Neleos +1quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef Neleos het volgende:
Da Vinci Code
Was ook goed geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:13 schreef ChillyWilly het volgende:
Opus Dei
Ik heb het boek gelezen en de film niet gezien.quote:
Primaquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef Nesle het volgende:
Jack
Ik had het tegen Nesle, zij zei dat laatst.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen en de film niet gezien.Maarrehh....wrom denk je dat?
Ik heb trouwens ook alleen het boek gelezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen en de film niet gezien.Maarrehh....wrom denk je dat?
Veel plezier! Ik heb een hekel aan Lostquote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook alleen het boek gelezen.
Maar ik ga weer een aflevering kijken van Lost. Later![]()
Jayhawk +1quote:Op woensdag 6 december 2006 21:32 schreef Jayhawk het volgende:
Prijs van nederlandse letteren en de pc hooft voor zn hele oevre
Nee, ik vroeg 2 prijzen, die jij hebt gezegd zijn goed. Als je 2 andere had genoemd had ik het boek erbij willen horenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:34 schreef Jayhawk het volgende:
je vroeg specifiek op boeken maar toch blij met het punt
van die kant kan je het ook bekijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg 2 prijzen, die jij hebt gezegd zijn goed. Als je 2 andere had genoemd had ik het boek erbij willen horen![]()
Jaquote:Op woensdag 6 december 2006 21:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
van die kant kan je het ook bekijken
Dat is op foto 2 duidelijk te zien.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef Jayhawk het volgende:
songfestival
Homster +1quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef Homdeck het volgende:
brotherhood of man
Moet je nagaan hoe lang het geleden is dat ik met mijn ouders naar Engeland ging.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Jayhawk het volgende:
In 1976 wonnen ze het Eurovisiesongfestival met Save your kisses for me. Dat liedje werd in 2005 verkozen tot een van de beste songfestivalliedjes en eindigde bij de verkiezing bij de laatste 5 tijdens de verjaardagsshow Congratulations. De groep is nog steeds bij elkaar en treed nog geregeld op.
betrapt op voyeurenquote:Op woensdag 6 december 2006 21:47 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang het geleden is dat ik met mijn ouders naar Engeland ging.Nostalgie
![]()
RoofingBurner +1quote:Op woensdag 6 december 2006 21:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Sandra Kim - Jaime la VIe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |