Heb je ook een bron, kwestie van puntje afpakkenquote:Zes van de tien rijkste gemeenten in Noord-Holland
Na het Gelderse Rozendaal volgden Bloemendaal en Wassenaar. In deze gemeenten was in 2004 het gemiddeld inkomensniveau 50 tot 54 procent hoger dan landelijk. Van de tien rijkste gemeenten lagen er zes in Noord-Holland.
Het inkomensniveau was het laagst in de Groningse gemeente Reiderland, gevolgd door Pekela en Eemsmond. In deze gemeenten was de bestedingsruimte tussen de 16 en 22 procent lager dan landelijk.
Stad Groningen lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:45 schreef erkel het volgende:
Hij vroeg natuurlijk wel naar een stad hè
't Lijkt me ook stug maar er zitten natuurlijk ontzettend veel studenten die geen reet te makken hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stad Groningen lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Die hebben vaak nog een maandinkomen boven bijstandsniveau.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Lijkt me ook stug maar er zitten natuurlijk ontzettend veel studenten die geen reet te makken hebben.
Met die 400 euro?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die hebben vaak nog een maandinkomen boven bijstandsniveau.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Sorry macondo je hebt inderdaad gelijk![]()
ik meende me te herrineren dat het gewoon groningen was
![]()
Ik heb het al veranderd maar laten we de vraag van nem houden
Nee. Maar de beestjes (je hebt ook olifanten en poezen etc) hebben een eigen reeksnaam.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Uit welke tekenfilm bedoel je ofzo?
Neen..maar zoiets moet je wel denken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef seekfaM het volgende:
Duplo @ vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |