Pepsi en 7-Up zijn goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pepsi, 7-up sisi schweppes
ja ik ken het verder niet maar als ik een grappige naam zie staan lig ik altijd dubbelquote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere karakters heten Reggie, Dotje, Sloefke en Smodder, dus er zitten wel meer vreemde namen in de serie
Allen fout.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pepsi, Mountain Dew, Pizza Hut en Aquavit?
7-up is wel degelijk een merknaam van PepsiCo.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
7-Up is echt niet van Pepsi, die hadden daar een eigen variant op waarvan ik de naam even kwijt ben.
Ik voeg Dr. Pepper aan de lijst toe
Al bijna 10 jaar niet meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet alleen dat Pizzahut van Pepsico is.
Ja, Pepsi is ook goed. Ik bedoelde meer de nieuwe antwoorden...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En net was Pepsi nog goed :S
Kentucky Fried Chicken?
Hetzelfde verhaal als Pizza Hut.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kentucky Fried Chicken?
Mountain Dew is weer een sub-merk van Pepsi, maar geen aparte merknaam van PepsiCo.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:55 schreef Nesle het volgende:
Mountain Dew ook niet?
Dr. Pepper is ook Cadbury en Lipton van Unilever.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Righto, de nieuwste toevoegingen zijn Dr. Pepper, KFC, Doritos en Lipton. Zit hier een goede bij?
Helemaal over het hoofd gezien!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:56 schreef Nesle het volgende:
Lays?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |