quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
**insert John McEnroe qoute: You can't be serious!
Mischien moet je een keer proberen je wii te verbinden met je wifi router ipv jezelfquote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg geen verbinding met mn WiFi router..
Dan is het voor mij alleen nog een kwestie van tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Wiii het volgende:
WIi binnen van bartsmit.com ik lag nog te slapen en toen ding dongwii
photoshopquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sluit gelijk ffs je Nederlandse talen boek aan!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Wiii het volgende:
zit hem nog aan het aansluitenstrakkies foto's
Spot on!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Sluit gelijk ffs je Nederlandse talen boek aan!
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens die blauwe led standaard aanzetten?
Op de Wii mote staat er 1 standaard aan.. op de console ben ik de optie nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:36 schreef speknek het volgende:
Kun je trouwens die blauwe led standaard aanzetten?
quote:
Ik doe toch wat hij vraagt is het nog niet goedquote:iedereen heeft em..maar geen 1 foto bah dat komt niet echt over heej
Ik wil een wii foto met een nos of rtl teletext achtergrond!!! dat is dan wel ultimate bewijs.
Mijn gameshop verkoopt het vrijdag en niet eerder
Geen zelda?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef stefmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelda word morgen gehaald, dan krijg ik loonquote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen zelda?
Het boekje van Zelda is moooooooooiiiiiiiiiii
Jammer dan, maar dat waren geen Photoshop afbeeldingen.quote:
Hehe lol, we zitten gewoon in de verkeerde winkels te zoeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef _GdR_ het volgende:
maatje van me belt net.
belt kijkshop op. en daar krijgen ze er 5 en geen 1 preorder
LOL! Zeg gewoon dat ze bij Media-markt aan het verkopen zijn, dat er mensen al met dozen lopen enzo. Verzin zelf watquote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
De Intertoys bij mij heeft hem al, maar hij wil het niet voor morgen verkopen of hij moet een winkel weten waar ze hem al verkopen, dan kan hij die mailen. Welke winkel verkoopt em al? Dan kan ik die van mij vandaag misschien ook nog ophalen
Gameshop Enschede.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
De Intertoys bij mij heeft hem al, maar hij wil het niet voor morgen verkopen of hij moet een winkel weten waar ze hem al verkopen, dan kan hij die mailen. Welke winkel verkoopt em al? Dan kan ik die van mij vandaag misschien ook nog ophalen
hij gaat ze dus mailen...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef DarkManta het volgende:
[..]
LOL! Zeg gewoon dat ze bij Media-markt aan het verkopen zijn, dat er mensen al met dozen lopen enzo. Verzin zelf wat
Heb nog wel een paar flappen in mijn portomonnee zitten voor een extra wii, maar wel met rente terugbetalenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef linebear het volgende:
Wii've got a problem.....
wil er nu ook wel een, maar heb even geen geld
Met die gedachte moet je je nu eens aftrekken, alsof je een wii controllor een beurt geeft.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef Blaetman het volgende:
Wel de doosjes van de spellekes en punten in mn handen gehad ;x
Gast...serieus manquote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Met die gedachte moet je je nu eens aftrekken, alsof je een wii controllor een beurt geeft.
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut consolequote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut console
Heerlijk dit topic
Hype is half the funquote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Lemming22 het volgende:
Hilarisch topic!![]()
Allemaal gestresste gefrustreerde mensen die niet meer een weekje kunnen wachten en NU per direct een Wii willen omdat anderen hem ook al hebben.
Fantastisch, ga zo door!![]()
Chan ik heb zelda binnen hequote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm going slightly maaad..
Nee hier rondhangen om mensen uit te lachen dat is leukquote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die absoluut geen Wii wilt, maar al die andere hier... whehehe helemaal in de stress om een kut console
Heerlijk dit topic
Eerder kansloos.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hier rondhangen om mensen uit te lachen dat is leuk![]()
It finally happened!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm going slightly maaad..
Zit er een map van Hyrule bij?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Chan ik heb zelda binnen he. Dat boekje enzo
Helaas kan ik pas morgen aan m'n avontuur beginnen. Best birthday ever though
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hier rondhangen om mensen uit te lachen dat is leuk![]()
Kneus, ik hoop dat je een ban krijgtquote:
Een ban omdat het leuk is om te lezen dat er een aantal mensen helemaal doordraaien omdat ze niet 2 dagen voor de launch een Wii kunnen bemachtigen en niet even anderhalve week kunnen wachten? Zal wel meevallenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneus, ik hoop dat je een ban krijgt![]()
Ook heerlijk om te zien dat jij hapt, psst nog steefds geen Wii he?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kneus, ik hoop dat je een ban krijgt![]()
Ga ff lekker ergens anders trollen ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ook heerlijk om te zien dat jij hapt, psst nog steefds geen Wii he?
Intertoys heeft hem al aan mij verkocht.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:42 schreef Frankeinstein het volgende:
Neuh dat vind ik helemaal niet erg maar mensen beledigen omdat je niks beters te doen hebt is toch wel vrij zieligquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een ban omdat het leuk is om te lezen dat er een aantal mensen helemaal doordraaien omdat ze niet 2 dagen voor de launch een Wii kunnen bemachtigen en niet even anderhalve week kunnen wachten? Zal wel meevallen![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ook heerlijk om te zien dat jij hapt, psst nog steefds geen Wii he?
Week later?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef RoelRoel het volgende:
Vanaf wanneer zul je gewoon fatsoenlijk ergens een wii kunnen kopen zonder dat ze overal uitverkocht zijn? Wanneer krijgen de winkels weer een nieuwe voorraad?
als jij ze nou ff gaat overtuigenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Mortale het volgende:
MediaMarkt Hengelo was demopod aan het klaarzetten. Wanneer de wii verkocht werd wisten ze niet. Ik vind gewoon dat dat vandaag gaat gebeuren, fiets er straks nog wel weer een keer heen.
Probeer het es, misschien is alles wel gepre-ordered, en wordt alles achter gehouden.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als jij ze nou ff gaat overtuigendan kan ik mn pre-order daar ook eens op gaan halen
Danny Jansen is een kneus.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef JoMo0 het volgende:
Je kunt altijd nog een Wii op marktplaats scoren![]()
http://computer-hardware.marktplaats.nl/spelcomputers-nintendo-gameboy-ds-en-gamecube/64332723-nieuwe-europese-nintendo-wii-eventueel-spel.html?return=eJwlyt0KwjAMhuF7GWyH%2FVnFSkqReSdFBy2ta1gDm4r3btST8LwfCaDhlUC5Bno00LU5rNfoIhGClLnivIh7WDNhCYGaWIr8vwiMeN6L18Oteaq9mXRvLoUYz4Rf7kx7NOq3PzgOxp6s4sob15YSsza%2B0zig1517fwDGdCuB&df=1&fta=
Jezus dan ben je echt te lui als je daar 400 euro voor neer gaat tellen.....quote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef Lemming22 het volgende:
Naiiiissss. 400 euro. Dat is even 150 euro in de pocket. "Voor de echte Nintendo liefhebbers". Sure!
Moet je ff het volume naar beneden doen, als het goed is moet je op de home knop drukken terwijl je zelda speeltquote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef Oksel het volgende:
Alleen de speakers in de remote klinkt gaar.
welke?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Intertoys heeft hem al aan mij verkocht.
Weert.quote:
Ze wisten mij te vertellen dat ze niet voor vrijdag gingen verkopen. Ze waren sowieso nog niet binnen. Wanneer ze de Wii voor vrijdag de deur uitdeden, kregen ze een boete plus een wii-leveringsstop. Ik verwacht hem vanaf daar niet voor vrijdag in ieder geval.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:44 schreef Mortale het volgende:
MediaMarkt Hengelo was demopod aan het klaarzetten. Wanneer de wii verkocht werd wisten ze niet. Ik vind gewoon dat dat vandaag gaat gebeuren, fiets er straks nog wel weer een keer heen.
Heb je een Intertoys gehad dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef FJD het volgende:
De intertoys die ik had wilde er geen een verkopen. Mocht niet. Ook Toys R Us op Alexander deed dat niet en zat sowieso vol met preorders.
Morgenochtend nog wat FRSen proberen en de MM maar heb er weinig vertrouwen in, dan maar op vrijdagochtend
Ja hoor dat werkt echtquote:Op woensdag 6 december 2006 14:27 schreef TiMmS het volgende:
Werkt dat een beetje die controller, ik was benieuwd naar FPS, of dat ook echt werkt dat richten door je controller naar boven te brengen enzo ??
WTF is de TRU ?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
FJD, ik kan morgen vanaf 12 uur mijn Wii ophalen bij de TRU...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |