abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44188234
Iedereen kent het wel, de verzamel/speel kaartjes die er zo ongeveer uitzien

Misschien heb je toevallig nog een schoenendoos op zolder liggen, en misschien zitten hier wel zeldzame kaarten tussen

Woon je midden in Nederland en heb je toevallig nog kaarten waar je toch niks mee doet,
Ik geef je er al snel een paar tientjes voor
pi_44188404
ik heb nog wel een stapel kaarten liggen die ik wel kwijt wil.

woon wel in het noorden maar kom vaak in t midden van het land. kan dus eventueel wel heenreizen.
you and I ain't done Zeke!
pi_44188442
Heb ze pas op een rommelmarkt voor een euro weg gedaan...
Xbox Live: koenpijl
pi_44188491
buhuhuh dat plaatje
feest
pi_44188508
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:48 schreef Johnns het volgende:
ik heb nog wel een stapel kaarten liggen die ik wel kwijt wil.

woon wel in het noorden maar kom vaak in t midden van het land. kan dus eventueel wel heenreizen.
wat is je mailadres?
pi_44188548
ik moet er ook nog wel ergens een berg hebbenw aar ik al jaren niks meer mee doe. Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden
pi_44188731
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:51 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

wat is je mailadres?

ik heb ze er even bijgepakt, en de kaarten zien er allemaal nog goed uit, geen vouwen etc.
you and I ain't done Zeke!
pi_44188826
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:53 schreef erikh het volgende:
ik moet er ook nog wel ergens een berg hebbenw aar ik al jaren niks meer mee doe. Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden
pi_44189007
Mijn 3000+ kaarten krijg je niet.

/Maar mensen in het zuiden des lands mogen ze aan mij afgeven.
I mean no harm
pi_44189107
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:59 schreef Johnns het volgende:

[..]

[afbeelding]

ik heb ze er even bijgepakt, en de kaarten zien er allemaal nog goed uit, geen vouwen etc.
Ik heb je gemaild
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 6 december 2006 @ 12:45:25 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44189855
Hier ook echt stapels en stapels van die zooi, maar goed mocht je nog speciale wensen hebben voor kaarten ik zal ze eens opzoeken van de week
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44189986
bij deze lift ik mee als je het niet erg vind, ik ben ook nog opzoek naar kaarten.. en sja als iemand er toch niets mee doet :p of mag dat niet wat ik nu doe
Zo niet.. dan toch!
pi_44190312
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ook echt stapels en stapels van die zooi, maar goed mocht je nog speciale wensen hebben voor kaarten ik zal ze eens opzoeken van de week
Ik kom het graag bekijken

speciale wensen... teveel

De waarde van de kaarten verschilt enorm, soms zie je een doos met 3000+ kaarten zonder iets nuttigs (¤20-40) En een andere keer kan 1 kaart opzich al die ¤40 opleveren
Daarom is het nuttig om de verzameling te bekijken
pi_44190416
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:51 schreef NrSiX het volgende:
bij deze lift ik mee als je het niet erg vind, ik ben ook nog opzoek naar kaarten.. en sja als iemand er toch niets mee doet :p of mag dat niet wat ik nu doe
whehe

van mij mag je in elk geval hier in dit topic mee-liften,
Ik ben bereid om iets van 50km te reizen om een verzameling te bekijken, dus erg ver onder utrecht zal je mij niet tegenkomen. Mensen uit het zuiden zijn all yours zeg maar
pi_44190721
omgeving amsterdam.. ik heb hier zeker nog wel een kaart of 60.... allemaal netjes verpakt in een verzamelmap!
pi_44190801
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:07 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

whehe

van mij mag je in elk geval hier in dit topic mee-liften,
Ik ben bereid om iets van 50km te reizen om een verzameling te bekijken, dus erg ver onder utrecht zal je mij niet tegenkomen. Mensen uit het zuiden zijn all yours zeg maar
hehe.. ik woon in het noorden, dus helemaal naar Maastricht zal ik niet gaan bv..
Zo niet.. dan toch!
pi_44190919
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef rival het volgende:
omgeving amsterdam.. ik heb hier zeker nog wel een kaart of 60.... allemaal netjes verpakt in een verzamelmap!
heb je gemaild
pi_44190989
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef NrSiX het volgende:

[..]

hehe.. ik woon in het noorden, dus helemaal naar Maastricht zal ik niet gaan bv..
oops.. sorry,

dat was iemand anders in het zuiden
nouja, voor jou dan.. Ik zal niet ver boven Zwolle komen
pi_44191126
ik heb nog wat kaarten thuis liggen roellie80. Ik zag dat je in harderwijk woont > laat ik daar nou ook wonen.

Laat even weten hoe en of wat.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_44191412
Hey,

Ik heb nog liggen uit mijn magic- dagen:

een paar sol rings, birds op paradise, maze of ith, royal assassin (1 uit unlimited) en nog een heel stel andere rares en uncommons. als je een completere lijst wil moet je maar mailen. daviddezwart@hotmail.com
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_44191556
Ik heb thuis ook nog wel wat van die kaarten te leggen... als je wilt weten welke kaarten er inzitte en foto's wilt hebben moet je maar even mailen naar joostdd @ planet.nl
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_44191872
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef Kletz het volgende:
ik heb nog wat kaarten thuis liggen roellie80. Ik zag dat je in harderwijk woont > laat ik daar nou ook wonen.
Laat even weten hoe en of wat.
ja... ik heb ze laten liggen ofzo?.. kom ze in't weekend wel ophalen
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
moet je maar mailen. daviddezwart@hotmail.com
gemaild
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:43 schreef JoostPayne het volgende:
moet je maar even mailen naar joostdd @ planet.nl
gemaild
  woensdag 6 december 2006 @ 13:56:31 #23
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44191958
oh wat fout zeg...

tip.... sorry roellio.. controleer zo nu en dan eens van die kaarten op e-bay.. je staat er soms versteld van wat je bijna weggegooid hebt..

(zelf net voor 2000 euro aan kaartjes verkocht.. ).. en ik heb nog zoveeeeel meer... die krengen worden alleen maar meer waard..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44192058
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ja... ik heb ze laten liggen ofzo?.. kom ze in't weekend wel ophalen
[..]

gemaild
[..]

gemaild
zal vanaaf even wat foto's maken voor je en even een lijstje..
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
  woensdag 6 december 2006 @ 14:10:26 #25
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44192370
Ik heb er ook nog wel een zooitje, maar dan moet ik heel goed gaan zoeken. Tvp'tje, dus maar.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_44193398
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef avotar het volgende:
oh wat fout zeg...

tip.... sorry roellio.. controleer zo nu en dan eens van die kaarten op e-bay.. je staat er soms versteld van wat je bijna weggegooid hebt..

(zelf net voor 2000 euro aan kaartjes verkocht.. ).. en ik heb nog zoveeeeel meer... die krengen worden alleen maar meer waard..
dank je

Je hebt zeker gelijk, als je naar de big-picture kijkt dan zal je zien dat van de 100 kaarten die iemand heeft er hooguit een stuk of 5 echt waarde hebben. Deze waarden kan verschillen van een paar euro's tot in een enkel geval boven de ¤100 of meer.

Ik koop vaker schoenendozen met kaarten van mensen die er eigenlijk toch nooit iets meer mee zullen doen. Ìk ben nog nooit een echt dure kaart tegengekomen in zo'n kleine stapel kaarten. De echt dure zijn ook niet voor niets zo duur

Ik probeer niet mensen een oor aan te naaien, Ik weet zeker dat een boel mensen er gewoon toch niks meer mee doen. En dan heb je eigenlijk ook geen zin om elke kaart op ebay te checken. Dan zou je ze nog los moeten verkopen om er echt geld uit te halen en hier gaat ook veel werk/administratie in zitten.
Dit zien de meeste mensen ook niet zitten. Dus, alles in 1x verkopen.. hierbij daalt de waarde van het geheel maar ben je er wel vanaf.

En wanneer ik een doosje van iemand doorkijk en kom bijvoorbeeld een playsetje duallandjes tegen dan zal ik echt niet deze persoon echt niet naaien door ze voor ¤10 te kopen. Aan de andere kant, ik ga ook geen ebay prijzen betalen wanneer het een grote verzameling is
pi_44193742
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef avotar het volgende:
oh wat fout zeg...

trouwens.... 2000 aan kaartjes is nog al wat
dit zijn geen standaard rare's geweest of wel?

zaten zeker een paar moxen tussen ofzo
  woensdag 6 december 2006 @ 15:10:36 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44194051
had sowieso een dubbele black lotus..

en ja.. op dezelfde manier eraan gekomen als jij nu wil proberen.. ;-)
ooit eens een keer een collectie opgekocht voor 50 gulden (toen nog)... daar zaten toen leuke dingen tussen..
ik had en heb nog een hoop second edition spul...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_44194573
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef avotar het volgende:
had sowieso een dubbele black lotus..

en ja.. op dezelfde manier eraan gekomen als jij nu wil proberen.. ;-)
ooit eens een keer een collectie opgekocht voor 50 gulden (toen nog)... daar zaten toen leuke dingen tussen..
ik had en heb nog een hoop second edition spul...
ja duh.. dan noem je ook ff wat zeg

het duurste dat ik ooit uit een verzameling heb getrokken was een unlimited Sol Ring, en deze word tegenwoordig verkocht voor iets meer dan een tientje. Dit was in een verzameling van zo'n 1000 kaarten waar ik toen 50 gulden voor betaald heb. nu blijkt dat dit achteraf nooit 50 gulden waard was bij elkaar maar dat boeit me ook niet zo. Er zitten vaak genoeg grappige speelbare kaarten tussen, en ik koop ze om mee te spelen.. niet voor de handel

Ik heb ook ooit een Black Lotus gehad en deze verkocht voor 650 gulden. Is nu ook veel meer waard.
maar deze kaarten uit Alpha of Beta zijn zo zeldzaam dat je deze eigenlijk nooit tegen gaat komen in een schoenendoosje. Sterker nog, zover ik weet is er niemand in Nederland met een complete set Alpha.

jij hebt destijds echt geluk gehad het deze verzameling, dat moet je toegeven... anders denkt ineens iedereen straks dat elk doosje toch wel ¤500 moet gaan kosten en dat zijn ze 99 van de 100x gewoon niet waard.

Maargoed, tip voor iedereen (mocht je er zin in hebben)
pak je verzameling erbij en zoek naar de P9 (power-nine) kaarten. De sterkste kaarten ooit gemaakt met de meeste waarde. Hieronder de namen van de 9 sterkste kaarten.

Ancestral Recall, Time Walk, Timetwister, Black Lotus en de 5 mox-en

Mocht je 1 van deze tegenkomen dan heb je de jackpot. verkoop deze gewoon los via ebay. Ik hoef ze niet.
  woensdag 6 december 2006 @ 15:33:51 #30
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44194774
Hmm, niet perse sterkste. In een spel is de Black Lotus handig soms, maarja hij geeft alleen 3 mana als je hem opoffert. Kom op, er zijn zat andere kaarten in een spel die dat en meer kunnen.
Hij is alleen veel waard door het gebrek ervan in het totale aantal bestaande kaarten.

Wat me overigens aan de gebande kaart chaos orb doet denken die je in stukjes moest verscheuren volgens de regel.
I mean no harm
pi_44195056
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:33 schreef pomtiedom het volgende:
Hmm, niet perse sterkste. In een spel is de Black Lotus handig soms, maarja hij geeft alleen 3 mana als je hem opoffert. Kom op, er zijn zat andere kaarten in een spel die dat en meer kunnen.
Hij is alleen veel waard door het gebrek ervan in het totale aantal bestaande kaarten.

Wat me overigens aan de gebande kaart chaos orb doet denken die je in stukjes moest verscheuren volgens de regel.
een Black lotus (evenals de overige P9 kaarten) zijn toch wel te sterk ten opzichte van de rest. Uiteraard telt de schaarste ook mee, maar ze zijn in play te lomp. voor 0 casting-cost 3 mana van kleur naar keuze is gewoon ziekelijk sterk. Geen kaart die hieraan kan tippen. Zoek voor de grap maar eens een kaart welke gratis 1 mana van de kleur naar keuze geeft. Dit bestaat al niet zonder dat je bijvoorbeeld leven verliest (City of Brass).

Casual-play boeit niet zoveel.. vrienden onder elkaar enzo, maar bij een tournooi kan 1 mana te weinig het verschil zijn tussen winst of verlies.

maargoed, genoeg off-topic gelul
pi_44196590
[quote]Op woensdag 6 december 2006 15:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Sterker nog, zover ik weet is er niemand in Nederland met een complete set Alpha.

Hoe kom je daarbij, alleen al in de tijd dat ik magic speelde kende ik iemand die een complete Alpha serie had, zelf heb ik paar jaar geleden mijn magicverzameling aan Nedermagic verkocht voor zo'm 15.000 euro, was toen grootste wat ze ooit opgekocht hadden. Heb nog een deel liggen maar daar zijn de toppers en de meeste rares uit, je ma altijd komen kijken je kan mij een mail sturen.
pi_44196730
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef Claudiu het volgende:
[quote]Op woensdag 6 december 2006 15:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Sterker nog, zover ik weet is er niemand in Nederland met een complete set Alpha.

Hoe kom je daarbij, alleen al in de tijd dat ik magic speelde kende ik iemand die een complete Alpha serie had, zelf heb ik paar jaar geleden mijn magicverzameling aan Nedermagic verkocht voor zo'm 15.000 euro, was toen grootste wat ze ooit opgekocht hadden. Heb nog een deel liggen maar daar zijn de toppers en de meeste rares uit, je ma altijd komen kijken je kan mij een mail sturen.
dat had ik ergens gelezen... maargoed dat zal wel niet kloppen dan
dan heb je een behoorlijke verzameling gehad. En dat heb je tegen welk percentage aan nedermagic verkocht?
  woensdag 6 december 2006 @ 16:46:25 #34
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_44197096
Ik heb nog wel een paar dozen liggen ergens. Van 3rd edition tot aan Mirage.

Locatie: Enschede. Van de rares moet ik nog wel een lijstje hebben ergens. Interesse?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_44197181
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:46 schreef _Flash_ het volgende:

Locatie: Enschede. Van de rares moet ik nog wel een lijstje hebben ergens. Interesse?
yep

graag mailen naar Roellie 80 @ hotmail.com
pi_44197309
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

dat had ik ergens gelezen... maargoed dat zal wel niet kloppen dan
dan heb je een behoorlijke verzameling gehad. En dat heb je tegen welk percentage aan nedermagic verkocht?
Ik had inderdaad een behoorlijk verzameling Beta t/m 5th dawn compleet (inderaad inclusief Power 9 van beta en Unlimited) en dan nog los een stuk of 12 P9 kaarten en diverse setjes van 4 van duals etc.
Heb nu nog een bijna complete serie vanaf 4th edition t/m 5th dawn compleet liggen alleen dat is om ooit nog eens mee te spelen

Ik had het los waarschijnlijk voor 25.000 kunnen verkopen maar had toen snel geld nodig en Nedermagic kon het snel (en graag) betalen
pi_44197536
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:46 schreef _Flash_ het volgende:

owja ik ook :p
Zo niet.. dan toch!
pi_44197555
Damn Claudiu,

Als ik toen in '93 had geweten wat je er nu voor krijgt
maarja, zo werkt het altijd
pi_44197625
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef NrSiX het volgende:

[..]

owja ik ook :p
Ik heb nu meerdere mailtjes verstuurd en ontvangen, Ik heb helaas geen bergen met poen over om grote verzamelingen op-te-kopen, Ik weet niet of jij hierin geintereseerd bent?
maar ik zal in elk geval alles bewaren en naar je doorsturen als ik ergens geen interesse bij heb
pi_44197706
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef Roellie80 het volgende:
Damn Claudiu,

Als ik toen in '93 had geweten wat je er nu voor krijgt
maarja, zo werkt het altijd
Nou ja 1 troost, alleen Unlimited is (heel even) in Nederland te koop geweest, wat ik wel heb meegemaakt zijn black lotussen boosterfris voor 100 gulden bij onze plaatselijke sigarenboer...vond het toen veel te veel geld..tja wist ik veel dat ik later handelaar zou worden in die dingen :S
pi_44206943
U heeft mail
  woensdag 6 december 2006 @ 22:06:28 #42
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44208547
Ik heb nog een ongesorteerde doos van ongeveer 1000 kaarten schat ik. Mail me even op mijn email in mijn profiel als je toevallig interesse hebt. Ik heb ook mijn complete raresmap en iets duurdere raresmap te koop. Ik woon in omgeving Utrecht en ik heb een auto, dus vervoer is geen probleem.

Ik kan je alles wel laten zien want ik heb geen tijd voor handel en ik wil er graag vanaf. Ik doe er namelijk niks meer mee en ik kan er hopelijk nog wat geld uithalen.

Als je interesse hebt in de wat duurdere rares. Dat zijn duals, candelabra of tawnos, en bijna complete Tempest set (intuition, verdant force etc) en nog een aantal die ik zo niet meer weet.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44208631
Sorry hoor, maar volwassenen die dat soort kaartjes verzamelen
  woensdag 6 december 2006 @ 22:13:43 #44
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44208868
Oja, Sol rings, demonic tutors, maze of ith, BoP etc. heb ik ook nog een aantal liggen.

Ik ben me er overigens van bewust wat de waarde is, maar ik wil er vanaf dus vooral voor de common/uncommons vraag ik niet veel, en voor de rares vraag ik in een grote deal ook veel minder dan de losse verkoop waarde. Puur omdat ik het zonde vind om te laten verstoffen, en geen tijd heb voor losse verkoop.
  woensdag 6 december 2006 @ 22:14:56 #45
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44208933
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sorry hoor, maar volwassenen die handel drijven in kaarten die echt serieuze waardes kunnen hebben, en waar je winst op kan maken
pi_44210861
Barcaconia heb je ook ff gemaild
Zo niet.. dan toch!
pi_44211356
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:43 schreef NrSiX het volgende:
Barcaconia heb je ook ff gemaild
whehe, toch ff kaartjes scoopen

laat het ff weten als het te ver rijden is
anders kan je mij mailen Barcaconia op Roellie 80 @ hotmail.com

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2006 10:46:57 ]
pi_44211391
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
reageer dan niet
godse duidelijk hoppa!
pi_44211950
ik heb ook nog veel van die rotzooi liggen, zal morgen even foto's maken en posten. emailen mag naar desonnaville AT gmail.com
pi_44211999
Amersfoort, een schoenendoos vol kaarten.

Vooral commons, en enkele rare's. Veel landkaarten, dat wel.
Ongesorteerd, en nu ligt het hier vrij hard te verstoffen. Als je wilt kan ik een lijstje maken met de rare's, óf je kan langskomen (of omgekeerd), zodat je de stapel kunt bekijken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')