Mjah, jammer dat het meestal maar een paar seconden duurtquote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Natalie het volgende:
Internetten in de bus. Dat lijkt me best lekker
Het zou de reis van punt a naar b iig een stuk aangenamer maken.
Ik ga altijd slapenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Natalie het volgende:
Even snel een post plaatsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, jammer dat het meestal maar een paar seconden duurt.
Ja meesterquote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
F3, zet je icon eens in je post ipv die pijltjes
Ik zet altijd muziek op, waar ik ook ben/mee reis en hoe lang het ook duurt. Ogen dicht en genieten maarquote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Natalie het volgende:
Ik heb er ook 3 maanden over gedaan om m'n draadloos netwerk aan de praat te krijgen hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 14:17 schreef BVO het volgende:
Wáár hebben jullie het over.
Zo'n draadloos internet ding?
Ik heb nu een computer op mijn kamer, maar dan moeten we met een router via deze pc zorgen dat die internet boven komt zeg maar... maar het lukt nog niet.
Herkenbaar! Dat doe ik ook vaak. Zelfs als de batterijen van m'n discman op zijn. Dopjes in m'n oren en ogen dicht. Laat de rest maar denken dat ik ze niet hoor. Storen ze me iig ook nietquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zet altijd muziek op, waar ik ook ben/mee reis en hoe lang het ook duurt. Ogen dicht en genieten maar.
Ah, das opbeurend. Hier zijn we al twee weken bezig.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 maanden over gedaan om m'n draadloos netwerk aan de praat te krijgen hoor!
Ja, maar jij bent gewoon lui.quote:
Windows is nogal...... vervelend als het gaat om draadloze netwerken.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, das opbeurend. Hier zijn we al twee weken bezig.
Ik heb ook echt nooit behoefte aan gezelschap of mensen die tegen me praten als ik reis.quote:
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat doe ik ook vaak. Zelfs als de batterijen van m'n discman op zijn. Dopjes in m'n oren en ogen dicht. Laat de rest maar denken dat ik ze niet hoor. Storen ze me iig ook niet
Nee. Je was voor Raffaquote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
WAS IK DAT VORIG JAAR POTDIMME DAN NIET!?
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx, je motivatie voor je punten "een leuke user geworden" .
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx, je motivatie voor je punten "een leuke user geworden" .
Gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat zie ik opeens een hoop leuke kerstava's.![]()
Ja, ik kon Lynx' Floradoratie ook niet uitstaan, maar als user had ik er weinig tegenquote:
Ik hoop wel dat je smaak in een jaar tijd beter ontwikkeld is.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kon Lynx' Floradoratie ook niet uitstaan, maar als user had ik er weinig tegen.
Let's see.....quote:Op woensdag 6 december 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx, zou je niet mijn avatar wat "twinkelender" willen maken? Als je dat kan natuurlijk, hè.
Dat de kleurtjes afzonderlijk oplichten enzo, beetje kerstboomverlichting-achtig.
Goed dat je 't zegt. Ik wil nog even een andere zoeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Whehe tof.quote:
Zeg maar wat je wilt.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:55 schreef Natalie het volgende:
Kan je voor mij ook niet 's iets in elkaar draaien, Lynx?
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik moet wel een basis hebben waar ik iets mee kanquote:Op woensdag 6 december 2006 16:01 schreef Natalie het volgende:
Vrije hand?
Ik ben voor alles in.
Geef me maar een Lynx original
quote:
Iets met een kerstboom eropquote:Op woensdag 6 december 2006 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet wel een basis hebben waar ik iets mee kan
quote:
Lastig met die kleurenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe tof.
Maar ik bedoel meer dat je vooral de bestaande avatar ziet, en dat dandelen of kleuren daaruit oplichten. Soort van glimmertjeseffect.
Kijk jij Dr. Who?!quote:
Ik vond het juist ubergaaf! Torchwood is ookquote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk jij Dr. Who?!![]()
Ik ben tijdens het eerste nieuwe seizoen weer afgehaakt![]()
Ik vond het ook wel tof.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het juist ubergaaf! Torchwood is ooken over 3 weken Dr Who met Catherine Tate
Ik heb je punten gegeven in de USG, vrolijkt dat je wat op?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zojuist drie uur bezig geweest met een geestdodende schoolopdracht, werkelijk elk beetje levensvreugde dat ik nog in me had is me nu definitef ontnomen.
Waar ging 't dan in hemelsnaam over??quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zojuist drie uur bezig geweest met een geestdodende schoolopdracht, werkelijk elk beetje levensvreugde dat ik nog in me had is me nu definitef ontnomen.
Het komt gewoon op de BBC op zaterdagavondquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel tof.
Maar toen had ik tijdelijk geen internet en toen ben ik het een beetje uit het oog verloren.
Maar ik ben gek op Billie Piper![]()
Het heerlijkste dat Engeland ooit heeft voortgebracht
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb je punten gegeven in de USG, vrolijkt dat je wat op?
Jaaa, zekerquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb je punten gegeven in de USG, vrolijkt dat je wat op?
Opzoeken van 10 Nederlandse filmdistributeurs en 10 productiebedrijven en welke films ze allemaal gereleased hebben, echt een onwijs k*twerk omdat je er niks van opsteekt en het alleen stom copy/paste gedoe is, waarbij Word natuurlijk weer irritant moet gaan doen met de opmaak enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waar ging 't dan in hemelsnaam over??
Ik heb digitale televisie van KPN en dus alleen BBC Prime en BBC Worldquote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt gewoon op de BBC op zaterdagavond
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb digitale televisie van KPN en dus alleen BBC Prime en BBC World![]()
geeft niet, ben er niet wakker van geworden. heb je trouwens een nieuwe msn ofzo, je bent nooit meer online.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:18 schreef superhero87 het volgende:
Hey Cali_dreamer nog sorry dat ik je een paar weken geleden per ongeluk om 4 uur snachts belde![]()
![]()
Blockalert.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
geeft niet, ben er niet wakker van geworden. heb je trouwens een nieuwe msn ofzo, je bent nooit meer online.
Wees blij dat je er nog in zit, en dat je niet meteen eruit gegooid word door 3 samenspannende mensen. Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
minpunten gekregen in de USG
![]()
Mooi plaatje.quote:
Ja, vond ik ook. Heeft wel iets. Houd wel van dit soort dingen.quote:
Ik heb de eerste twee seizoenen in ehm pakweg 2 weken ofzo gekeken, vnmiddag de laatste van seizoen 2. Ik ben nu bijquote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk jij Dr. Who?!![]()
Ik ben tijdens het eerste nieuwe seizoen weer afgehaakt![]()
Je hebt 7 eps Torchwood nog ...is erg aan te raden als je Dr Who iets te kinderachtig vond. Het is met Captain Jackquote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee seizoenen in ehm pakweg 2 weken ofzo gekeken, vnmiddag de laatste van seizoen 2. Ik ben nu bij.
Wat is Torchwood? Geef 's een link, ik zoek ondertussen wel bij mn sponsor.:').quote:Op woensdag 6 december 2006 17:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt 7 eps Torchwood nog ...is erg aan te raden als je Dr Who iets te kinderachtig vond. Het is met Captain Jacken speelt ook door met verhaallijnen uit Dr Who. En met Xmas dus The Runaway Bride
Je kon jezelf niet tegenhouden?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb mn foto's verstuurd voor de Crew verkiezing
http://www.bbc.co.uk/torchwood/index_nonflash.shtmlquote:Op woensdag 6 december 2006 17:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is Torchwood? Geef 's een link, ik zoek ondertussen wel bij mn sponsor.:').
PeRi vond dat het moest.quote:
Wat een trage poepsite.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/torchwood/index_nonflash.shtml
quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst met
bestelnummer(s) xxxxxx.
Helaas heeft u uw bestelling, of een gedeelte daarvan,
niet op tijd gekregen door drukte bij onze bezorgdienst TNT.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Het op tijd leveren van artikelen staat bij ons hoog in het
vaandel. Zeker als het gaat om sinterklaascadeaus voor 5
december. Daarom willen we u, om u enigszins in het ongemak
tegemoet te komen, een cadeaubon aanbieden ter waarde van
¤ 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.
Alle Fok!users als het aan Peri ligt.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als het aan PeRi ligt, doet heel mannelijk XFA mee
Nice!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
ik ben zelf al een beetje bezig geweest, met dit als resultaat:
[afbeelding]
Aflevering 9 'Random Shoes' is nog niet geweest?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/torchwood/index_nonflash.shtml
Die is a.s. zondagquote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aflevering 9 'Random Shoes' is nog niet geweest?
Kweenie, misschien is deze de eerste?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is iets wat hij maakt ooit niet nice?
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kweenie, misschien is deze de eerste?
[afbeelding]
Doekje nodig?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi Lynx! MOOI!
Ik ben gewoon enthousiastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |