Ah, jij hebt je hele studie bij paps en mams gewoond die ook nog eens je boeken en collegegeld betaalden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:59 schreef StefanP het volgende:
Een goddelijk studentenleven geleid hebben zonder 18k schuld is nog beter
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:59 schreef StefanP het volgende:
Een goddelijk studentenleven geleid hebben zonder 18k schuld is nog beter
Ik niet in ieder geval hoor! Ik betaal alles zelf (dus echt alles, huur, collegegeld, ziektekosten, auto, eten, alles dus) en ik leen niks bij. Ik weet dan meer mensen dat hier doen, dus zo moeilijk is het echt niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ah, jij hebt je hele studie bij paps en mams gewoond die ook nog eens je boeken en collegegeld betaalden?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ah, jij hebt je hele studie bij paps en mams gewoond die ook nog eens je boeken en collegegeld betaalden?
Hoeft toch niet persé? Ik heb de eerste jaren van mijn studie ook keihard gefeest, maar dat heb ik nou wel een beetje gezien. Ik hoef niet meer de feestende student uit te hangen, studeren en het halen is nu een veel belangrijker doel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Precies... al giet iemand voor honderden euro's per weekend weg. Van mij mag-ie...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien dat iedereen dan iets anders verstaat onder 'goddelijk' studentenleven... ik werk echt niet zoveel, ongeveer 16 uur per week, en ik kan in feite alles doen waar ik zin in heb. maar ik kan me zo voorstellen dat iedereen andere zinnen heeft, en als dat dure dingen zijn dan is het misschien moeilijk
Ik zou echt geen 16 uur per week kunnen werken naast mijn studie. Ben sowieso door de week al iederen dag van 9 tot 5 op de uni en moet daarnaast ook nog het een en ander thuis doen. Hoewel ik wel zou willen werken omdat ik eigenlijk liever niet leen, zit dat er gewoon niet in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien dat iedereen dan iets anders verstaat onder 'goddelijk' studentenleven... ik werk echt niet zoveel, ongeveer 16 uur per week, en ik kan in feite alles doen waar ik zin in heb. maar ik kan me zo voorstellen dat iedereen andere zinnen heeft, en als dat dure dingen zijn dan is het misschien moeilijk
Precies, lang niet iedereen kan genoeg naast zn studie werken omdat de studie simpelweg teveel tijd kost.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:28 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik zou echt geen 16 uur per week kunnen werken naast mijn studie. Ben sowieso door de week al iederen dag van 9 tot 5 op de uni en moet daarnaast ook nog het een en ander thuis doen. Hoewel ik wel zou willen werken omdat ik eigenlijk liever niet leen, zit dat er gewoon niet in.
eensch, maar om nou te stellen dat iedereen die er zonder schuld doorkomt teert op geld van papa en mama, vind ik ook een beetje 'over één kam scherend'. ik (en anderen met mij) werken er hard genoeg voor om het zonder hulp te redden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Precies, lang niet iedereen kan genoeg naast zn studie werken omdat de studie simpelweg teveel tijd kost.
En daarbij zijn er ook studies die bijzonder moeilijk in de 5 jaar die ervoor staan te halen zijn. En als je eenmaal buiten je stufi tijd komt stijgt je lening nog veel harder.
btw, ongeveer 20 000 na 6.5 jaar studeren.
Oh, maar dat zeg ik ook niet hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
eensch, maar om nou te stellen dat iedereen die er zonder schuld doorkomt teert op geld van papa en mama, vind ik ook een beetje 'over één kam scherend'. ik (en anderen met mij) werken er hard genoeg voor om het zonder hulp te redden.
ja, maar jij hebt geen Beta studie gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik niet in ieder geval hoor! Ik betaal alles zelf (dus echt alles, huur, collegegeld, ziektekosten, auto, eten, alles dus) en ik leen niks bij. Ik weet dan meer mensen dat hier doen, dus zo moeilijk is het echt niet!
en vanwaar diequote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt geen Beta studie gedaandan heb je inderdaad tijd zat om erbij te werken
ja, alfa en gamma stduies ziijn een stuk makkelijker, waardoor je meer tijd heb voor andere dingen, zoals werkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en vanwaar diedan??? is mijn studie soms 'minder' dan een Beta studie?
Dit is niet meer zo. Je moet een volledig diploma behalen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Eenvoudig gezegt, haal je je propedeuse dan wordt je eerste jaar OV en prestatiebeurs kwijt gescholden
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, alfa en gamma stduies ziijn een stuk makkelijker, waardoor je meer tijd heb voor andere dingen, zoals werken
Nu al ¤6500 en er zal nog wel reteveel bijkomen omdat ik een andere studie ga doen en niet het vereiste haal om m'n studiefinanciering te mogen houdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zit nu op de ¤5000 gok ik, en zal over 3jaar wel over de ¤10.000 vliegen.![]()
Maar ik maak me er niet druk om![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |