Ja, en dan moeilijk gaan lopen zuchten als je het vraagt. Want dan moet je helemaal opstaan... en weer gaan zitten... pfoei!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
erg irritante gewoonte in het OV idd. Net als in een 2 zits op het buitenste stoeltje gaan zitten zodat ik moet vragen of ik naast die persoon mag zitten.
Als je niet tegen mensen naast je kunt tief dan de bus/tram uit......
verbaas me er wel over dat er zoveel mensen zijn die dat dan ook accepteren. Hoe nors je ook kijkt, ik ga naast je zitten hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef thedude0 het volgende:
Dat heb ik laatst ook gezien ja. Er waren bijna geen plekken meer vrij in de bus maar toch haalt iemand het in zijn hoofd om zijn tas op een stoel naast zich te zetten.
Opzich is de tas naast je zetten niet zo erg, maar haal hem dan ook weg als iemand daar wil gaan zitten, of koop een kaartje voor je tas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef thedude0 het volgende:
Dat heb ik laatst ook gezien ja. Er waren bijna geen plekken meer vrij in de bus maar toch haalt iemand het in zijn hoofd om zijn tas op een stoel naast zich te zetten.
er ballonnen in stoppen en dan op het station achterlatenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef Dhr.Jambers het volgende:
k zou die tas van hem kapot hebben gescheurd vervolgens met benzine overgoten hebben waarna je hem lekker uit het raam laat bungelen
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:13 schreef umberrella het volgende:
Ik kom na een hard dagje werken bij de bushalte, stap in een bijna volle bus... maar er is nog zat plaats...
Al die trieste mensen denken dat hun tas een hele stoel nodig heeft!
Ik loop naar zo'n gastje toe: "Mag ik daar zitten"
word ik me even vuil aan gekeken waarop er niets gebeurd...
Ik zeg:"Ja heb je soms ook een kaartje voor je tas gekocht, dat je denkt dat jou tas recht heeft op een hele zitplaats"
Word ik nog eens vuil aangekeken. Heb vervolgens de tas opgepakt en op het bagage rek gesmeten.![]()
Niks mis met het OV, maar wel met bepaalde mensen die er gebruik van makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef duckes het volgende:
Fijn he het OV, blij dat ik een auto heb
Eerst janken dat er geen plek is en dan maakt iemand plek is ie weer gay..quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:40 schreef Youssef het volgende:
Iedereen wacht gewoon tot je het vraagt, maar hebben het liefst natuurlijk dat je doorloopt...![]()
[..]
Gay
Meer dan genoegquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:38 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Niks mis met het OV, maar wel met bepaalde mensen die er gebruik van maken
Maar zo is het met alles toch? Aso's heb je ook op de weg...
sorry, maar als je mij hardhandig wakker zou maken of mijn voeten van de bank (niet dat ik die ooit op de bank heb) of zou schoppen had ik je mooi een enkeltje andere kant van de trein gegevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:36 schreef Sirtalis het volgende:
hardhandig iemands voeten en/of een tas verwijderd. Nog vervelender: Mensen die doen alsof ze slapen om het tasplekje te bewaren. Helaas, ook daar trappen we niet in.
neuh hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:15 schreef Monotomo het volgende:
Stoer man! Je bent zeker een wigger!
plek vrijmaken niet, maar degene die wil zitten op schoot nemen neigt er al meer naarquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eerst janken dat er geen plek is en dan maakt iemand plek is ie weer gay..![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef maaikevis het volgende:
[..]
plek vrijmaken niet, maar degene die wil zitten op schoot nemen neigt er al meer naar
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef duckes het volgende:
Gezellig.. waarom maak ik nooit zoiets meequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zet m'n tas ook meestal naast me, maar als er iemand naast me wil zitten gaat 'ie op m'n schoot.
en dan krijg je van die shitheads die voor je rijden en het dan nodig vinden om een plastic cola fles naar buiten te zwierenquote:
Jammer dat ie niet van glas was.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:02 schreef Kizim het volgende:
en dan krijg je van die shitheads die voor je rijden en het dan nodig vinden om een plastic cola fles naar buiten te zwieren![]()
Fijn he, files. Ik ben blij dat ik een OV jaarkaart (en binnekort motor) heb.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef duckes het volgende:
ik heb het ook altijd in de bus.. mensen die je echt raar aankijken als je wil zitten op de plek waar hun tas ligt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:13 schreef umberrella het volgende:
Ik kom na een hard dagje werken bij de bushalte, stap in een bijna volle bus... maar er is nog zat plaats...
