Die was puik, wat doe je?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:51 schreef jogy het volgende:
Bij mij is het een kruisje maar toch maar even een slotje.
Sorrie man, maar poep in de titel en de eerste reactie deden mij angstig zijn voor een eventueel plaatje die niet zichtbaar was omdat ik op mijn werk zit. over 20 minuten ben ik thuis en kijk ik nog een keer.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef jogy het volgende:
En hij blijft dicht. foei.
Gast, dat topic was al weggezakt. Nu schop jij hem naar boven en geeft aan dat het zaterdag is. Helder lichtquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Goeiesmorgens op vrijdag 15 december
Zijn de mods al uit hun roes/hangover/bed/bushokje?
Is van gisteren
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Gast, dat topic was al weggezakt. Nu schop jij hem naar boven en geeft aan dat het zaterdag is. Helder licht.
Volgende keer gewoon lekker laten wegzakken.
Goeiesmorgens op vrijdag 15 december
Zucht. als een topic wegzakt hoeft er geen slotje op. Simpel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het niet. Jij bent mod, en hebt de verplichting op te letten. Ik doe alleen maar mijn stukje maatschappelijk verantwoord schoppen tegen topics die dicht mogen. Net als mensen die TR's plaatsen.
Ga dan lekker naar GC om daar bijna verdwenen topics te kicken en dan in FB vragen of er een slotje op kanquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het niet. Jij bent mod, en hebt de verplichting op te letten. Ik doe alleen maar mijn stukje maatschappelijk verantwoord schoppen tegen topics die dicht mogen. Net als mensen die TR's plaatsen.
Nee, jehebt wat betreft het eerste punt in geen geval gelijk. Mijn ideale wereldje zou zijn ( in ONZ dus ) dat iedereen de topics die ze niet boeiend vinden links laat liggen en de leuke ( in hun ogen ) topics gaan vullen met (subjectieve) humorquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:23 schreef iamredleader het volgende:
jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb. Normaal worden die topics ergens in de middag gesloten, af en toe nog in de vroege avonduren. En nu is iemand
nalatig geweest, en daar wijs ik hem/haar/het even op
![]()
Komop, het kan hier veel gezelliger![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus iedereen mag topics vullen die ze leuk vinden met posts die ze leuk vinden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, jehebt wat betreft het eerste punt in geen geval gelijk. Mijn ideale wereldje zou zijn ( in ONZ dus ) dat iedereen de topics die ze niet boeiend vinden links laat liggen en de leuke ( in hun ogen ) topics gaan vullen met (subjectieve) humor. Waar alle topics die hun waarde hebben verloren slotloos in de diepte zakken en daar op een natuurlijke manier aan hun eind komen.
Sterven van ouderdom en niet met behulp van euthenasie
.
.
Maar jij gooit roet in het eten.
laatste punt is wel waar natuurlijk maar dat is altijd zo.
Bizar huh? En als ze dan ook nog topics met rust laten waar ze niks aan vinden dan is het hele feest compleetquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus iedereen mag topics vullen die ze leuk vinden met posts die ze leuk vinden?
Ook als ik andere posts leuk vind dan jouquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Bizar huh? En als ze dan ook nog topics met rust laten waar ze niks aan vinden dan is het hele feest compleet.
Nee sorrie, mijn posts zijn gewoon de leukste die er zijn en iedereen die het daar niet mee eens is wordt voorgedragen voor een permban. Normaal is humor subjectief maar ík ben zo grappig dat het eigenlijk objectief bekeken de beste humor is van allemaal. Ik heb het wetenschappelijk onderzocht en een representatief onderzoek laten plegen door Maurice de hond en die gaf aan dat mijn humor een penetratiegraad (quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ook als ik andere posts leuk vind dan jou?
bang voor jogy..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef TwyLight het volgende:
Waar is Chowi eigenlijk? die heb ik al een tijdje niet meer zien posten...
Weet ik niet? Ga vanavond lekker naar de challenge om 16 jarige chickies te scorenquote:
Chowi heeft een internet-probleem helaasquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef TwyLight het volgende:
Waar is Chowi eigenlijk? die heb ik al een tijdje niet meer zien posten...
was het maar zo'n feest, mn meissie is ziek dus ik kan niet weg..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ga vanavond lekker naar de challenge om 16 jarige chickies te scoren.
ik wil wel invallenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Chowi heeft een internet-probleem helaas.
Geef haar dan een beterschaps-beurt!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:11 schreef murp het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, mn meissie is ziek dus ik kan niet weg..
Of je gaat gewoon lekker verder baggeren terwijl je weet dat het niet zo lief is en dan gaan wij lekker verder noten en op een gegeven moment kan je niet meer postenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:59 schreef TwyLight het volgende:
Zeg remlof. als er elke nacht een topic mag zijn waar ik lekker kan baggeren, beloof ik dat ik een betere user wordt en andere topics van mijn bagger weerhoud.oké?
Begrijpelijk, voor jouw levensgenot is het ook een beter plan dat we die van jou aannemen als hoofdplan maar aangezien jij niet alleen bent op de wereld en de rest van het fok! publiek niet enkel bestaat om jou je lolletje te geven doen we het op de manier waar per saldo de meeste mensen jolijt van belevenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind mijn plan beter.
'Joh' NB is dood. Life with it.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:10 schreef TwyLight het volgende:
En met bagger bedoelde ik trouwens niet spam en maar posten tot je er bij neer valt heik bedoelde meer een [NB] met wat meer charme
Ok, een georganiseerde nachtelijke slowchat is out of the question.quote:
Ja, dat mag dus niet he.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef murp het volgende:
[..]
nee dan ,maken we er [grmbrlsmrm]deeltje 1 van
Jammer dat je het nu verpest met deze matige postquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
Hey SF, dit is een uitermate kwalitatief en goedlopend topic van jou, dit gaat een reeks worden denk ik. Goessow [afbeelding]
slotje dan maar?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat je het nu verpest met deze matige post![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 10:09 schreef iamredleader het volgende:
goeiemorgen deze zaterdag 16 december 2006 *O*
Goeiemorgenik heb feedback: bovenstaand topic is nog open
En dit keer heb ik er niet in gepost met een schop![]()
Althans, nòg niet![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 11:33 schreef murp het volgende:
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |