quote:Op woensdag 6 december 2006 13:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Mexicano?
Mark_V +1 goed geraden.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:08 schreef Mark_V het volgende:
borkum
Ik wist dat een mexicano een snack was en heb toen met google afbeeldingen gezocht hoe hij eruit zag
Ik heb geen vrienden, ik ben mensenschuw....maar ik zou nooooooit zo over jullie praten!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Mark onderuitgezakt met zijn vrinden, trekkend aan een heerlijk sigaartje: "Maar die vraag over die snek wisten ze onmiddellijk! Hahaha!"
Ik zeg ook 'vrinden'.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, ik ben mensenschuw....maar ik zou nooooooit zo over jullie praten!
WTFquote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Lienekien het volgende:
Een drevel.
Nou doe je jezelf te kort.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:13 schreef Lienekien het volgende:
"Verdomd, dat vrouwtje wist het direct!"
Dat zit allemaal tussen jouw schattige kleine oortjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
WTF![]()
Lien???? Je imago.... wat doe je?
Ja, ik ben oneindig gelukkig dat ik die opzet heb kunnen verstoren.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:15 schreef Mark_V het volgende:
Ik dacht, punt naar roofing, gaatie weer een goede mannenvraagstellen enzo, maar komt die lien dat ff goed frustreren.....
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef RoofingBurner het volgende:
-hij is zo gemeen als katoen van een cent per el
-het boetekleed aantrekken
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:22 schreef Lienekien het volgende:
De eerste reken ik goed.
Nummer twee. (Al is het ergens garen bij spinnen.)quote:Op woensdag 6 december 2006 13:22 schreef Mark_V het volgende:
Hij spint daar goed garen mee
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:21 schreef Mark_V het volgende:
hij bevindt zich aan de zelfkant van de samenleving
Klopt, maar die naam is afgeleid van de "oorspronkelijke" gaffel.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef macondo het volgende:
Een gaffel is de bovenste horizontale giek boven het zeil.
Dit is goed genoeg...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij is een gaffel ook een soort vork... en maakt het dus niet uit in welk van 2 problemen je terecht komt.
Nee, misschien dat het lukt, maar deze is bestemd voor zink.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Papiersnijder?
met twee linkerhanden weet ik het niet. Een werkbank om zink te vervormen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het lukt, maar deze is bestemd voor zink.![]()
Nee, dat is hem ook niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een zinksnijder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |