Ik twijfelde daar aan, omdat er wel eens gezegd wordt dat Pireaus net buiten Athene ligt, maar wel tot de gemeente Athene behoord.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef dndiek het volgende:
Olympiakos is ook goed, het is wachten op Spanje of Real kampioen wordt
Pas stond er in de VI een stuk over voetbalstad Athene en daarin werd ook Olympiakos genoemd, dus die reken ik goed.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twijfelde daar aan, omdat er wel eens gezegd wordt dat Pireaus net buiten Athene ligt, maar wel tot de gemeente Athene behoord.
Dacht ik
SInds wanneer speelt Fenerbahce in Ankara ?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Pas stond er in de VI een stuk over voetbalstad Athene en daarin werd ook Olympiakos genoemd, dus die reken ik goed.
Rode Ster Belgrado, Fenerbahce, Dinamo Zagreb zijn goed.
Valletta FC is fout
Hoe noem je dat anders?quote:
Oostblok?quote:
Vraag 3quote:Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke vraag is nog open dan?
Ja en de bijnaam van Go Ahead Eagles is Vicks Chicks.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Alle landen van ex-joegoslavië behoren tot zuid-europa
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Europa
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en de bijnaam van Go Ahead Eagles is Vicks Chicks.
he shitquote:Op maandag 28 mei 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Pas stond er in de VI een stuk over voetbalstad Athene en daarin werd ook Olympiakos genoemd, dus die reken ik goed.
Rode Ster Belgrado en Dinamo Zagreb zijn goed.
Valletta FC is fout
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
Bedankt voor de organisatie dndiek en Bjoro. Leuk.
* Bjoro heeft slechts een aantal vragen verzonnen, alle credits dus naar dndiek dus !quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef RayMania het volgende:
Bedankt voor de organisatie dndiek en Bjoro. Leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |