Hehe nicequote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik een pre-order 2 zelfs, 1 bij dixons 1 bij intertoys. Maar ik plaatste die bij Intertoys eergisteren pas en daar heb ik hem nu, klote dixons wou hem vandaag niet weg doen![]()
Bonnetje erbij graag, kan ik de MM hier overhalenquote:
Psst, er zijn al mensen die WEL al een Wii hebben. Wil jij er ook 1, als je snel bent kun je `m vanavond al hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, voel je je nu stoer?
Hoe oud ben je man kneus
Ga ff in de zandbak spelen manquote:Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Psst, er zijn al mensen die WEL al een Wii hebben. Wil jij er ook 1, als je snel bent kun je `m vanavond al hebben.
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef 2Dcube het volgende:
Bij de Dixons stond ik eerst eerste, toen tweede, nu achtste. En ze krijgen er 3 binnen. WTF.
Bij de van Leest sta ik eerste maar die krijgen de spaanse versie binnen. Foutje van de leverancier. WTF.
Gelukkig is er de Intertoys nog, en die hebben er 1 voor mij klaar staan!!!
...maar ze verkopen hem pas vrijdag.
Spaanse versiequote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef 2Dcube het volgende:
Bij de Dixons stond ik eerst eerste, toen tweede, nu achtste. En ze krijgen er 3 binnen. WTF.
Bij de van Leest sta ik eerste maar die krijgen de spaanse versie binnen. Foutje van de leverancier. WTF.
Gelukkig is er de Intertoys nog, en die hebben er 1 voor mij klaar staan!!!
...maar ze verkopen hem pas vrijdag.
Kom je ook, neem ik meteen een Wii voor je mee, heb er nog 2 over.quote:
De gameshop bellen als je in de MM of TRU staat. Wel op speakerfunctie zetten!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme de Gameshop Enschede verkoopt hem al! Wtf kan ik doen om de MM of TRU te overtuigen!
Damn je hebt lang nodig om een foto te maken. Ohw wacht je fototoestel heeft het begeven.quote:
of je zet je datum van je telefoon vooruit naar vrijdag en zegt dat het vrijdag is! (natuurlijk wel ff laten zien aan hun he!)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
De gameshop bellen als je in de MM of TRU staat. Wel op speakerfunctie zetten!
Honing op je reet smeren.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:04 schreef Oksel het volgende:
Is iemand er al achter hoe ik met Bee Lava kan vissen?![]()
nee ik game nuquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn je hebt lang nodig om een foto te maken. Ohw wacht je fototoestel heeft het begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |