klopt jaquote:Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, precies. En let ook op de 'niet' die je te veel had staan.![]()
"hun hebben meer verstand als mij" wordt ook door volksstammen gebruikt......quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben niet de enige die het zo gebruikt![]()
Lien +1quote:Op woensdag 6 december 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Van de zelfkant van stoffen.
Terecht, in dat geval.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Mark_V het volgende:
"hun hebben meer verstand als mij" wordt ook door volksstammen gebruikt......
Die mag je dan wel feliciteren met hun zelfinzicht.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"hun hebben meer verstand als mij" wordt ook door volksstammen gebruikt......
Nee, nee, het is het randje van de stof.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien +1
Het had wel iets vollediger gemogen, maar ik neem aan dat je dat wel weet
Het is dus de kant die tegen de huid aanzit en die niemand ziet, en dus lelijk mag zijn....
Je hebt gewoon gelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, nee, het is het randje van de stof.
Iedere dag is markdag....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef broer het volgende:
[..]
Het is Mark zijn dag vandaag. Twéé mensen die zijn grapje inkoppen.
ik denk het ook. Het is ook nog eens vrij waardeloos, want je knipt het er meestal van af. Maar dat gaat misschien te ver.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk![]()
In dat geval is het dus synoniem voor "rand" neem ik aan....
Dat er tarwe inzit is een ander verschilquote:Op woensdag 6 december 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
wit wordt gemaakt met curacaoschillen of sinaasappelschillen en blond bier niet...
wit is dus ook troebel
Cambrinus, Rotterdam, jou neem ik aan welbekend.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom trouwens ook nooit in tenten waar ze het verschil niet weten
Muahahah ja mij niet onbekend die tent. Ze hebben ook "Zatte". Erg lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Cambrinus, Rotterdam, jou neem ik aan welbekend.
Bovenstaand gesprek is dus afkomstig van die kutstudent van een barman daar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |