quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
**insert John McEnroe qoute: You can't be serious!
Mischien moet je een keer proberen je wii te verbinden met je wifi router ipv jezelfquote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg geen verbinding met mn WiFi router..
Dan is het voor mij alleen nog een kwestie van tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Wiii het volgende:
WIi binnen van bartsmit.com ik lag nog te slapen en toen ding dongwii
photoshopquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sluit gelijk ffs je Nederlandse talen boek aan!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Wiii het volgende:
zit hem nog aan het aansluitenstrakkies foto's
Spot on!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Sluit gelijk ffs je Nederlandse talen boek aan!
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens die blauwe led standaard aanzetten?
Op de Wii mote staat er 1 standaard aan.. op de console ben ik de optie nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens die blauwe led standaard aanzetten?
quote:
Ik doe toch wat hij vraagt is het nog niet goedquote:iedereen heeft em..maar geen 1 foto bah dat komt niet echt over heej
Ik wil een wii foto met een nos of rtl teletext achtergrond!!! dat is dan wel ultimate bewijs.
Mijn gameshop verkoopt het vrijdag en niet eerder
Geen zelda?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelda word morgen gehaald, dan krijg ik loonquote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen zelda?
Het boekje van Zelda is moooooooooiiiiiiiiiii
Jammer dan, maar dat waren geen Photoshop afbeeldingen.quote:
Hehe lol, we zitten gewoon in de verkeerde winkels te zoeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef _GdR_ het volgende:
maatje van me belt net.
belt kijkshop op. en daar krijgen ze er 5 en geen 1 preorder
LOL! Zeg gewoon dat ze bij Media-markt aan het verkopen zijn, dat er mensen al met dozen lopen enzo. Verzin zelf watquote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
De Intertoys bij mij heeft hem al, maar hij wil het niet voor morgen verkopen of hij moet een winkel weten waar ze hem al verkopen, dan kan hij die mailen. Welke winkel verkoopt em al? Dan kan ik die van mij vandaag misschien ook nog ophalen
Gameshop Enschede.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
De Intertoys bij mij heeft hem al, maar hij wil het niet voor morgen verkopen of hij moet een winkel weten waar ze hem al verkopen, dan kan hij die mailen. Welke winkel verkoopt em al? Dan kan ik die van mij vandaag misschien ook nog ophalen
hij gaat ze dus mailen...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef DarkManta het volgende:
[..]
LOL! Zeg gewoon dat ze bij Media-markt aan het verkopen zijn, dat er mensen al met dozen lopen enzo. Verzin zelf wat
Heb nog wel een paar flappen in mijn portomonnee zitten voor een extra wii, maar wel met rente terugbetalenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef linebear het volgende:
Wii've got a problem.....
wil er nu ook wel een, maar heb even geen geld
Met die gedachte moet je je nu eens aftrekken, alsof je een wii controllor een beurt geeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef Blaetman het volgende:
Wel de doosjes van de spellekes en punten in mn handen gehad ;x
Gast...serieus manquote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Met die gedachte moet je je nu eens aftrekken, alsof je een wii controllor een beurt geeft.
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut consolequote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut console
Heerlijk dit topic
Hype is half the funquote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Lemming22 het volgende:
Hilarisch topic!![]()
Allemaal gestresste gefrustreerde mensen die niet meer een weekje kunnen wachten en NU per direct een Wii willen omdat anderen hem ook al hebben.
Fantastisch, ga zo door!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |