Intertoys!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Als de mensen die hem hebben hier ff de winkels willen geven waar ze hem weg hebben kan ik misschien de MM overtuigen dat zij hem alvast moeten verkopen????
Ik heb Wii Play + Zelda op kunnen halenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
je hebt hem net op kunnen halen ? terwijl je hem morgen in grunn vanaf12 uur kan ophalen ? uh ?
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 12:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?
Wel leuk als er om foto`s wordt gevraagd dat ze die dan niet posten, maar de anderen die graag een Wii willen maar gek maken.
GEWELDIG!!!![]()
![]()
Ehh nee leer eens lezen kneusquote:Op woensdag 6 december 2006 12:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je had `m toch al opgehaald, net zoals die anderen?
Wel leuk als er om foto`s wordt gevraagd dat ze die dan niet posten, maar de anderen die graag een Wii willen maar gek maken.
GEWELDIG!!!![]()
![]()
Zelda heb ik gekocht bij de Toys R Us, zit naast de Mediamarktquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef SilverGun het volgende:
Waar is Zelda te koop? Ergens ook al RGB kabels gesignaleerd?
Hihihi je hebt nog geen Wiiquote:
Hihi jij bent een kinderachtig kneusjequote:
bedankt voor het onderzoeken.. hoef ik d'r geen 25 kilometer voor te rijden!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:36 schreef Mordreth het volgende:
Ben verdorie net naar mediamarkt en dixons gereden. Geen van beiden hebben de Wii nog niet in de verkoop(Zwolle).
tvp
Tuurlijk heb ik een pre-order 2 zelfs, 1 bij dixons 1 bij intertoys. Maar ik plaatste die bij Intertoys eergisteren pas en daar heb ik hem nu, klote dixons wou hem vandaag niet weg doenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef -Dries- het volgende:
Stefmans, waar heb jij je wii gehaald? Jij had ook geen pre order toch?
Komt eraanquote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef fr3d het volgende:
iedereen heeft em..maar geen 1 foto bah dat komt niet echt over heej
Ik wil een wii foto met een nos of rtl teletext achtergrond!!! dat is dan wel ultimate bewijs.
Mijn gameshop verkoopt het vrijdag en niet eerder
Maar jij zit nog steeds zonder Wii, die nu alleen kwijlend naar dit Wii-topic zit te klotsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hihi jij bent een kinderachtig kneusje
En ik ben blij dat ik niet op me fietsje 8 km heb gefietstquote:Op woensdag 6 december 2006 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bedankt voor het onderzoeken.. hoef ik d'r geen 25 kilometer voor te rijden!
Ja klopt, voel je je nu stoer?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Maar jij zit nog steeds zonder Wii, die nu alleen kwijlend naar dit Wii-topic zit te klotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |