Uit wat voor serie is deze? Is hij mint/near mint? Hoeveel vraag je hiervoor?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb even tijd gevonden voor foto's, maar ik ben de kabel van mijn telefoon kwijt. Die komen later nog. Hier de lijst toch even compleet:
Wheel of Fortune
Ik wil je wel 25 incl. voor de 2 Force of Will geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
We kunnen wel vast een deal maken voor die 2x Force of Will. (Zijn trouwens NM/M)
Misschien dat dat mooi een basis is voor verdere verkopen in dit topicDan heb ik weer incentive om wat nauwkeurigere lijsten te maken van wat ik heb liggen.
Twee tientjes incl verzenden? Als je me een PM stuurt dan handelen we het verder af.
Donder wolkjes is Tempest als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:08 schreef _Flash_ het volgende:
En nog wat uit mijn wit/rode deck:
4x Lightning Bolt (2x 3rd, 2x 4th)
2x Hammer of Bogardan
Balduvian Horde
4x Serra Angel (2x 3rd, 2x 4th)
4x Swords to Plowshares (3x 3rd, 1x 4th)
Archangel
Reverse Damage (3rd)
2x Scabland (donderwolkjes-serie?)
Ik bied 175.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb hier nog een Mox Jet liggen uit unlimited, near mint. iemand interesse?
Revised volgens mij, maar ik ben er al eventjes uit dus ik weet het niet zeker. Voorkant is redelijk goed, achterkant heeft wat witte randjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Uit wat voor serie is deze? Is hij mint/near mint? Hoeveel vraag je hiervoor?
Doe maar een bod, ik heb het liefst dat je alle uncommons en commons en andere rares (inclusief een bijna complete set tempest, met intuition enzo) erbij afneemt. Commons en uncommons is ongeveer 4 boosterboxen vol, andere rares nog een volle map.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
oeh!
wat een geile lijst..
wat moet bovenstaande lijstje kosten?
Prima, als er vandaag niemand over heen gaat hebben we wat mij betreft een deal. Ik stuur je dan wel even een PM.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Ik wil je wel 25 incl. voor de 2 Force of Will geven.
Eigenlijk in 'slechte' conditie dus. Hoeveel vraag je er voor?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Revised volgens mij, maar ik ben er al eventjes uit dus ik weet het niet zeker. Voorkant is redelijk goed, achterkant heeft wat witte randjes.
Die achtergrond is lastig idd.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Vind het geen handige site eigenlijk, die achtergrond leest ook heel irritant. Ik gebruik gewoon excel om m'n bezit in op te slaan.
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Magicbezit.xls
vind ik handiger hoor![]()
ook weer een stoer lijstje,quote:Op donderdag 14 december 2006 22:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Vind het geen handige site eigenlijk, die achtergrond leest ook heel irritant. Ik gebruik gewoon excel om m'n bezit in op te slaan.
http://members.chello.nl/r.hof3/files/Magicbezit.xls
vind ik handiger hoor![]()
die time-spiral TS ofzo.. daar zitten echt veel reprints inquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb al tijden niks uitgegeven aan magic. Laatst had ik een fatpack Time Spiral gekocht. Kijken wat er tegenwoordig inzit. Laatste booster was Invasion.
Niemand belang bij deze prachtige kaartjes?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef Wappie_the_Wolf het volgende:
Ik heb hier ook nog wat kaartjes liggen waar ik niks meer mee doe. Heb nooit echt veel gespeeld, dus het is niet zo'n hele grote verzameling. Maar als iemand er nog belang bij heeft, bied maar. Kan ook geruild worden of zo tegen een eyetoy of singstar microfoons voor de ps2. Heb iets van 110 common kaartjes, en de volgende uncommens en rares:
Rares:
- Xantid Swarm
- Copperhoof Vorrac
- Insist
- Gangrenous Goliath
- Krosan Cloudscraper
- Forgotten Ancient
En de uncommons:
- Venomspout Brackus
- Wirewood Hivemaster
- Symbiotic Beast (gekleurd)
- Wirewood Symbiote
- Aphetto Vulture
- Broodhatch Nantuko
- Symbiotic Beast
- Bloodline Shaman
- Airdrop Condor
- Aphetto Grifter
- Chain of Vapor
Als ik op land dan wel artifact klik komt er niks te voorschijn. Betekent dit dat je geen land of artifact kaarten hebt???quote:Op maandag 18 december 2006 10:04 schreef pomtiedom het volgende:
Niemand nog commentaar op mijn collectie (deel van)? Other dan dat die site niet goed leesbaar is natuurlijk.
Geen artifact lands.quote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Als ik op land dan wel artifact klik komt er niks te voorschijn. Betekent dit dat je geen land of artifact kaarten hebt???
Kijk, dat is echt een aanbieding waar men wat mee kan!quote:Op maandag 18 december 2006 21:32 schreef DLevi het volgende:
ik kwam vandaag toevallig nog wat kaarten tegen!
Denk stuk of 100!
Alle goede zijn er volgens mij al tussen uit.
Maar je mag hem voor een laag bedrag overnemen!
Ja maar die van mij zijn écht goedkoopquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had eerst maar moeten sparen voordat ik dit topic opende![]()
Mwa, ikzelf heb dus 3000+ kaarten uit verschillende editiesVan Homelands en Ice Age (ook nog wat eerdere kaarten) tot de Time Spiral. Maar tegenwoordig koop ik alleen nog een stuk of drie boosterpacks als een nieuwe editie uitkomt.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had eerst maar moeten sparen voordat ik dit topic opende![]()
Idem ditoquote:Op woensdag 20 december 2006 09:55 schreef _Flash_ het volgende:
Ik wil even melden dat mijn deals met bleiblei, Westlife-fan en Nosh naar tevredenheid zijn verlopen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:35 schreef uppie83 het volgende:
Is er hier op FoK! eigenlijk een algemeen topic over Magic? (Zo niet is het misschien een idee???)
Had ooit op een markt een doos met 9000 kaarten voor 5 euro gekochtquote:Op woensdag 20 december 2006 19:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat moet je met 20 badlands? 4 is toch genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |