nope, vergeet de trechter.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Een kuubtrechter.
Gelukkig niet, zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, Mark wel, maar wij zijn Mark niet
Ik wacht op een damesvraag.
Ik wil het antwoord eigenlijk wel weten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Hier komen we niet verder mee. Ik ben door mijn hints heen. Zullen we hem laten staan? Dan doe ik een stukkie tekst en vraag ik naar degene die het meesterwerk heeft geschreven.
quote:baby i've been here before
i've seen this room and i've walked this floor
i used to live alone before i knew you
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
Zal ik het in je oor fluisteren?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil het antwoord eigenlijk wel weten.
Ik begin spontaan te ovuleren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zal ik het in je oor fluisteren?![]()
Mooi dat is dus wél Algemene Kennis.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
Leonard Cohen
De versie van Jeff Buckley is de mooiste, kippenvel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Mooi dat is dus wél Algemene Kennis.
Het is toch niet de afkorting van 'Luchtige Bertus' hé.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar wat betekent het?
Bert betekent ook iets.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Heldere Bert.
Ik heb alleen geen idee wat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bert betekent ook iets.
(Luce is hier licht.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |