quote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ibu's werken verschrikkelijk goed tegen katerhoofdpijnen
Het plaatje hierboven kun je zelf ook wel bedenken zonder dat je de film gezien hebt...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
@ Nembrio, ik ken die hele wallace en die ander niet dus....
De gouden wortel prijs zal wel een parodie zijn op een oscar ofzo?
Hoe noem je een luchtduel?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
Nem, ik heb echt geen idee.
Dogfight is goedquote:Op woensdag 6 december 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
dogfight.... zijn het honden dan (klein shitplaatje)
het achterste vliedtuigje ziet eruit als het vliegtuig van de red baron
upd: wtf, ik dacht dat die voorste een spookje ofzo was
dogfight stond er al vanaf het begin, en daarbij heb ik toch nog niet de tweede vraag goed en boeit het geen snikkel.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dogfight is goed
Trouwens..ik heb je zo'n beetje elke post die je maakt hier zien editten. Ook deze antwoordpost (niet het antwoord zelf). Doe dat nou niet
Nu die gouden wortel nog. En het gaat over de eigenschappen van de gouden wortel.
de essentie is dat je nooit en te nimmer niet mag edittenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
dogfight stond er al vanaf het begin, en daarbij heb ik toch nog niet de tweede vraag goed en boeit het geen snikkel.....
Ook niet als je met die post helemaal geen punten wil en kan scoren?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
de essentie is dat je nooit en te nimmer niet mag editten
dat je nooit ofte nimmer mag edittenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
de essentie is dat je nooit en te nimmer niet mag editten
maar dan hattie weer moeten editenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dat je nooit ofte nimmer mag editten
Nou..zal ik 'm maar goed rekenen dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef Mark_V het volgende:
oh ja goud gaat in karaten, dat lijkt op peen
Ik vond mijn hair battle veel leuker.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..zal ik 'm maar goed rekenen dan?
De wortel was "24 carrot" (phonetisch dus) en de 2 honden in vliegtuigjes hielden een dogfight.
Mark_V +1
Ja, precies. En let ook op de 'niet' die je te veel had staan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:29 schreef Jayhawk het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/nimmer.php
klopt, maar ik ben niet de enige die het zo gebruiktquote:Op woensdag 6 december 2006 17:30 schreef Mark_V het volgende:
Ehhhm, jayhawk, daar staat toch zo ongeveer: "Jayhawk is een domme rukker want hij heeft het FOUT!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |