Godsdienst is 6quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Heeft het te maken met de 80-jarige oorlog? De inzet was godsdienstvrijheid?
Discriminatie op grond van religie is toch 1?quote:
Klopt, maar vrijheid tot het belijden van godsdienst is 6. Je zit op de goede weg, maar er is nog een ander element.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van religie is toch 1?
Uitermate interessant zelfs, omdat in de "vrijheid van meningsuiting vs. discriminatie" en "godsdienstvrijheid vs discriminatie" regelmatig wordt aangehaald dat het artikel 1 veel belangrijker is, daarom staat hij ook op 1.....quote:
Bij jou moet je een reactie eigenlijk altijd op een citaat geven, want je plakt er later nog van alles bij.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Uitermate interessant zelfs, omdat in de "vrijheid van meningsuiting vs. discriminatie" en "godsdienstvrijheid vs discriminatie" regelmatig wordt aangehaald dat het artikel 1 veel belangrijker is, daarom staat hij ook op 1.....
Nou, verheug je, mijn nieuwe vraag is in 2x4 woorden te beantwoorden....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij jou moet je een reactie eigenlijk altijd op een citaat geven, want je plakt er later nog van alles bij.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef Mark_V het volgende:
hint: jullie denken teveel: "Wildersiaans", je moet meer "coheniaans" denken
Ik reken deze goed, hoewel hij niet volledig juist is....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:17 schreef Lienekien het volgende:
handhaving en rehabilitatie
Excuses dat wij niet overal verstand van hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Na sigaarvragen blijken rechtvragen hier ook hard te falen![]()
Dus nu maar weer leuke vragen!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Mark_V het volgende:
Na sigaarvragen blijken rechtvragen hier ook hard te falen![]()
Het was niet bedoeld als sneer naar julliequote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Excuses dat wij niet overal verstand van hebben.
Lienekiense lol is dit.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Mark_V het volgende:
Die weet ik niet
Dit is weer Lieniaanse kennis volgens mij
Ik heb al hun platen.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef Mark_V het volgende:
nou ik heb het opgezocht, wat een liedje zeg
Meer Lieniaanse slechte smaak
Ik heb alle cd's van U2, daar begin ik me ook steeds meer voor te schamen de laatste tijd.....quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's van U2, daar begin ik me ook steeds meer voor te schamen de laatste tijd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |