Zoek eens op spookwoorden. Zoals ik al zei..de vandale zit er vaker naast.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de Dikke Van Dale is een stuk uitgebreider en betrouwbaarder dan de Van Dale online. Dat blijkt wel weer.
Ik discussieer hier niet meer over verder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoek eens op spookwoorden. Zoals ik al zei..de vandale zit er vaker naast.
Ik kan het jou in dit geval niet kwalijk nemen denk ik
Veel mensen kijken alleen naar haar haarkleur en hebben verder geen zin om haar een kans te geven, zodat ze haar lekker kunnen afkraken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Er wordt in andere topics ook gezeurt dat het gek is dat ze gewonnen heeft. Maar Siberische/Russische vrouwen zijn een stuk sterker dan het gemiddelde Nederlandse klootjesvolk hoor. Vooral met mentale tegenslagen
Dusse...![]()
Ik dacht natuurmonumenten maar dat lijk me stugquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:43 schreef SaskiaR het volgende:
eeh... iemand een idee over de vraag?
Sorry hoor, jij weet niet eens hoe je een woordenboek moet lezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...ze spreken zichzelf een beetje tegen hier
Eerst:
Punjabi, van tandoor (lemen oven) <Ar. tannur
En daarna beweren ze
1·Indiase oven van gebakken klei, gestookt met houtskool
Nou sorry...maar dikke lul voor de Van Dale.
Jazeker wel mevrouw de betweter...quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry hoor, jij weet niet eens hoe je een woordenboek moet lezen.
Ja hoor, Van Dale zit ernaast. Tuurlijk. Jij zal het wel weten. God, jij bent echt stomvervelend.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker wel mevrouw de betweter...
Van Dale zit er gewoon keihard naast.
Nogmaals..het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, Van Dale zit ernaast. Tuurlijk. Jij zal het wel weten. God, jij bent echt stomvervelend.
en garde..quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, Van Dale zit ernaast. Tuurlijk. Jij zal het wel weten. God, jij bent echt stomvervelend.
Overtuigend argument.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals..het zal niet de eerste keer zijn.
Bijna goed, alleen de B staat voor de activiteit, niet de personen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef Lienekien het volgende:
Dutch birdwatchers Association
Ik wil wel even wat voorbeelden voor je opzoeken vanavond hoor, als je dat liever hebt? Want blijkbaar ben jij de almachtige wanneer het aankomt op de Van Dalequote:
Kom maar met iets van een bewijs waarom Van Dale er volgens jou in dit geval naast zit. Want dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat voorbeelden voor je opzoeken vanavond hoor, als je dat liever hebt? Want blijkbaar ben jij de almachtige wanneer het aankomt op de Van Dale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |