Je mag hem hebben hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo staat het er anders niet![]()
REMLOF IS VAN MIJ BITCH![]()
nee..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Murp, SuF, Twylight en Remlof bedoel je ?
SC verwijdert,quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je vergeet laatste: waarschuwing murp!
Door flink te baggeren: Bier & Tietenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:44 schreef FiXeR999 het volgende:
Vraag aan remlof; open jij nog wel eens topics? Vertel eens hoe je hier bij ONZ terecht bent gekomen?
(danny ge, uhmt)
Die bookmark ik evenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Door flink te baggeren: Bier & Tieten
ja doe datquote:Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die bookmark ik even![]()
In ONZ heb ik de laatste tijd inderdaad weinig geopend, maar als ik weer eens echt een schitterend idee heb zal ik het zeker doenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:44 schreef FiXeR999 het volgende:
Vraag aan remlof; open jij nog wel eens topics? Vertel eens hoe je hier bij ONZ terecht bent gekomen?
(danny ge, uhmt)
Mag ik die knopjes ook! wtfquote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
In ONZ heb ik de laatste tijd inderdaad weinig geopend, maar als ik weer eens echt een schitterend idee heb zal ik het zeker doen
Ow en ik had op een dag opeens knopjes en ik dacht wtf?
dat weet ik nu natuurlijk niet meerquote:
nee andere, die knopjes bedien ik maar somsquote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Mag ik die knopjes ook! wtf.
[[url=http://www.drizzle.com/~mdavis/uploaded_images/nipples-797835.jpg]afbeelding][/url]
Knopjes
Ach, sexueel gefrustreerd remloffie?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
nee andere, die knopjes bedien ik maar soms
ik kan me nog vaag herinneren dat ik het me echt afvroeg toen!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weet ik nu natuurlijk niet meer![]()
da's de korsakov remlof.![]()
zelden toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
nee andere, die knopjes bedien ik maar soms
ja. en ik was overtuigd dat ik recht deed. in mijn don quichote waan. ach wat maakt het ook uit. misschien 26 dec in het moortgat...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ik kan me nog vaag herinneren dat ik het me echt afvroeg toen!
Feedbackgeven over tieten, dat is toch aardig ontopic hier?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
toch wel minstens een paar keer per maand
maarreh ontopic!
zie Arnhem #5 Ook met niet-Arnhemmers! zoalshetisquote:Op donderdag 14 december 2006 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. en ik was overtuigd dat ik recht deed. in mijn don quichote waan. ach wat maakt het ook uit. misschien 26 dec in het moortgat...
Wist ik niet hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef NJ het volgende:
Deze reeks is lang geleden met een goede reden afgeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |