In één keer goed!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:10 schreef seekfaM het volgende:
Pavel Nedved
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat je lastige voetbalvragen altijd in één keer goed lijkt te hebben. En sommige andere vragen ook (dr Njet).quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef seekfaM het volgende:
vraag in aanmaak
RoofingBurmer +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Kapla?
*zucht* sommige dingen onthou je, o.a ik rare dingen, die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat je lastige voetbalvragen altijd in één keer goed lijkt te hebben. En sommige andere vragen ook (dr Njet).![]()
We zijn hier niet stupide, you know.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
*zucht* sommige dingen onthou je, o.a ik rare dingen, die ik ooit gehoord heben sommige dingen alle soaps enzo, dat interreseert me niet, dus geef ik er ook geen antwoord op..
Nee, da's niet de juiste benaming. BTW, dit is een stortbak:quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Stortbak?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt behalve voor beton een dergelijk geval ook gebruiken voor het storten van grind, schelpen etc.
Denk aan de inhoudsmaat. Alhoewel dit bij dit plaatje niet opgaat. Je hebt namelijk verschillende maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |