Kan het met een '.xml'?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef T1andonly het volgende:
Het ligt er beetje aan wat de bron van het filmpje is (is het een .mpeg/.avi etc) in de meeste gevallen kun je die wel converteren naar een .gif bestaand (dat is dus een bewegend plaatje).
Eh nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:56 schreef Godlike02 het volgende:
WinDVD ofzo hebben capture functie.
omdat ze niet weet dat een bewegend plaatje een animated gif heet...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
waarom noem je je topic niet iets als "animated gif uit video", ofzo...
Als iedereen met een vraag, zijn/haar topic "vraagje" zou noemen, zou je door de vraagjes het bos niet meer zien.
Sorry daar had ik ff niet aan gedacht. Als een mod het ff wilt veranderen?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
waarom noem je je topic niet iets als "animated gif uit video", ofzo...
Als iedereen met een vraag, zijn/haar topic "vraagje" zou noemen, zou je door de vraagjes het bos niet meer zien.
Ik edit nog niet zo snel als mijn schaduw...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
omdat ze niet weet dat een bewegend plaatje een animated gif heet...
Goed punt.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
waarom noem je je topic niet iets als "bewegend plaatje uit video", ofzo...
Ik neem aan dat je van een stukje uit een video een avatar ofzo wil maken?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oja maar hoe doe je dat dan precies? (Sorry dat ik er niet zo veel verstand van heb.)
Nee dat niet gewoon een groot plaatje.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je van een stukje uit een video een avatar ofzo wil maken?
Dat zat in de ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 14:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat niet gewoon een groot plaatje.![]()
Wow het ziet er wel erg ingewikkeld uit zeg. Maar je moet er dus een speciaal programma voor hebben als ik het goed zie?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:06 schreef jdmorpheus het volgende:
tutorial voor adobe illustrator:
http://www.alanhettinger.com/tutorials/animation/001.php
Gaat het als avatar dan makkelijker?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zat in de ofzo.
Anyway, dat is best ingewikkeld en je zult er wel meerdere programma's voor nodig hebben.
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 14:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gaat het als avatar dan makkelijker?
Allemaal van die programma's waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Maar je zult inderdaad een apart programma nodig hebben, iets als Camtasia ofzo.
je kan geen gif maken zonder een programma dat GIF kan maken neequote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wow het ziet er wel erg ingewikkeld uit zeg. Maar je moet er dus een speciaal programma voor hebben als ik het goed zie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |