenades]
15. I Miss You [Make Yourself]
16. Sick Sad Little World% [Crow]
17. Dig [Light Grenades]
18. Nowhere Fast [Make Yourself]
- Encore -
19. Rogues [Light Grenades]
20. Pistola* [Crow]
21. Megalomaniac [Crow]
Idd, dat lijkt me ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Zouden ze Love Hurts niet spelen? Die wordt veel gedraaid op de NL radio. Ik neem toch aan dat die wel voorbij zal komen??
Gister deden ze die in Berlijn wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Zouden ze Love Hurts niet spelen? Die wordt veel gedraaid op de NL radio. Ik neem toch aan dat die wel voorbij zal komen??
quote:Quicksand
A kiss to send us off
wish you were here
have you ever
anna-molly
Paper shoes
warning
redefine (acoustic)
new skin (scoustic)
Drive (acoustic)
Earth to bella part 1.
under my umbrella
light grenades
love hurts
sick sad little world
dig
----------------
are you in?
pistola
megalomaniac
A kiss to send us off
wish you were here
have you ever Vitamin
anna-molly
Paper shoes
warning
redefine (acoustic)
new skin (scoustic) 11am
Drive (acoustic)
Earth to bella part 1.
under my umbrella
light grenades
love hurts Nice to know you
sick sad little world
dig
----------------
are you in?
pistola
megalomaniac
http://myspace.com/thedukespiritquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:57 schreef wlsandman het volgende:
The Duke Spirit staan in het voorprogramma. Nog nooit van gehoord![]()
Southern Girl!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:12 schreef Simmertje het volgende:
Van mij mag southern girl er wel tussen hoor, heerlijk relaxt dat nummer. En new skin gewoon normale versie, geen akoestische.
Edit: en 11AM natuurlijk
En is dat slechtquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef son het volgende:
leuk, incubus!
tijd niet gehoord, maar weer eens luisteren
wel meer mainstream nu
Hoeft niet direct, maar ja... welke kant je ook op gaat, je kan niet iedere fan tevreden houden.quote:
Kan niet anders doen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:33 schreef morgane het volgende:
Super dat Drive er tussen staatik hoop echt dat ze die spelen. Ik hoop ook op Nice To Know You idd, supergoed nummer
![]()
Dat is denk ik vooral omdat de mainstream meer van hiphop naar rock is verschoven, om het even heel grof te scheiden zeg maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:26 schreef son het volgende:
leuk, incubus!
tijd niet gehoord, maar weer eens luisteren
wel meer mainstream nu
Idemquote:
Kent iemand die gasten ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:07 schreef Numbie het volgende:
The Duke Spirit is het voorprogramma...
Ja ik weet het, maar ik bedoelde het meer in de zin of ze een beetje te pruimen zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef Numbie het volgende:
http://www.myspace.com/thedukespirit
Surf en gij zult vinden
Tussen 20.45-21.00 uur denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef wlsandman het volgende:
Hoe laat zal incubus beginnen vanavond?
A Kiss To Send Us Off
Have You Ever
WYWH
Anna-Molly
Paper Shoes
When It Comes
Here In My Room
Redefine remix
Drive ac.
ETB
Under My Umbrella
Light Grenades
Love Hurts
SSLW
Dig
-----
Rogues
Pistola
Megalomaniac
The warmth mag wel i.p.v. redefinequote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef TijnIIE het volgende:
Present!
De track die ik mis in de lijst is The Warmth... met dat nummer stijgen ze live muzikaal echt boven zichzelf uit.... zoek maar eens up youtube naar 'Incubus The Warmth sessions'
Dat hele concert staat ook op de DVD van morning view, echt geweldig hoe ze daar live spelen. Vanavond ook zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef TijnIIE het volgende:
Present!
Rogues live (als toegift!)![]()
De track die ik mis in de lijst is The Warmth... met dat nummer stijgen ze live muzikaal echt boven zichzelf uit.... zoek maar eens up youtube naar 'Incubus The Warmth sessions'
Tot vanavond gasten
edit: http://www.youtube.com/watch?v=anjI-UwXLIQ
Sowieso zijn ze een van de betere live bands van dit moment (edit: en van de afgelopen tijd)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat hele concert staat ook op de DVD van morning view, echt geweldig hoe ze daar live spelen. Vanavond ook zo![]()
Ik ga ook niet...... meezingenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga niet; ik heb niet alle teksten op tijd uit mn hoofd kunnen leren
Hahaquote:
Dig als "afsluiter"? Sorry, maar ik vind dat helemaal niks. Ik hoop zowiezo dat ze niet zo heel veel nwe nummers spelen en als ze dat al dan, dan zowiezo de wat heftigere... Maar dat zal wel niet. Incubus gaat w.m.b. de pop kant op.quote:
niet per definitiequote:
De zaal is om 20:00 open, ik denk dat incubus iets voor 21:00 gaat spelen ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:05 schreef Estolan het volgende:
HOEZO STAAT ER OP DE HMH SITE NIET WANNEER WAT GAAT BEGINNEN!!!!!!
Bgeint incubus dan al om 20.30uur? of meer na 2100uur ofzo. Hoelaat is de zaal open etc
iig niet helemaal, dig kwam als eerste als "toegift" maar verder komt het wel redelijk overeen volgens mij. Ik mis wel A certain shade of green op beide lijsten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:52 schreef Bravebart het volgende:
Was het trouwens dezelfde playlist als die van gister in Keulen ? Zo goed heb ik niet opgelet
Aja kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:04 schreef me2001 het volgende:
[..]
iig niet helemaal, dig kwam als eerste als "toegift" maar verder komt het wel redelijk overeen volgens mij. Ik mis wel A certain shade of green op beide lijsten.
Maar het was wel een geniaal concert:D
Circles hebben ze ook gedaan dit keer; zal straks de hele lijst posten!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:52 schreef Bravebart het volgende:
Was het trouwens dezelfde playlist als die van gister in Keulen ? Zo goed heb ik niet opgelet
nee, je kan altijd beter thuis achter je computer zitten. cultureel doen is ook heel erg overratedquote:
Haha ja iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef soul114 het volgende:
[..]
Circles hebben ze ook gedaan dit keer; zal straks de hele lijst posten!
Light Grenades (de song) was trouwens erg tof live.
Pistola was lachen met dat lalalalal (oid) erbij
Nou, hij is nou juist het type waar je dat niet tegen kan zeggen, hahaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:13 schreef me2001 het volgende:
[..]
nee, je kan altijd beter thuis achter je computer zitten. cultureel doen is ook heel erg overrated
.. nog mensen die naar Praag gaan?quote:Incubus
2007.03.16
Heineken Music Hall
Amsterdam, The Netherlands
Setlist:
01. (Intro)
02. Quicksand
03. A Kiss To Send Us Off
04. Wish You Where Here
05. Have You Ever
06. Anna-Molly
07. Paper Shoes
08. Circles
09. Redefine (Acoustic)
10. Drive (Acoustic)
11. Earth To Bella Pt. 1
12. Under My Umbrella
13. Light Grenades
14. Love Hurts
15. Sick Sad Little World
16. Dig
17. (Encore Break)
18. Nice To Know You
19. Pistola
20. Megalomaniac
Dankuquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:47 schreef soul114 het volgende:
Voorprogramma was best leuk (heb alleen begin gemist).
Goed, hier de setlist:
[..]
.. nog mensen die naar Praag gaan?![]()
Edit: Mensen die constant praten tijdens een concert![]()
![]()
Idd, hoewel een paar kale sportschool jongens er ook alles aan dedenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vond het trouwens heel irritant dat er van die 14 jarige puistenkopjes waren die zo nodig constant moesten gaan lopen duwen.
Soort van 'pit' idee dus. Ga dan lekker bij slayer lopen kloten.
Muzikaal gezien heb ik 0 te klagen.
Ja ook 3 van die oude kerels van dik in de 40.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, hoewel een paar kale sportschool jongens er ook alles aan deden
Precies, ik begon midden-midden en eindigde midden-achetrquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja ook 3 van die oude kerels van dik in de 40.
Die waren nog het meest hinderlijk. Echter, het mocht de pret niet drukken.
Ik kwam vrij laat zaal binnen en stond -mede daarom- ergens achteraan (bij mengpaneel). Echt overal om mij heen van die mensen aan het praten ging ik iets opzij zelfde verhaal ... volgende keer dat mij dat gebeurd is het: shut the fuck up I am here for the music and not for your stories (oid).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Danku
Ja idd, zwaar irritantIk stond in het midden-midden zegmaar en ik stond achter een paar langharige gasten die de hele tijd doorlulden
Oja en ik kreeg van 17 kanten commentaar of ik niet even opzij kon (1.95 enzo, en mn 2 vrienden ook zoiets
)
Hehe, zulke types had je bij mij in de buurt ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:17 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ik kwam vrij laat zaal binnen en stond -mede daarom- ergens achteraan (bij mengpaneel). Echt overal om mij heen van die mensen aan het praten ging ik iets opzij zelfde verhaal ... volgende keer dat mij dat gebeurd is het: shut the fuck up I am here for the music and not your stories (oid).
Dan heb ik het nog niets eens over die kerel die te vroeg en uit de maat aan het klappen was en vriend van hem die achteraan ergens stond de feesten (ga dan vooraan staan.
Maar mooi concert zelf was erg goed!![]()
Meezingen, uit je dak gaan & klappen wel... maar pratenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, zulke types had je bij mij in de buurt ook
Maargoed, dat heeft ook wel zn charme
True dat,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:14 schreef Roellio het volgende:
"Sarcasm-core"
Helemaal mee eens! Je kunt echt zien dat het individueel ook sterke muzikanten zijn. Vond die jamsessie/lange intro's tussendoor dan ook werkelijk te gek! Ondanks dat het zo ingespeeld was als watquote:Muzikaal gezien heb ik 0 te klagen.
als het meezit misschien nog vandaag...ik spam m wel ff hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:12 schreef Patrijz het volgende:
benieuwd naar de review op zondag!
fucking hell je hebt zo ongeveer naast me gestaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:43 schreef Klingon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En twee korte filmpjes @ YouTube (ook de enige momenten waarop ik kon filmen):
http://www.youtube.com/watch?v=Q46vg5hDvv8
http://www.youtube.com/watch?v=MOjCNTXYPVs
Het zal niet veel hebben gescheeld idd, alhoewel ik gedurende het concert echt aan alle kanten van het podium heb gestaan geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:50 schreef punkr1 het volgende:
[..]
fucking hell je hebt zo ongeveer naast me gestaan
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef koenimex het volgende:
Vond het geweldig! Hoogtepunten waren voor mij de Morning View-nummers, vooral Wish You Were Here (al had ik die eigenlijk wat verderop in de set verwacht), Have You Ever en Circles! Dat ene akoestische nummer (Redefine dus) kende ik niet, maar dat zal wel van SCIENCE komen ofzo? Jammer dat er maar 1 nummer van Make Yourself tussen zat. Maar nu op naar Nijmegen!
^^ kijk morgane, een mening
Achja ieder beleefd de muziek van Incubus weer anders, dat is ook het mooie aan deze band. Ik zelf ging wel paar keer flink los, maar kon af en toe ook gewoon rustig genieten.quote:[b]Op zaterdag 17 maart 2007 13:28
Ik vond wel dat het geluid een tikkie harder kon, nummers als Sick Sad little world en circles kwamen niet goed op mij over, terwijl dat toch de hardere nummers zijn van incubus. Het publiek vond ik ook tegenvallen, idd veel mensen die praten of stelletjes die bij Love Hurts uit hun dak gaanmaar bij Under my umbrella staan te staren van wat is dit voor muziek
![]()
![]()
Nu maar ff foto's kijken, en ff wat slaap inhalen(moest namelijk om half 8 weer beginnen vanochtend
)
Tuurlijk, bij nummers als dig en drive is het gewoon rustig genieten iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Achja ieder beleefd de muziek van Incubus weer anders, dat is ook het mooie aan deze band. Ik zelf ging wel paar keer flink los, maar kon af en toe ook gewoon rustig genieten.
ja ik heb je wel gedragen geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:58 schreef Gertdh het volgende:
Een super-concert!
Live erg sterk, en goeie afsluiter![]()
en nog een paar keer gecrowdsurft![]()
![]()
![]()
Bruin t-shirtje, grijs vest om z'n middel![]()
het wat ook niet beuken ofzo, gewoon beetje springen enzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:31 schreef morgane het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in het midden stond dan! Stond zelf wel op de 2e rij, maar dan aan de linkerkant dus vlakbij de bassist. Heb op één keertje na niks gemerkt van de pit ofzoIk had toch wel een wat 'ruiger' publiek verwacht eigenlijk. wel zo prettig, ik zie het nut er nog steeds niet zo van in haha, om een beetje op elkaar in te staan beuken
ook naast mij dan lol!! precies dezelfde spot!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:50 schreef punkr1 het volgende:
[..]
fucking hell je hebt zo ongeveer naast me gestaan
Dankjewel Patrijzquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef Patrijz het volgende:
[..]
ja ik heb je wel gedragen geloof ikmaar je was niet de enige die het hele tijd probeerde
tegen elkaar aan staan SPRINGEN danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef punkr1 het volgende:
[..]
het wat ook niet beuken ofzo, gewoon beetje springen enzoin het midden ging het er wel degelijk hard aan toe, maar geen beuken
wij begonnen ook bij de bassist (verder naar links zelfs) en eindigde ergens midden vooraan
ik ben sowieso al 190cm dus kijk over iedereen heen, en met springen des te meerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:06 schreef morgane het volgende:
overigens is het ook zo dat je veel minder ziet als je 't druk hebt met in het rond springendat snap ik dan ook weer niet
![]()
quote:
Die heb ik gezien!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:11 schreef punkr1 het volgende:
k een zwarte en vriend naast me geel-zwart streepjes + nog gastje in rode trui lol
wij stonden ook eerste helemaal links en eindigde middenvooraan
jepquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:00 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!Lange haren ook wel, toch?
dat klopt want ik vloog waarschijnlijk dan ook een paar keer over je heen. Met een groen t-shirtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef Patrijz het volgende:
[..]
ja ik heb je wel gedragen geloof ikmaar je was niet de enige die het hele tijd probeerde
Wat was het voorprogramma kut zegquote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef nzw het volgende:
[..]
dat klopt want ik vloog waarschijnlijk dan ook een paar keer over je heen. Met een groen t-shirt
Wat zijn ze live toch goed, eerst maar is wat vriende overhalen voor nijmegen. Iemand nog het bier en tieten lied gehoord tussen het voorprogramma en incubus (A)
Ja, daar stond ik vlak naastquote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef nzw het volgende:
Wat zijn ze live toch goed, eerst maar is wat vriende overhalen voor nijmegen. Iemand nog het bier en tieten lied gehoord tussen het voorprogramma en incubus (A)
behoorlijk maar we konde wel redelijk makkelijk naar voren komen door de ''pit''quote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef son het volgende:
crowd surfen!![]()
jullie hadden wel goede plaatsen
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef nzw het volgende:
Iemand nog het bier en tieten lied gehoord tussen het voorprogramma en incubus (A)
Verrassendquote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef TijnIIE het volgende:
En hij stond "knetterstoned, stoned als een aap" op het podium though....![]()
Dan stond je maar een paar meter bij Jill en mij vandaanquote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef Numbie het volgende:
Ik had ook nergens last van; ook al stond ik zo'n beetje pal voor de rechterluidsprekers...
Ik vond Brandon juist nog erg goed te verstaan ondanks het soms ietwat hysterische gezang van de mensen om me heen. Gitaar was ik bij vlagen even kwijt, maar dat was meer de schuld van dat brullende, gillende kind achter me dan van de afstelling van het geluid denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:38 schreef Proper_fucked het volgende:
Geluid was inderdaad niet verkeerd, maar zeker niet hard. Vond dat de stem van brandon wel wat harder had gemogen, net als de gitaar..
Had je een camera bij je? Dan stond je voor mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog wat filmpjes!
Wish You Were Here
http://www.youtube.com/watch?v=XKwe3GxNGGg
Redefine (Acoustic)
http://www.youtube.com/watch?v=Vgl6kXIL4Y8
Drive (Acoustic)
http://www.youtube.com/watch?v=GSq-rSZVBD0
Light Grenades
http://www.youtube.com/watch?v=g8GsHyp9sLQ
En mijn eeuwige dank gaat uit naar Gosjke die heeft gezorgt dat ik rustig kon filmen zonder geplet te worden en die grote gast naast me die ook een heel mooi buffertje vormde.![]()
![]()
Love Hurts en Pistola komen er aan, het uploaden gaat echt weer op slakkensnelheid
whehehe k herken datquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik vond Brandon juist nog erg goed te verstaan ondanks het soms ietwat hysterische gezang van de mensen om me heen. Gitaar was ik bij vlagen even kwijt, maar dat was meer de schuld van dat brullende, gillende kind achter me dan van de afstelling van het geluid denk ik.
Ah, dat brullende gillende kind stond ik naast waasrchijnlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik vond Brandon juist nog erg goed te verstaan ondanks het soms ietwat hysterische gezang van de mensen om me heen. Gitaar was ik bij vlagen even kwijt, maar dat was meer de schuld van dat brullende, gillende kind achter me dan van de afstelling van het geluid denk ik.
nee heeft ie met analoge fotocamera beeldje voor beeldje geplaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Had je een camera bij je? Dan stond je voor mevoor rechter speakers zeg maar
Ja is iets meer werkt, maar het eindresultaat is toch veel mooierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef punkr1 het volgende:
[..]
nee heeft ie met analoge fotocamera beeldje voor beeldje geplakt
ja ik dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:00 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!Lange haren ook wel, toch?
Ik heb geen idee of we 't over dezelfde hebben, maar er stond zo'n debiel achter me die echt 'walrus meets verstoorde leeuw' geluiden uit stond te bulderen. Echt.. geez. En dan keek ik eens haar kant op en dan zegt ze: "ja, ik schreeuw ja!" met zo'n eigenwijs hoofd. Goh joh, je meent 't.. ga terug naar je dierentuinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dat brullende gillende kind stond ik naast waasrchijnlijkIk stond naast de enige allochtoon in de hele zaal
![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of we 't over dezelfde hebben, maar er stond zo'n debiel achter me die echt 'walrus meets verstoorde leeuw' geluiden uit stond te bulderen. Echt.. geez. En dan keek ik eens haar kant op en dan zegt ze: "ja, ik schreeuw ja!" met zo'n eigenwijs hoofd. Goh joh, je meent 't.. ga terug naar je dierentuin![]()
Maar ok, ze kon toch niet anderhalf uur lang boven Brandon uitkomen
Ik hoop dat ze nog steeds d'r stem kwijt is
![]()
Die oik bedoel was een allochtoontje van een meter of 1.60quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of we 't over dezelfde hebben, maar er stond zo'n debiel achter me die echt 'walrus meets verstoorde leeuw' geluiden uit stond te bulderen. Echt.. geez. En dan keek ik eens haar kant op en dan zegt ze: "ja, ik schreeuw ja!" met zo'n eigenwijs hoofd. Goh joh, je meent 't.. ga terug naar je dierentuin![]()
Maar ok, ze kon toch niet anderhalf uur lang boven Brandon uitkomen
Ik hoop dat ze nog steeds d'r stem kwijt is
![]()
mja dan was jij tquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja is iets meer werkt, maar het eindresultaat is toch veel mooier
Stond niet recht voor de rechterspeaker, net iets meer opzij richting de gitarist.
Jaaaaaaa dat was ik!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Klingon het volgende:
Ik stond naast een gast die tijdens een kort rustmoment bij het voorprogramma keihard "TIETEN" schreeuwde
aah vet bij dit filmpje crouwsurf ik op 1:38quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef Maisnon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=9SXeQrNSXdQ
Van vrienden die er warenMegalomaniac
Of je nou stilstaat (zoals 3/4 van de mensen die staat bij een concert; ook bij Incubus dit keer) of stilzit maakt toch geen fluit uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef falloutboy het volgende:
Ik ga nooooit op de tribune zitten, daarvoor ben je toch niet bij n concert?
Waar komt dit bericht vandaan? Hopen dat het snel beter gaat natuurlijk, en dat het in Nijmegen wel doorgaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:07 schreef Dont_Panic het volgende:
Mss lag het wel aan Mike:
I tried my hardest, but Carpal Tunnel Syndrome sucks ass...I played as long and as hard as i could, I tried stretching, Anti-inflammatories, Ice, Injections, Rest...everything i could, but to no avail. and now surgery is my final option. But, the good news is that the surgery has proven to be VERY effective in getting rid of my particular ailment, so all i need to do is not play guitar for a couple months and heal. In munich the other night, i smashed my guitar on the stage right before i walked off, for those of you who didn't see it, because i was frustrated. My hand completely stopped working. I came out and played one more song in excruciating pain and needed to go home and see my doctors immediately. Then as soon as i knew i needed surgery, all i could think of was how dissappointed all of our fans out there were going to be...especially our south american friends who must think we hate them by now! MY SINCEREST APOLOGIES to everyone who was inconvenienced...but i promise i will make it up to every single one of you by giving you a sensual full-body massage, a fur coat, and a bentley. It's the least i can do. But seriously, sorry boys and girls, i'll see u all very soon. -mike
Voor mijn beleving wel .. eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Of je nou stilstaat (zoals 3/4 van de mensen die staat bij een concert; ook bij Incubus dit keer) of stilzit maakt toch geen fluit uit?
En voor een pit zijn sommige mensen ondertussen al te oud hoor
ik denk dat je ff beter moet lezenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:30 schreef Dont_Panic het volgende:
Myspace bulletin van incubus
En ik denk dat we Nijmegen wel kunnen shaken
Precies... Ik kan nooit stilzitten/staan tijdens een concert. Ik sta altijd wel of zoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:07 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Voor mijn beleving wel .. eigenlijk.
Dan kan je toch net zo goed het concert opnemen en in een bioscoop gaan zitten?
Ach beetje duwen hoort erbij.. Af en toe een tiet in je gezicht en je avond is ook weer goedquote:Op zondag 25 maart 2007 21:37 schreef Estolan het volgende:
staan doe ik liever in zaaltjes zoals Paard, Tivoli, Melkweg, Paradiso
in de HMH is het geluid achter echt goed, lekker chillen, genieten van de muziek, zonder dat je moet duwen enz
Tof, dank jequote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef Dont_Panic het volgende:
Volgens mij spelen ze al weer.
Trouwens hebben jullie de 2 extra nummers van de japanse cd al gehoord?
Punch Drunk
Look Alive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |