Waar leid je dat uit af?quote:
Nee, macondo doelde op een reactie van Saskia, niet van mij.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:14 schreef Mark_V het volgende:
Vraag komt eraan.... macondo bedoelt dat SMS simple message service betekent...maar het betekent short message service
Ja, maar macondo schreef toch "Lien haalde SMS en SMTP door elkaar".quote:Op woensdag 6 december 2006 12:17 schreef Mark_V het volgende:
en saskia schreef toch: "simple message transfer protocol"
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar macondo schreef toch "Lien haalde SMS en SMTP door elkaar".
Die vernedert zequote:Op woensdag 6 december 2006 12:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Humiliater?
Worden ze alleen maar beter van hoor.... (althans, als je het niet te lang doet, paar maandjes ofzo)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tja, wat wil je, Cubanen in een vochtige kist stoppen...
Dan mogen ze Castro er ook wel in leggen...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:24 schreef Mark_V het volgende:
Worden ze alleen maar beter van hoor.... (althans, als je het niet te lang doet, paar maandjes ofzo)
Heb ik weer, zit ik deze vraag te stellen met alleen vrouwen in de AKQ
Ook niet goed....ga door op het "vochtig"quote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Domme man.
In Cuba hoeven ze niet echt in een humidor, de luchtvochtigheid is daar vrij constant 75% en de temperatuur is altijd 30graden, precies de condities in een xxxx....quote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan mogen ze Castro er ook wel in leggen...
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Every home should have one.
Dan heb je wel een humidor van het merk goedkopie vrees ik.... of rijke vriendjes.... (beetje humidor is 250 euro ofzo)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef macondo het volgende:
Een humidor, standaard cadeau voor het afstuderen
Ik weet niet hoeveel clubgenoten jij hebt...met tien man valt het wel mee toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dan heb je wel een humidor van het merk goedkopie vrees ik.... of rijke vriendjes.... (beetje humidor is 250 euro ofzo)
Ah met de club, natuurlijk, ik zit echt te slapen....quote:Op woensdag 6 december 2006 12:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel clubgenoten jij hebt...
Zeg het maar niet tegen Churchill....quote:Op woensdag 6 december 2006 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Willem II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |