Check. Al zopen wij iets minder lang, kregen we een presentatie van iemand van de financiele afdeling en duurde de rondleiding lang geen uur bij ons.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Stienn het volgende:
Nee, wel bij grolsch! Das 3 uur lang, 1 uur rondleiding en 2 uur gratis zuipen!
idd mooi werk is dat.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Stienn het volgende:
Nee, wel bij grolsch! Das 3 uur lang, 1 uur rondleiding en 2 uur gratis zuipen!
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef DarkShine het volgende:
Bij de Brand heb je na afloop een tapwedstrijd onder de deelnemers waar onze groep ook zwalkend naar buiten ging...
Dat is hier vlakbij, net zoals Gulpener.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
Amstel en Heinekenbrouwerijen, toen ze nog in Amsterdam zaten heb ik bezocht en in Limburg de Alfa-brouwerij.
Mja dat stinkt gigantischquote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Alleen die bakken met dat gistproces ieuww dat was een verschrikking zeg..
Zou kunnen van het treintje... Toendertijd was dat niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef crossover het volgende:
Bij Bavaria ga je mee in zo'n soort van treintje
Maar je ziet wel leuke dingen op het terrein, en je krijgt ook 1 of 2 gratis drankjes.
[..]
Mja dat stinkt gigantisch
wat droevig.zo weinig gaven ze bij hertog jan ook al (ookal is dat bij mijn eigen blinde bierproeftest het lekkerste pilsje)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef crossover het volgende:
Bij Bavaria ga je mee in zo'n soort van treintje
je krijgt ook 1 of 2 gratis drankjes.
Zo is de brouwerij van Guinnes ook een aanrader. Ik ben alleen in het museum geweest wat er bij is, maar dat was al de moeite waard. Aan het eind krijg je een pint helemaal boven in een toren met uitzicht over Dublin.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:33 schreef MPG het volgende:
Mocht je ooit in het buitenland komen:
Carlsberg in Kopenhagen is een echte aanrader, Naast het bezichtigen van hun speciaalbierbrouwerij is vooral het brouwerijmuseum erg de moeite waard, net zoals de productconfrontatie
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |