Nou ja....ze moeten er zelf op zitten, tijdens en ook na DGKquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat een sukkels.....hele bank onder de stront.....![]()
MAscara dacht ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is het?
ze vroeg het nog, en van Bart moest het inderdaad....quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Kinga het volgende:
wáárom moet ze dat ding ook nog binnen open maken.... lekker hoor
ik krijg een visioen van Roel Bart met een emmertjequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat een sukkels.....hele bank onder de stront.....![]()
lippenstift ze wou graag dezelfde die Nena had ...en dus gekregenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is het?
inderdaad,quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:14 schreef n1ek het volgende:
Ik gun Nena wel de punten voor dr gedicht en surprise
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef avonne het volgende:
Natasia heeft de gouden ketting omgedaan.
Ik vind hem wel mooi
Johquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
pffffffffff heb al tijden niet meer gekeken, maar Natasiaaaaaaaaaaaaaaa heeft nog steeds hoogste woord. Na Stefan mag zij er van mij nu wel uit.... En die nieuwe lijkt me ook een gladjakker.
OMG! Dan zul je Nataasia horen als haar kinderen niet mogen komen...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:40 schreef Sonique het volgende:
Zoontje Nathanael komt met kerst op bezoek.
Mag wel. Ze mogen geloof ik zelf mensen uitnodigen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Dan zul je Nataasia horen als haar kinderen niet mogen komen...![]()
Ik weet niet. Kost het geen punten om iemand langs te laten komen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mag wel. Ze mogen geloof ik zelf mensen uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |