Nee..ik denk dat jullie het niet weten of dat het een ontzettende ohja-Erlebnis gaat wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lego Safari?
Voor ons is het allemaal lang geleden, maar voor jou moet dit een inkoppertje zijn..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:56 schreef seekfaM het volgende:
baby is toch ook zo'n nieuwe aftakking van lego
Je hebt wel Barbie Lego gehad...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:56 schreef seekfaM het volgende:
baby is toch ook zo'n nieuwe aftakking van lego
Juist niet. Ik speelde ermee als kind. Het is oud.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor ons is het allemaal lang geleden, maar voor jou moet dit een inkoppertje zijn..![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
Duplo Poppetje (is ongeveer 2x zo groot dan mijn aapje)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik zie het, maar als je een duplo van ook ongeveer die afstand fotografeerd ziet ie ongeveer het zelfde er uit
Playdoh is klei. Maar het antwoord staat er alquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Playdo of is dat van die kleitroep
Ben je lekker laat mee. Het antwoord STAAT er alquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Fabeltjes lego?
Die speelde toen nog met Fabeltjes Lego..quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:06 schreef Lienekien het volgende:
Arjen Robben
Nee hoor, toen speelde hij al voor Oranje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Die speelde toen nog met Fabeltjes Lego..
Zie commentaar op Robben..quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
cristiano ronaldo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |