Eh, kweenie.. ik zou eens informeren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef sbientje het volgende:
maar eh, lynx, ik zou het zelf ook niet doen, maar kunnen ze dat niet in een computerwinkel? en terugbrengen, het ding is uit het jaar 0, ze zien me aankomen
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:09 schreef sbientje het volgende:
haha ja dat heb ik dus gedaan suffe, dat zei ik in het vorige topic en toen begon jij met je discussie![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
Ben je al begonnen met m'n ava, Lynxie?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef sbientje het volgende:
ja, ik vroeg het omdat ik wilde weten of dat kon
en dan zeg jij: ik zou het niet doen, kan niet, misschien in een computerzaak, terwijl ik net zeg dat ik die gemaild heb! zeg dan gewoon: ik zou het gewoon even vrageneikel!
quote:
Whehequote:
Hij is weer tofquote:
En dat allemaal met mijn templatequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is weer tof![]()
! Daar ga je prijzen mee winnen
!
Zet jouw Anakin en Obi-Wan eens een kerstmuts opquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat allemaal met mijn template!
Verpest de sfeer een beetje, vind je nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zet jouw Anakin en Obi-Wan eens een kerstmuts op![]()
Sure. Hoe moet de wind staan? Of maar windstil?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verpest de sfeer een beetje, vind je niet?
Maar als je deze zou willen 'besneeuwen' zou ik je heeeel erg dankbaar zijn![]()
.
Windstil graag, maar wel een beetje dwarrelendquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sure. Hoe moet de wind staan? Of maar windstil?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef sbientje het volgende:
wat zegt ie allemaal fir3fly? die gier?
quote:Y'all better hurry, grounds melting, walls tumbling, rocks crumblin... Survive that, you'll be racin' the water. In three days time it's gonna hit the geyser field. Boom!
Jaaaaaquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Zoiets?
Ja, tis een programmaatje, geen nood zit geen virus in etc etc. Is gewoon een sneeuweffectje wat ik eens geprogd heb..
O RLYquote:
Dat wil ik als bureaubladquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Zoiets?
Ja, tis een programmaatje, geen nood zit geen virus in etc etc. Is gewoon een sneeuweffectje wat ik eens geprogd heb..
Hij is zo stoer live en zo'n schatje in t echt, kwam ik vandaag achterquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
De cd van James Morrison is echt goed.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:52 schreef Svensational het volgende:
Uhhhh...Lynx?
Zou ik misschien ook sneeuw mogen hebben?
Ik zie dat ie erg onscherp wordt dan, nvmquote:
Het kan wel hoor (met Fir3fly of Zhenar sneeuw)quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie dat ie erg onscherp wordt dan, nvm. Ik vind 'm zo ook tof
!
Tofquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Na 20 vastlopers
En een kuticoon om 'm ook nog eens <100kb te krijgen
Niksquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tof.
Alleen is ie iets te onduidelijk, hoeveel scheelt het als je die muts weghaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |