abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44186594
Dan maar op de fiets.

Maar ze zijn wel lekker bezig zeg...
  woensdag 6 december 2006 @ 11:27:12 #27
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_44187771
fiets
pi_44192798
De tram staakt toch niet, want die is toch van Connexxion?
pi_44193009
In Zwolle gingen buschauffeurs altijd gratis rijden als ze wouden staken. Daar heb je inderdaad wel je baas mee (geld) en kweek je juist goodwill bij de reizigers (gratis).

Zouden ze hier ook een keer moeten doen. Niks geen staken, gratis rijden zeg ik je !
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44194380
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
In Zwolle gingen buschauffeurs altijd gratis rijden als ze wouden staken. Daar heb je inderdaad wel je baas mee (geld) en kweek je juist goodwill bij de reizigers (gratis).

Zouden ze hier ook een keer moeten doen. Niks geen staken, gratis rijden zeg ik je !
dat is inderdaad wel een goeie ja..
pi_44194802
Die kutpaupers zijn gewoon bang dat ze eens echt aan het werk moeten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44195920
Godverdomme ik ga echt niet helemaal naar CS lopen van uit RIjnsweerd Zuid
Xbox Live: koenpijl
pi_44196109
Die lui zijn echt irritant, om het minste of geringste gaan ze staken. Kan er totaal geen begrip voor opbrengen.
En wie zijn weer de dupe? Juist, de reiziger!
Die lui die hier aan mee doen, zouden ze op staande voet moeten ontslaan
Are you nuts??
  woensdag 6 december 2006 @ 16:16:21 #34
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44196150
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

Dat is wel een goede oplossing maar in Utrecht werkt dat niet omdat daar zoveel studenten wonen die toch een OV-jaarkaart hebben...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  woensdag 6 december 2006 @ 16:18:36 #35
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44196202
quote:
De garanties voor het personeel zijn:
• geen gedwongen ontslagen door de verkoop van de aandelen GVU
• geen gedwongen ontslagen gedurende de verlengde concessie tot 2012
• behoud CAO GVU en huidige arbeidsvoorwaarden
• behoud trendvolgerschap CAO Sector Gemeenten
• behoud pensioenregeling bij ABP en B3-status
• GVU blijft juridische entiteit GVU NV met eigen naam en logo
• de organisatiestructuur van GVU wijzigt niet
Wat is hier nu mis mee
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44196224
Garanties voor personeel tot 2012
Directie GVU veroordeelt acties scherp
In ons persbericht van 10.30 uur hebben wij aangegeven dat door GVU is gereageerd op het door de ABVAKABO FNV gestelde ultimatum. De bond had tot vanmiddag 13.00 uur de tijd om te reageren. GVU heeft van de zijde van de bond geen reactie ontvangen. Dit wordt door de directie ten zeerste betreurd. Omdat de gegeven garanties van groot belang zijn voor GVU en het personeel van GVU en uniek in het Nederlandse bedrijfsleven. De voorgenomen actie van de AbvaKabo FNV kan de directie daarom in het geheel niet plaatsten. De actie zal de reizigers van GVU ernstig duperen en zal ontoelaatbare schade veroorzaken voor GVU. Daarom veroordeelt de directie de voorgenomen actie scherp en heeft om deze reden besloten om de rechter te vragen zijn oordeel uit te spreken over de rechtmatigheid van de actie.

De garanties voor het personeel zijn:
• geen gedwongen ontslagen door de verkoop van de aandelen GVU
• geen gedwongen ontslagen gedurende de verlengde concessie tot 2012
• behoud CAO GVU en huidige arbeidsvoorwaarden
• behoud trendvolgerschap CAO Sector Gemeenten
• behoud pensioenregeling bij ABP en B3-status
• GVU blijft juridische entiteit GVU NV met eigen naam en logo
• de organisatiestructuur van GVU wijzigt niet
pi_44197475
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef PDOA het volgende:
De tram staakt toch niet, want die is toch van Connexxion?
quote:
Chauffeurs van het streekvervoer staken niet, maar reizigers moeten er wel vanuit gaan dat ze uit loyaliteit geen mensen afzetten en oppikken binnen de stadsgrenzen.
Tok.
pi_44197823
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:58 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

[..]
Daar ga ik niet vanuit. Ik neem voor de zekerheid een baksteen mee, want als ik er één door de ruit keil dan stopt ie heus wel!
pi_44197830
kut dat was mijn enige optie om vanuit rijsweerd zuid de bus naar vianen te oakken en daar de interliner
pi_44202769
mm had me eigenlij kal een vrije dag gegeven ...
pi_44202784
Staking Utrecht gaat waarschijnlijk niet door

Uitgegeven: 6 december 2006 19:19
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 19:20

UTRECHT - De door Abvakabo FNV geplande staking door werknemers van busmaatschappij GVU in Utrecht donderdag gaat waarschijnlijk niet door. Dat heeft een woordvoerster van de vakbond woensdag gezegd.

GVU heeft inmiddels mondeling toegezegd garanties voor het personeel, de continuïteit van het bedrijf en de kwaliteit van de dienstverlening op papier te zetten. De officiële papieren moeten donderdagochtend om 9 uur in bezit zijn van Abvakabo.

Als de GVU zich aan deze afspraak houdt, blaast de vakbond de staking af. Hierdoor zal dan ook het door GVU aangespannen kort geding niet doorgaan.
pi_44202790
Hey, cool, dat is bij jullie dus ook al zo erg
pi_44203137
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef koen_pijl het volgende:
Staking Utrecht gaat waarschijnlijk niet door
Ja echt geweldig. Heb ik maar vast een vrije dag genomen, blijkt straks weer dat het niet nodig is.

Garanties op werkelijk de DUVEL en zn ouwe moer tot ZES jaar vooruit en NOG is het niet genoeg. Maar eens een keer een beetje OP TIJD rijden, ho maar.

GVU-buschauffeurs, jullie moeten je je godverdomme ogen uit je KOP schamen

ga nou eindelijk eens DOEN waar je voor betaald wordt of zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_44203217
Laten we hopen dat de stakingen dmv. bussen stilzetten niet doorgaan. Stiptheidsacties, gratis vervoer etc. vind ik prima. Maar laat de reizgers niet de dupe worden.
pi_44203416
het erge is, ja kan wel op school komen, maar niet terug. Ik dacht al dan neem ik de bus naar Vianen, maar Connexxion pikt niemand op binnen de stadsgrenzen van Utrecht.

Ook kut dat we het pas morgen om 9 uur weten.
pi_44203445
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef its_me_ het volgende:
Stiptheidsacties,[..] vind ik prima.
Ja! ik ook!

Op tijd rijden

Na ja, ieder jaar een weekje Zwitserland om ff te zien hoe dat er ook alweer uit ziet
pi_44203484
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ook kut dat we het pas morgen om 9 uur weten.
Of NOG later, als ze het idd op dat kort geding laten aankomen...

Nee, de heren en dames buschauffeurs van het GVU hebben het behoorlijk verpest
pi_44203566
Nou ja ik moet om 9,10 mijn deur uit. Ik kijk om 5 over 9 op internet. Rijden de bussen ga ik naar school, rijden ze niet dan blijf ik thuis en staat er niks over dan ga ik ook neit, want dan zit ik daar straks vast.

Zou connexxion echt niemand oppikken bij bijvoorbeeld Rijnsweerd Zuid en Uithof?
pi_44203880
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef koen_pijl het volgende:

Zou connexxion echt niemand oppikken bij bijvoorbeeld Rijnsweerd Zuid en Uithof?
Reken er maar niet op. Ik Woon op de Uithof, en ik reken er dus niet op zeg maar. Ik moet om 7:05 de deur uit, en ik kan het gewoon niet gokken, dus. Zelfs ALS de staking afgeblazen wordt, of verboden, dan heb je vast wel nog de rest van de dag last van wilde acties. Ik heb morgen gewoon fucking huisarrest door dat rattenvoer
pi_44203998
pff ik wilden me morgen toch van mijn beste kant laten zien en het erop gaan wagen...

Of er meot morgen echt staan dat ze niet rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')