Zal ik jou eens verder de kast op jagen door het gewoon wél te doen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar horen we dus nooit meer wat van.
Doe het vooral. Je mag me het concept ook nog wel laten lezen van tevoren. Wie gaan we schrijven, Van Dale of de Taalunie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik jou eens verder de kast op jagen door het gewoon wél te doen?
GRRRRRRRRRRRR, Lien -2quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe het vooral. Je mag me het concept ook nog wel laten lezen van tevoren. Wie gaan we schrijven, Van Dale of de Taalunie?
Ik wilde beiden wel aanschrijven hoor. Echter is Van Dale geen officieel erkende uitgave voor zover ik weet. Dus Taalunie lijkt me iets handigerquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe het vooral. Je mag me het concept ook nog wel laten lezen van tevoren. Wie gaan we schrijven, Van Dale of de Taalunie?
Ik laat me geen leugenaar noemen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRR, Lien -2
You can agree not to agree
Niet officieel erkend? Niet officieel erkend door wie? Nembrionic?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde beiden wel aanschrijven hoor. Echter is Van Dale geen officieel erkende uitgave voor zover ik weet. Dus Taalunie lijkt me iets handiger
Neem dat "leugenaar" niet zo letterlijk doos, jullie hebben allebei je bronnen en die zeggen wat anders. Jij vindt vandale erg belangrijk als bron, nembrio niet......nembrio vindt various dingen op internet belangrijk, jij niet....quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik laat me geen leugenaar noemen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik discussieer hier niet meer over verder.
Wil jij beweren dat Van Dale de almachtige autoriteit is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet officieel erkend? Niet officieel erkend door wie? Nembrionic?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik laat me geen leugenaar noemen.
Was ff over een vraag aan het denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:16 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Niet met die pommels zwaaien, vraag maken jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |