quote:Mijn favoriete band! My Dying Bride!
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
jezus wat een vraag, niemand kent die lui hier, en ze lijken allemaal op elkaar
Dan ligt dat toch echt aan jou. Deze zeer bekende band draait al vanaf begin jaren 90 mee en is toch een van de bekendste doombands...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Mark_V het volgende:
my dying bride
NOOIT VAN GEHOORD......en dan ken ik nogal wat mensen in die scene (mijn neef speelt in zo'n bandje)
She is the dark downloaden jij!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..maar hoe bekend zijn "de doombands" nou
Nee want ik vind het pestherrie...quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
er is geen muziek zo diepgaand als metal.
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Bekender dan jij denkt, ik heb ze keer op keer in uitverkochte zalen gezien...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..maar hoe bekend zijn "de doombands" nou
Als je met "diepgaand" bedoelt: zulke diepgruwelijke pestherrie dat je gehoorbeschadiging krijgt, dan heb je gelijk ja.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wallace and Gromit
"uitverkocht" zegt weinig over het aantal mensen, ik ben weleens in brielle, waar mijn ouders wonen, bij een uitverkocht concert geweestquote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bekender dan jij denkt, ik heb ze keer op keer in uitverkochte zalen gezien...
Ik heb ook uitverkochte zaaltjes gezien van de lokale Bob de Zanger.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bekender dan jij denkt, ik heb ze keer op keer in uitverkochte zalen gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |