Helaas momenteel wel het niveau waar wij op zitten.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef Chadi het volgende:
De UEFA cup stelt eigenlijk geen moer voor als je ziet wat voor clubs erin spelen. Voetballend zijn ze allemaal stuk voor stuk gewoon de mindere.
Tottenham, Panathinaikos, Sevilla en nu ook Werder, AEK, Benfica en Spartak schat ik qua voetbal nu wel wat hoger in dan Ajax, helaas.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef Chadi het volgende:
De UEFA cup stelt eigenlijk geen moer voor als je ziet wat voor clubs erin spelen. Voetballend zijn ze allemaal stuk voor stuk gewoon de mindere.
Ik wou net zeggen idd, precies het niveau waar wij op mee kunnen op dit moment, hopelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 10:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helaas momenteel wel het niveau waar wij op zitten.
Met minder dan 2 jaar uitsluiting ben ik niet tevreden.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:41 schreef Malibu-06 het volgende:
Hopen jullie Ajacieden eigenlijk op een superzware straf voor Feijenoord? Of hebben jullie meer zoiets dat een boete genoeg is?
En je beseft dat je daarmee de 2 meest boeiende wedstrijden van het seizoen (de enige klassieker in Nederland) mee kwijtraakt?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met minder dan 2 jaar uitsluiting ben ik niet tevreden.
Het enige gevoel wat ik erbij heb is dat het niet best voor Nederland is wanneer pakweg NEC weer een jaar Europa in gestuurd wordt.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Je zal er vast wel een mening/gevoel bij hebben toch?
Nou ja, aan de ene kant heb ik wel zoiets van "lekker voor zequote:Op donderdag 7 december 2006 10:41 schreef Malibu-06 het volgende:
Hopen jullie Ajacieden eigenlijk op een superzware straf voor Feijenoord? Of hebben jullie meer zoiets dat een boete genoeg is?
Als jullie geen UEFA Cup spelen, betekent dat niet meteen dat jullie tiende worden, hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Als Feijenoord een paar keer 10e wordt ofzo, interesseert geen hond zich meer voor Feijenoord - Ajax omdat het toch niet meer spannend is.
Ik ben dit jaar al een beetje met tegenzin naar de Kuip gegaan, omdat het me gewoon niet echt boeide allemaal.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een onzin.
Sterker nog sommige zijn beter.Wat ik ermee aan wil geven is dat er geen echt aansprekende ploegen tussen zitten.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helaas momenteel wel het niveau waar wij op zitten.
We hebben nu al moeite om bij de laatste 5 te komen. Als we geen inkomsten meer hebben uit Europa, gaan clubs als Heerenveen en Twente ons voorbij ben ik bang.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als jullie geen UEFA Cup spelen, betekent dat niet meteen dat jullie tiende worden, hoor.
Dat kan namelijk ook als jullie wél UEFA Cup spelen.
Er zijn nog halve SCC's te koop bij Ajax, check: http://www.ajax.nl/web/show/id=67982quote:Op donderdag 7 december 2006 10:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar al een beetje met tegenzin naar de Kuip gegaan, omdat het me gewoon niet echt boeide allemaal.
Zelfs jullie 4-0 overwinning deed me weinig. Met zo'n klote-selectie als we nu hebben is er geen sprake meer van een leuke spannende strijd. Als dat de komende 5 jaar zo blijft, dan zal ik niet de enige zijn die niet zo fanatiek meer naar die wedstrijd(en) toeleeft. Ook bij Ajax zullen ze na een tijdje zoiets hebben van : "gaap, dit is geen kraker meer, maar een verplichte wedstrijd waarin we toch weinig weerstand krijgen" lijkt me.
Ik verhang mezelf nog lieverquote:Op donderdag 7 december 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er zijn nog halve SCC's te koop bij Ajax, check: http://www.ajax.nl/web/show/id=67982
Mits de clubs dan wel meewerken aan stadionverboden en andere maatregelen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop stiekem dat heel de club opgeheven word maar dat zal wel niet
Nee zonder gein. Ik vind zowiezo dat supportersgeweld niet op de clubs verhaald moet worden....
En dat voorkom je dan weer niet met een meldingsplichtquote:Op donderdag 7 december 2006 11:19 schreef Sethje het volgende:
Want hoe het nu is. Het is een kromme gedachte maar als er nou 200 man van ADO met een Feyenoord sjaal in Nancy had lopen hakken.....
nee maar theoretisch gezien kun je dus een club uitbannen door je voor als 1 van hen en herrie te trappenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
En dat voorkom je dan weer niet met een meldingsplicht
Ik heb genoten van die 0-4. Maar die 2-3 van 1,5 jaar geleden vond ik veel mooierquote:Op donderdag 7 december 2006 10:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar al een beetje met tegenzin naar de Kuip gegaan, omdat het me gewoon niet echt boeide allemaal.
Zelfs jullie 4-0 overwinning deed me weinig. Met zo'n klote-selectie als we nu hebben is er geen sprake meer van een leuke spannende strijd. Als dat de komende 5 jaar zo blijft, dan zal ik niet de enige zijn die niet zo fanatiek meer naar die wedstrijd(en) toeleeft. Ook bij Ajax zullen ze na een tijdje zoiets hebben van : "gaap, dit is geen kraker meer, maar een verplichte wedstrijd waarin we toch weinig weerstand krijgen" lijkt me.
Zoiets heb ik ook. Ik zou het geweldig vinden om Ajax een keertje met 4-0 vernederd te zien worden door m'n club, maar als het elk jaar zo zou zijn zou ik dat ook minder leuk gaan vinden. Een echte strijd in spannende kraker, en er uiteindelijk met de winst vandoor gaan is veel leukerquote:Op donderdag 7 december 2006 11:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb genoten van die 0-4. Maar die 2-3 van 1,5 jaar geleden vond ik veel mooier
Over andere supporters gesproken. Niet dat ze de aandacht verdienen, maar dit moet toch even langskomen. Nadat ze eerste de tifostyle 'opeens' probeerden na te bootsen, proberen ze nu ook de ultrastyle na te doen. Alsjeblieft, zie dat mannetje op dat 'hekje'.quote:
Bron: http://voetbal.blog.nl/aj(...)oeten-geweerd-wordenquote:Ajax-voorzitter Jaakke: 'Davidster en term 'Joden' moeten geweerd worden'
Ajax-voorzitter John Jaakke is bezig met een plan om de term 'Joden' en de bijbehorende Davidster uit de stadions te gaan weren, zo meldde David Endt gisteravond op de bijeenkomst "Ajax Jodenclub" in het Amsterdamse cafe Wildschut. Zoals een aanwezige meldde: 'Helaas blijken veel mensen niet de intelligentie te hebben om de geuzennaam Joden vanuit het voetbal los te zien van het Joodse geloof.'
Ajax doet dit na vele kritiek van supporters binnen de gelederen. Met name oudere Amsterdammers hebben veel problemen met de geuzennaam. Na vele verwoede pogingen van eerdere voorzitters schijnt de huidige voorzitter dit intensief te gaan aanpakken. Hij hoopt hiermee een goede basis te creeeren binnen de supporters. Volgens persvoorlicher David Endt is Ajax bezig met veel sociale activiteiten van zowel club als spelers. Het bezoek van scholen door spelers is hier een voorbeeld van. Tijdens dergelijke bezoeken brengen de spelers de kinderen onder meer bij dat Ajax helemaal geen joodse club is.
Het mag duidelijk zijn dat het plan om de F-side haar geuzennaam af te nemen binnen deze groep op veel verzet gaat stuiten. Is Jaakke sterk en intelligent genoeg om dit uit te voeren? Het zal een lastig karwei worden....
Hebben ze dit communiqué ook weer eens van de plank gehaald.......?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bron: http://voetbal.blog.nl/aj(...)oeten-geweerd-worden
Misschien zondag maar weer eens die mega-grote Israëlische vlag over Zuid laten gaan?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hebben ze dit communiqué ook weer eens van de plank gehaald.......?
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien zondag maar weer eens die mega-grote Israëlische vlag over Zuid laten gaan?
Nou dat weer.......quote:Op donderdag 7 december 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bron: http://voetbal.blog.nl/aj(...)oeten-geweerd-worden
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef the_hunter het volgende:
Ik juich wit, ik juich rood, ik ben een jood
Lijkt me ook wel even het vermelden waard!quote:23 Maart 2007 is het al weer 10 jaar geleden dat Carlo om het leven kwam. Uiteraard willen wij hier graag bij stil staan. Naast het F-side toernooi wat mede in het teken zal staan van Carlo en een herdenking, gaan we ook weer voor een paginagrote advertentie in de Telegraaf. Zoals iedereen zal begrijpen kost dit een heleboel geld. Daarom wordt met de wedstrijd Ajax-az gecollecteerd bij de ingangen van Zuid H, Noord C en in het supportershome. Wij rekenen op ieders bijdrage!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |