Laten we het er op houden dat smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:04 schreef Mark_V het volgende:
Als je met "diepgaand" bedoelt: zulke diepgruwelijke pestherrie dat je gehoorbeschadiging krijgt, dan heb je gelijk ja.....
Ik bedoel alles wat ook maar een beetje in de buurt komt.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
jij bedoeld trashmetal, daar hou ik ook niet van
Ik heb het over zalen als 013 in Tilburg, maar goed. Dat jij de muziek ruk vindt en je er dus niet voor interesseert, betekent niet dat ze weleens groter en bekender kunnen zijn dan je aanvankelijk vermoedde.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ook uitverkochte zaaltjes gezien van de lokale Bob de Zanger.
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat zulke band IN HUN SCENE erg bekend kunnen zijn...maar dat betekent nog niet dat ze bij het grote publiek bekend zijn...
Oxazepam is beterquote:Op woensdag 6 december 2006 17:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien tegenhoudt..... hier een valiumpje.....
Mijn huisgenoot houdt van evanescence, daar krijg ik al spontaan antiperistaltische neigingen van....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel alles wat ook maar een beetje in de buurt komt.
Je bent mij vergeten...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Jayhawk het volgende:
Ze zijn goed he! Alle mensen hier She's the dark downloaden!
Punten topic 488:
TradeMarkie 1
Jayhawk 2
RoofingBurner 1
Gooitzen 1
Terreros85 1
Neleos 1
defpaul 2
Lienekien 3
Mark_V 2
Etcetera 1
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het over zalen als 013 in Tilburg, maar goed. Dat jij de muziek ruk vindt en je er dus niet voor interesseert, betekent niet dat ze weleens groter en bekender kunnen zijn dan je aanvankelijk vermoedde.
Ik ook. Maar nogmaals, smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:07 schreef Mark_V het volgende:
Mijn huisgenoot houdt van evanescence, daar krijg ik al spontaan antiperistaltische neigingen van....
Heb je dat even aan je GNK-vriendjes gevraagd?quote:
Ik verdedig mezelf niet, maar mijn helden van MDB.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:08 schreef Mark_V het volgende:
,take it like a man, ga je vooral niet verdedigen....waarom zou je je iets aantrekken van wat een paar randdebielen op internet zeggen?
Heb zelf een half jaar GNK gedaan. HBO-studiequote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dat even aan je GNK-vriendjes gevraagd?![]()
die zijn volgens mij wel ruig genoeg om zichzelf te verdedigen tegen zo'n klein pestventje als ikzelf, als ik die foto zo ziequote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik verdedig mezelf niet, maar mijn helden van MDB.![]()
Nou, goed dat ik het weet.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heb zelf een half jaar GNK gedaan. HBO-studie
Ook wel seresta.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef Mark_V het volgende:
wtf is oxazepam? klinkt als een zwam....
oh nu weet ik hetquote:
ibuprofen toch ook wel, of nog nooit een menstruerende vriending gehad?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh nu weet ik het![]()
Ik ken qua geneesmiddelen alleen aspirine en paracetamol
Als je wat wilt weten, Jayhawk is je man.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh nu weet ik het![]()
Ik ken qua geneesmiddelen alleen aspirine en paracetamol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |