Naja, uittesten. Ik zat er even naar te kijken en m'n vriendin probeerde me weg te trekken omdat zij het te duur vond.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Kon je 'm uittesten ?![]()
Wat vond/vind je ervan?
Heb je ergens gezien vanaf wanneer dat is? (en wat ie gaat kosten?)quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:17 schreef milagro het volgende:
dat nafnafding is ook open van boven en die van Philips heeft dat probleem dus niet
ik wacht met smart dus tot die hier verkrijgbaar is
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:51 schreef Pleione het volgende:
ik heb een tijdje geleden zo'n nafnaf wekker gekocht.
Lampje wat langzaam aangaat, vogels die eerst zacht maar dan steeds harder beginnen te zingen.. klonk erg leuk allemaal.
Het display zou instelbaar zijn, helder en minder helder. Maar zelfs als ik hem op minder helder zet, verlicht hij mijn hele slaapkamer. Daar baal ik wel een beetje van. Daarom staat hij nu met het display naar een hoek gericht, ik haat licht als ik wil slapen.
Voor de rest is het wel leuk... denk dat ik gewoon iets over het display moet plakken om het wat minder licht te laten zijn... (iemand nog tips?)
uhm Pixmania.nl hád hem, een kleine voorraad uit Frankrijk ws en die was ongeveer 60 euro.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Heb je ergens gezien vanaf wanneer dat is? (en wat ie gaat kosten?)
Ik vraag me dan af of die paar geluidjes extra zoveel meer kosten.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
[..]
uhm Pixmania.nl hád hem, een kleine voorraad uit Frankrijk ws en die was ongeveer 60 euro.
hij zou echter in NL zo rond maart/april uitkomen.
Je hebt overigens 2 versies , de goedkopere heeft 1 geludije, vogeltjes die fluiten, de duurdere versie heeft er meer.
Mooi ook dat niemand hier op reageertquote:
en ik weet nog steeds niet hoe ik hem uit moet zetten.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik draai hem ook van me weg, maar dan is mijn badjas zo ongeveer lichtgevend. Misschien dat we er een lapje stof voor moeten plakken, soort van gordijntje.
Ik wordt overigens wel wakker van het licht als de wekker 'afgaat'![]()
TIjdens de slaapdiensten bij mij op het werk gebruik ik altijd mijn telefoon als wekker. Maar ik weet nooit hoe ik die uit moet drukken. dus dat scheelt ook wel bij het opstaan...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:46 schreef Bastoenie het volgende:
Misschien is het ook een idee om meer discipline in te bouwen, zo'n wekker zal je vast ook wel uit kunnen schakelen wat tot gevolg heeft dat je alsnog lastig je bed uitkomt. Zet een wekker verder van je bed af met een irritante toon, als je er dan toch al uit bent kan je net zo goed eruit blijven. En zo zijn er nog veel meer goedkope/gratis mogelijkheden
Vanaf Oktober 2007 in Nederland. Ik had toevallig een mailtje hierover gestuurd naar Philips.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:16 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Heb je ergens gezien vanaf wanneer dat is? (en wat ie gaat kosten?)
Heel herkenbaar. Voor 69 euro de nafnaf gekocht bij mediamarkt. Maar het display ingesteld op de zwakste stand. En nog is mijn hele kamer blauw verlicht. Iets voor gezet maar toch wel jammer een wekker van bijna 70 euro en je kan de klok nieteens bekijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:51 schreef Pleione het volgende:
ik heb een tijdje geleden zo'n nafnaf wekker gekocht.
Lampje wat langzaam aangaat, vogels die eerst zacht maar dan steeds harder beginnen te zingen.. klonk erg leuk allemaal.
Het display zou instelbaar zijn, helder en minder helder. Maar zelfs als ik hem op minder helder zet, verlicht hij mijn hele slaapkamer. Daar baal ik wel een beetje van. Daarom staat hij nu met het display naar een hoek gericht, ik haat licht als ik wil slapen.
Voor de rest is het wel leuk... denk dat ik gewoon iets over het display moet plakken om het wat minder licht te laten zijn... (iemand nog tips?)
zo, da's aanzienlijk duurder dan voor wat Pixmania een maand of wat geleden aanbood , bijna het dubbelequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)1_01_Wake_Up_Light/#
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |