dat is inderdaad wel een goeie ja..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
In Zwolle gingen buschauffeurs altijd gratis rijden als ze wouden staken. Daar heb je inderdaad wel je baas mee (geld) en kweek je juist goodwill bij de reizigers (gratis).
Zouden ze hier ook een keer moeten doen. Niks geen staken, gratis rijden zeg ik je !
Dat is wel een goede oplossing maar in Utrecht werkt dat niet omdat daar zoveel studenten wonen die toch een OV-jaarkaart hebben...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
In Zwolle gingen buschauffeurs altijd gratis rijden als ze wouden staken. Daar heb je inderdaad wel je baas mee (geld) en kweek je juist goodwill bij de reizigers (gratis).
Zouden ze hier ook een keer moeten doen. Niks geen staken, gratis rijden zeg ik je !
Wat is hier nu mis meequote:De garanties voor het personeel zijn:
• geen gedwongen ontslagen door de verkoop van de aandelen GVU
• geen gedwongen ontslagen gedurende de verlengde concessie tot 2012
• behoud CAO GVU en huidige arbeidsvoorwaarden
• behoud trendvolgerschap CAO Sector Gemeenten
• behoud pensioenregeling bij ABP en B3-status
• GVU blijft juridische entiteit GVU NV met eigen naam en logo
• de organisatiestructuur van GVU wijzigt niet
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef PDOA het volgende:
De tram staakt toch niet, want die is toch van Connexxion?
quote:Chauffeurs van het streekvervoer staken niet, maar reizigers moeten er wel vanuit gaan dat ze uit loyaliteit geen mensen afzetten en oppikken binnen de stadsgrenzen.
Daar ga ik niet vanuit. Ik neem voor de zekerheid een baksteen mee, want als ik er één door de ruit keil dan stopt ie heus wel!quote:
Ja echt geweldig. Heb ik maar vast een vrije dag genomen, blijkt straks weer dat het niet nodig is.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef koen_pijl het volgende:
Staking Utrecht gaat waarschijnlijk niet door
Ja! ik ook!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef its_me_ het volgende:
Stiptheidsacties,[..] vind ik prima.
Of NOG later, als ze het idd op dat kort geding laten aankomen...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ook kut dat we het pas morgen om 9 uur weten.
Reken er maar niet op. Ik Woon op de Uithof, en ik reken er dus niet op zeg maar. Ik moet om 7:05 de deur uit, en ik kan het gewoon niet gokken, dus. Zelfs ALS de staking afgeblazen wordt, of verboden, dan heb je vast wel nog de rest van de dag last van wilde acties. Ik heb morgen gewoon fucking huisarrest door dat rattenvoerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef koen_pijl het volgende:
Zou connexxion echt niemand oppikken bij bijvoorbeeld Rijnsweerd Zuid en Uithof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |