Ja wel fijn om "nieuw" te beginnenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
Ik ben bijna klaar met mijn zooi uitzoeken en kasten uit mesten![]()
Tering wat een tyfus zooi en wat bewaar ik veel
Onder de gevonden items zaten bijvoorbeeld:
-sleutel van mijn kluisje op de middelbareschool ongeveer 12 jaar geleden
-mijn easyblue pasje van 1998
-afschrift van easyblue van 1996
-dubbeltjes
etc.![]()
ja mamquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja wel fijn om "nieuw" te beginnen
En vanaf je nieuwe place beginnen met dingen waarvan je denkt het nooit meer te gebruiken weg te gooien
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja mam
ik heb wel een redelijke berging![]()
Best leuk een kantoor met uitzicht op de landingsbanen en terminals van schipholquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Thuis is waar je hart is.
Ja, weet ik. Jammer dta het zo ver reizen is voor mij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Best leuk een kantoor met uitzicht op de landingsbanen en terminals van schiphol
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom herken ik wek merk truck het is?
Mja en het was VriMiBo'en dus iedereen was prettig gestoord, na 5 uurquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar je hebt wel leuk naar de Emergency One kunnen kijken dus.
FAW, Nissan Diesel licentiequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik dacht al serieus dat jij dat zou weten![]()
Ik wil ook wel een VRIjdagMIddagBOjanquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en het was VriMiBo'en dus iedereen was prettig gestoord, na 5 uur
van dicht bij ziet ie er in elk geval erg strak uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ziet er uit alsof ie is samengesteld uit tweedehands onderdelen, die karttrailer![]()
kleine in de woning zelf waar wasmachine komt en de PC. Maar heb nog een best grote beneden op de begane grond bij de garages.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Heb je op begane grond een berging of in je wonig zelf? of beide?
kunnen we bijna naar elkaar zwaaienquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Best leuk een kantoor met uitzicht op de landingsbanen en terminals van schiphol
jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef PeuRac het volgende:
hey Bo, moet je morgen ook in Wassenaar??
kan hem niet vinden, ik zit net ff verder van daar volgens mij.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit in WTC toren D, tiende verdieping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |