Wat vraag je voor die hele stapel. Ik kom elke dag in Groningen dus kan het afhalen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef Luco het volgende:
knip
Niet zeuren.quote:Op zondag 11 november 2007 22:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kunnen jullie dit topic misschien wat sneller volposten![]()
Je hebt PMquote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wat vraag je voor die hele stapel. Ik kom elke dag in Groningen dus kan het afhalen.
Toch maar weer eens een keer reageren he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook niet momenteel.
Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
Wat vraag je voor die 4factories, wel geinig om een deckje mee te bouwen denk ik.quote:Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een keer reageren he?
Ik heb een zogenaamd HIghlander Deck waar alle dubbellandjes 1 keer in zitten. Verder zitten er verschillende sterke kaarten in waaronder een Psionic Blast, Sol Ring, Alle Mishra's Factories (alle vier verschillende tekeningen!), Arena kaarten, etc.
Daarnaast heb ik nog een artifact deck van "Vier" heet (bijna alles kost vier om te casten) met een Urza's Workshop en een hoop antiquities.
Ik geloof dat er ook nog een Goblin Deck is met goblin kings en 0 mana goblins.
Het liefst verkoop ik alles in één keer.
Wat vraag je voor de rest zonder de Mishra's Factory's?quote:Op maandag 12 november 2007 12:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Toch maar weer eens een keer reageren he?
Ik heb een zogenaamd HIghlander Deck waar alle dubbellandjes 1 keer in zitten. Verder zitten er verschillende sterke kaarten in waaronder een Psionic Blast, Sol Ring, Alle Mishra's Factories (alle vier verschillende tekeningen!), Arena kaarten, etc.
Daarnaast heb ik nog een artifact deck van "Vier" heet (bijna alles kost vier om te casten) met een Urza's Workshop en een hoop antiquities.
Ik geloof dat er ook nog een Goblin Deck is met goblin kings en 0 mana goblins.
Het liefst verkoop ik alles in één keer.
500 euro en je mag een verhuisdoos vol met kaarten hebben. Straatprijs is ongeveer 2000 euro.quote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef R-Mon het volgende:
Wat vraag je voor de rest zonder de Mishra's Factory's?
Het zijn 3 antiquities en 1 reprint. tientje.quote:Op maandag 12 november 2007 13:02 schreef Ulreazj het volgende:
Wat vraag je voor die 4factories, wel geinig om een deckje mee te bouwen denk ik.
Ok klinkt goed. Maak maar even foto's. Als die goed zijn, neem ik ze wel over.quote:Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het zijn 3 antiquities en 1 reprint. tientje.
Ik zal wel zsm foto's maken.
Ik ben rond de komst van Ice Age gestopt, en net nadat alle Legends uitverkocht waren gestart, wanneer dit precies was, weet ik niet meer, maar ik heb nog steeds een doos staan met hoofdzakelijk revised en dark, maar ook wat , legends, antiquities en arabian nights (vooral groene, groen is bijna compleet).quote:Op donderdag 22 november 2007 20:55 schreef Asap het volgende:
Iemand nog wat te ruil, te koop?Liefst oude kaarten (Revised en ouder). Heb nog zat kaarten te ruil.
Heb je een lijst met prijs? Ik zoek vooral Arabian (Serendib, Erhnam, Juzam, Diamond Valley etc.)quote:Op donderdag 22 november 2007 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben rond de komst van Ice Age gestopt, en net nadat alle Legends uitverkocht waren gestart, wanneer dit precies was, weet ik niet meer, maar ik heb nog steeds een doos staan met hoofdzakelijk revised en dark, maar ook wat , legends, antiquities en arabian nights (vooral groene, groen is bijna compleet).
Ruilen doe ik niet aan, verkopen wel
Nope, en ik verkoop uitsluitend alles in 1 koop (voor een relatief lage prijs, ik wil gewoon van de kaarten af, maak er liever iemand blij mee dan dat ze hier in een doos staan).quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef Asap het volgende:
[..]
Heb je een lijst met prijs? Ik zoek vooral Arabian (Serendib, Erhnam, Juzam, Diamond Valley etc.)
Oke 5 euro? Voor mensen die toch al in de buurt wonen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:07 schreef thettes het volgende:
170 kaarten, waarvan 78 in een wit hoesje.
Vooral groene en zwarte kaarten, ook wel een aantal wit en blauw en rood, maar dus aardig wat forests en swamps.
bijna allemaal van torment of Odyssey series
rares
Nantuko Blightcutter
Ashen Firebeast
Hypnox
Thought Devourer
2x Pattern of rebirth
Nantuko Cultivator
Ivy Elemental
en "niet rare en ook niet common" (zilveren icoontje)
Nimble Mongoose glimmend
De conditie is van de 78 in hoesje (o.a. alle van het lijstje hierboven) zo goed als nieuw, anderen... nouja ook vrij mooi naar mijn oordeel.
Startprijs 10 euro, voor het geval er al meerdere bieders komen
Af te halen in Amsterdam of in het weekend in Grootebroek nabij Enkhuizen (heeft ook een treinstation)
7.5 incl.quote:Op maandag 26 november 2007 23:23 schreef thettes het volgende:
[..]
Oke 5 euro? Voor mensen die toch al in de buurt wonen?
wat vraag je ervoor ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:36 schreef n0rp het volgende:
Ik heb een mint/near mint Beta birds of paradise te koop. iemand intresse ?
Ok je woont helaas te ver weg.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:17 schreef thettes het volgende:
[..]
nah ik doe alleen aan ophalen thuis of op een station o.i.d.
12.50 incl.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef n0rp het volgende:
eigelijk is het mijn nostalgi ingelijstte kaart maar voor een mooi bod, dus geen idee
15,00 incl.quote:
What?? Kosten die krengen zoveel tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef R-Mon het volgende:
Card/Figure Price StdDev Average High Low Change Raw N
Birds of Paradise (B), 128.75, 53.79, 91.05, 137.50, 15.66, 0.00, 3
Zolang ze waardevast zijn is er niets mee aan de hand, je hebt een soort aandeel/waardebon.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:11 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind alles boven de 25 euro al veel voor een kaart eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |