Druk?quote:Op donderdag 7 december 2006 08:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen zin om naar Essen te gaan![]()
.
was wel ff grappig score 75.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef bvvt het volgende:
Voor de liefhebbers - een hoe parkeer ik mijn auto linkje/spelletje.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn sinterklaas-gedicht bestaat al uit 16 kantjes en ik ben nog lang niet klaar
.......quote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn sinterklaas-gedicht bestaat al uit 16 kantjes en ik ben nog lang niet klaar
damn 125quote:
31.7quote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef bvvt het volgende:
Voor de liefhebbers - een hoe parkeer ik mijn auto linkje/spelletje.
Kenker, jij bent echt een zeikwijfquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
Mwech, weekend.
Weekend is nog kutter werkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kenker, jij bent echt een zeikwijf
waar werk je dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weekend is nog kutter werk. In deze tijd in ieder geval.
Ik hoop dat het zo hard blijft regenen zoals nu, dan is het tenminste rustig.
En je bent zelf een zeikwijf. Homo.
Ik ben nu bij jou om de hoek...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
In een winkel.
Ik zit in Brabant.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben nu bij jou om de hoek...![]()
Ik twijfel nog wat dit isquote:
Ik moest even zoekenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat dit is
Middelaar is dat ngo Limburg??? Wat een kutgat is dat, er kwam hier net zelfs nog paard en wagen langs
quote:De gemeente Mook en Middelaar is de noordelijkste gemeente van de provincie Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |