abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 december 2006 @ 18:06:27 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44199782
Iemand hier wel eens in brouwerij geweest? Ben zelf wel eens in de brouwerij van Brand Bier geweest, al is dat alweer een jaar of 8 geleden.

Heb een paar kameraden aangesproken om eens de brouwerij van Jupiler te gaan bezoeken, deze ligt op een 45 minuten tot 1 uur rijden hiervandaan.

Info vind je ook op Brouwerij Bezoeken.

Vroeg me af of er al eens mensen in een andere of de Jupiler brouwerij zijn geweest. Misschien heb je er wel foto's van of een leuk verslagje...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44201715
Nee, wel bij grolsch! Das 3 uur lang, 1 uur rondleiding en 2 uur gratis zuipen!
  woensdag 6 december 2006 @ 19:07:01 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_44201868
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Stienn het volgende:
Check. Al zopen wij iets minder lang, kregen we een presentatie van iemand van de financiele afdeling en duurde de rondleiding lang geen uur bij ons.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 6 december 2006 @ 19:35:29 #4
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44202812
Bij de Brand heb je na afloop een tapwedstrijd onder de deelnemers waar onze groep ook zwalkend naar buiten ging...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 6 december 2006 @ 19:58:50 #5
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_44203653
Met school (hotelschool) zijn we bij Heineken geweest. Eerst de rondleiding en daarna natuurlijk de productkennismaking aka gratis zuipen. Was een erg gezellige terugreis in de bus
  woensdag 6 december 2006 @ 19:59:23 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44203666
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:03 schreef Stienn het volgende:
idd mooi werk is dat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 december 2006 @ 20:06:36 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44203975
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef DarkShine het volgende:
Bij de Brand heb je na afloop een tapwedstrijd onder de deelnemers waar onze groep ook zwalkend naar buiten ging...
policy bij Brand... Net zo snel nieuw aanleveren, tot dat niemand meer een leeg glas voor zich heeft staan

Ik heb een tijdje in het Kelderke van de Brand gewerkt. Erg leuk werken *hips*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44204482
Amstel en Heinekenbrouwerijen, toen ze nog in Amsterdam zaten heb ik bezocht en in Limburg de Alfa-brouwerij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 december 2006 @ 20:34:12 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44205016
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef golfer het volgende:
Amstel en Heinekenbrouwerijen, toen ze nog in Amsterdam zaten heb ik bezocht en in Limburg de Alfa-brouwerij.
Dat is hier vlakbij, net zoals Gulpener.

Maar aangezien Jupiler het favoriete bier van mij en kameraden van me is willen we de Jupiler brouwerij eens bezoeken.
Planning:
-
  woensdag 6 december 2006 @ 20:37:17 #10
67385 ROG
Go on, say it.
pi_44205124
Heineken Zoeterwoude, van jongs tot oud.

Volgens mij verwijst Heineken nu standaard mensen naar de Heineken Experience in Amsterdam trouwens, mag je achter de Japanners aansluiten.
pi_44205176
Vaak zat bij de Heineken in Den Bosch geweest
  woensdag 6 december 2006 @ 20:58:01 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44205847
Ik zou wel eens in de brouwerij van La Trappe willen kijken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 6 december 2006 @ 21:57:49 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44208156
Ja leuk om te doen!
Ik ben zelf heel lang geleden in de bavaria en heineken brouwerij geweest.
Allebei erg leuk om te zien.. en ook leerzaam..
Alleen die bakken met dat gistproces ieuww dat was een verschrikking zeg..
Toen vroeg ik me echt af of het nog goed kwam met dat bier ( als het ware dan )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_44208306
brand
hertog jan
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_44208415
Bij Bavaria ga je mee in zo'n soort van treintje
Maar je ziet wel leuke dingen op het terrein, en je krijgt ook 1 of 2 gratis drankjes.
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Alleen die bakken met dat gistproces ieuww dat was een verschrikking zeg..
Mja dat stinkt gigantisch
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 6 december 2006 @ 22:15:30 #16
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44208959
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef crossover het volgende:
Maar je ziet wel leuke dingen op het terrein, en je krijgt ook 1 of 2 gratis drankjes.
[..]

Mja dat stinkt gigantisch
Zou kunnen van het treintje... Toendertijd was dat niet.
Was eigenlijk best gevaarlijk want toen wij de torens in gingen om naar dat gisting proces te gaan kijken.. moesten we van die stalen noodtrappen op.. erg hoog.. en naastje geen leuning of iets.. dus van 2 kanten kon je naar beneden vallen (best wel eng)
Verders stonden op een smal pad bovenin (die bakken zijn iets van 3 meter diep hoog in die toren) en het meurde verschrikkelijk.
Werd er even gezegd.. mensen niet van het pad afwijken, was dus nogal smal en die rand van die bakken kwam net tot je knieen, want als je erin valt zink je onmiddelijk en we vinden je niet terug.
(dit was dus niet echt een toegankelijk iets tijdens een rondleiding, maar vanwege de opleiding wel nuttig)

Lekker hoor! maar erg cool om mee te kijken allemaal.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 6 december 2006 @ 22:33:15 #17
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_44209425
Mocht je ooit in het buitenland komen:
Carlsberg in Kopenhagen is een echte aanrader , Naast het bezichtigen van hun speciaalbierbrouwerij is vooral het brouwerijmuseum erg de moeite waard, net zoals de productconfrontatie
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  donderdag 7 december 2006 @ 00:15:10 #18
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44211641
Oranjeboom in Breda . Ondertussen al weer een flink aantal jaartjes geleden. Toen hadden ze "Het 11e gebod" op de tap. Na het verplichte pilsje (dat moet je echt niet op een nuchtere maag drinken) daar flink van zitten genieten. Recht lopen was echt moeilijk die avond

en speciaalbierbrouwerij Raaf in Molenhoek, we waren een van de laatste groepen voor de rondleiding + versnapering. paar dagen later sloten ze de deuren.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44214054
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:03 schreef crossover het volgende:
je krijgt ook 1 of 2 gratis drankjes.
wat droevig.zo weinig gaven ze bij hertog jan ook al (ookal is dat bij mijn eigen blinde bierproeftest het lekkerste pilsje)
bij brand ben ik 2x geweest: 1x met gewone rondleiding en daarna alle bieren proeven met roggebrood met spek ernaast, en de 2e keer was 's ochtends het mouthuis ontploft, en zat er niets anders op dan 3u lang alle biertjes 2 a 3x proeven. en toen hadden ze nog imperator en dubbelbock
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_44214523
Ik ben bij Hoegaarden geweest. Erg gelachen met die man, absoluut boeiend om te zien
pi_44214544
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:33 schreef MPG het volgende:
Mocht je ooit in het buitenland komen:
Carlsberg in Kopenhagen is een echte aanrader , Naast het bezichtigen van hun speciaalbierbrouwerij is vooral het brouwerijmuseum erg de moeite waard, net zoals de productconfrontatie
Zo is de brouwerij van Guinnes ook een aanrader. Ik ben alleen in het museum geweest wat er bij is, maar dat was al de moeite waard. Aan het eind krijg je een pint helemaal boven in een toren met uitzicht over Dublin.
Suiker en melk is voor mensen die geen koffie lusten
pi_44214577
Ik ben zelf in de nieuwe Brouwerij van BitBurger geweest, was wel supers mooi! .. en ook gratis zuipen..
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_44218579
Ik lees hier voornamelijk berichten over gratis zuipen, maar wat kost zoiets nou ongeveer?
Oh, and that's a bad miss!
pi_44218864
Niet meer dan 10 euro denk ik..
pi_44219796
Geen idee wat het kost. Ik ben een keer bij Grolsch geweest met een vrijwilligersuitje. Dat was erg leuk om te zien. De gids deed de rondleiding lekker snel, zodat er meer tijd overbleef voor kennismaking met het product.

Brouwerij de Hemel in Nijmegen is een absolute aanrader, Het is een kleine brouwerij, midden in de stad. Hier laten ze echt goed zien hoe het proces in z'n werk gaat. Verder verwerken ze bier weer verder tot azijn en mosterd, dus da's ook nog eens interessant. Er is een gezellig café bij, waar alle bieren getapt worden.

http://www.brouwerijdehemel.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')