Al die trieste mensen denken dat hun tas een hele stoel nodig heeft!
Ik loop naar zo'n gastje toe: "Mag ik daar zitten"
word ik me even vuil aan gekeken waarop er niets gebeurd...
Ik zeg:"Ja heb je soms ook een kaartje voor je tas gekocht, dat je denkt dat jou tas recht heeft op een hele zitplaats"
Word ik nog eens vuil aangekeken. Heb vervolgens de tas opgepakt en op het bagage rek gesmeten.![]()
Durf je wel hé op internetquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zat laatst ook weer in de bus, ging ik naast zo'n Turk zitten (correct als ik ben). Ik dacht die gaat wel wat bescheidener zitten, mooi niet dus. Die eikel bleef maar ruim met z'n knieen over mijn plaats heen, die kerel was nog wel een jaar of 40. Hufter!
Dat overdreven ruim zitten is natuurlijk een ander verhaal, maar net zo irritant ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zat laatst ook weer in de bus, ging ik naast zo'n Turk zitten (correct als ik ben). Ik dacht die gaat wel wat bescheidener zitten, mooi niet dus. Die eikel bleef maar ruim met z'n knieen over mijn plaats heen, die kerel was nog wel een jaar of 40. Hufter!
Ja, ik vond deze klacht wel redelijk vergelijkbaar, dan hoef ik ook geen nieuw topic te openenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:36 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Dat overdreven ruim zitten is natuurlijk een ander verhaal, maar net zo irritant ja.
dan zeg je daar toch wat vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Of je gaat lekker kwijlen, spastisch doen en vaag brabbelen. Succes gegarandeerd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je niemand naast je wilt in het OV moet je juist de plek naast je open houden. Dan elke keer als iemand langs loopt, vraag je of ze mischien gezellig naast je willen komen ziten. Terwijl je dan ook zo rustig op de plaats naast je slaat.
Boeiend..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:14 schreef Matness het volgende:
sowieso moet je niet met je vieze poten op de bank.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je niemand naast je wilt in het OV moet je juist de plek naast je open houden. Dan elke keer als iemand langs loopt, vraag je of ze mischien gezellig naast je willen komen ziten. Terwijl je dan ook zo rustig op de plaats naast je slaat.
Inderdaad, als je wilt zitten dan moet je het vragen en dan stop ik hem met liefde in het rek.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]!
t werkt wel goed hoor.. In de trein gooi ik ook vaak mn tas naast me neer, en dan gewoon de mensen die langslopen negeren.. Bijna niemand durft te vragen of ze naast je mogen komen zitten, op wat meisjes na af en toe. Kans is vrij groot dat je lekker relaxed zonder vette, stinkende, irritante mensen naast je naar je bestemming gaat
ik zit nu terug te denken aan die oude schizofrene neger/zwerver in de metro,die idioot was hele discussies aan het houden met zn 2e persoonlijkheid,over politiek en weet ik veel wat...achterin de metro konden ze het zelfs horen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:55 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Of je gaat lekker kwijlen, spastisch doen en vaag brabbelen. Succes gegarandeerd!
Bij zo een vierzitsplek in de trein. Zit je lekker aan het raampje, benen gestrekt, beetje weg te dommelen. Gaan ze tegenover je zittenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Ov is zowieso kut. Mensen die naast je willen zitten![]()
Mja dat soort ranzige types zijn behoorlijk irritant. Maar nog altijd beter dan van dat VMBO-tuig met kutmuziek uit hun mobieltjes en dat ze dan mee gaan trommelen enzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:02 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
ik zit nu terug te denken aan die oude schizofrene neger/zwerver in de metro,die idioot was hele discussies aan het houden met zn 2e persoonlijkheid,over politiek en weet ik veel wat...achterin de metro konden ze het zelfs horen.
vreemd dat mensen liever bleven staan dan gezellig naast hem komen zitten en wie weet deel nemen in de discussie![]()
![]()
heb je ook in bussenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Bij zo een vierzitsplek in de trein. Zit je lekker aan het raampje, benen gestrekt, beetje weg te dommelen. Gaan ze tegenover je zitten![]()
bij het metrostation waar ik uitstap zit een groot treinstation, maar ook een mbo school.. best lekkere chicks daar altijd hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mja dat soort ranzige types zijn behoorlijk irritant. Maar nog altijd beter dan van dat VMBO-tuig met kutmuziek uit hun mobieltjes en dat ze dan mee gaan trommelen enzo![]()
Lijn 56 Leiden, die kerel die altijd heen en weer zit te bewegen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Owja, er gaat nooit iemand naast een kwijlende gehandicapte zitten in de bus... Zit er altijd 's ochtends in
Ja, natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft er mee te maken dat het bijv. niet zo is dat jij meer recht hebt om op die stoel te zitten dan de tas.
maar het is geen plaatsbewijs. en die tas hoort gewoon bij de andere reiziger. het is volkomen aso van die ander om de tas hardnekkig te laten staan, dat wel.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:03 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel.
ik heb een vervoersbewijs, die tas niet.
Het komt ook vaak genoeg voor dat een conducteur mensen daar op wijst in een volle trein.
Het is niet alleen aso, het mag ook gewoon niet....quote:Op woensdag 6 december 2006 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar het is geen plaatsbewijs. en die tas hoort gewoon bij de andere reiziger. het is volkomen aso van die ander om de tas hardnekkig te laten staan, dat wel.
!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Bij zo een vierzitsplek in de trein. Zit je lekker aan het raampje, benen gestrekt, beetje weg te dommelen. Gaan ze tegenover je zitten![]()
Nee lijn 39 -> Groningenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lijn 56 Leiden, die kerel die altijd heen en weer zit te bewegen?
En veel studenten.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:55 schreef StefanP het volgende:
OV is voor paupers en onbeschofte, stinkende vieze mensen.
Tegenover me vind ik ook irritant, al hinder ik mensen er niet in. Kijken vind ik niet vervelend, ik vind het vervelender dat ik te lang ben voor die vierzitsdingen. Zit degene tegenover je kwaad te kijken omdat hij/zij niet snapt dat je echt helemaal totaan de rugleuning zit, en je benen nu eenmaal lang zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Al laat ik mensen wel naast me zitten, maar liever niet tegenover meZe kijken je ook altijd zo aan...
Daarom, als zij gewoon schuin tegenover je gaan zitten is er geen probleem, maar néé, zij moeten ook aan het raampje.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:03 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Tegenover me vind ik ook irritant, al hinder ik mensen er niet in. Kijken vind ik niet vervelend, ik vind het vervelender dat ik te lang ben voor die vierzitsdingen. Zit degene tegenover je kwaad te kijken omdat hij/zij niet snapt dat je echt helemaal totaan de rugleuning zit, en je benen nu eenmaal lang zijn...
daar heb je toch gewoon schijt aan? die mensen kiezen er zelf voor om tegenover je te gaan zittenquote:Op woensdag 6 december 2006 09:03 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Tegenover me vind ik ook irritant, al hinder ik mensen er niet in. Kijken vind ik niet vervelend, ik vind het vervelender dat ik te lang ben voor die vierzitsdingen. Zit degene tegenover je kwaad te kijken omdat hij/zij niet snapt dat je echt helemaal totaan de rugleuning zit, en je benen nu eenmaal lang zijn...
quote:Op woensdag 6 december 2006 08:29 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Zat laatst met m`n broertje in de trein, komt er een klein brugklassertje naar ons toe.
Vragen of 1 van ons voor haar op wilde staan want ze had zo`n last van haar rug door haar (2 volle) boekentassen.
Dus ik vroeg aan haar, heb je altijd elke dag al die boeken nodig? Nee zei ze maar als ik een tussenuur heb en mij verveel doe ik het huiswerk voor de rest van de week.
Dus ik zei tegen haar: Eigen schuld dat je last van je rug hebt, moet je maar niet zoveel meeslepen. Dat deed ik ook niet toen ik een brugklassertje was, ik nam altijd alleen mee wat ik nodig had.
M`n broertje en ik zijn toen mooi op onze plek blijven zitten en het meisje liep huilend weg.
Heb geen medelijden met dat soort mensen.
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:58 schreef Asmodean het volgende:
Als je niet wil dat er iemand naast je gaat zitten moet je maar een taxi ofzo nemen
Dat zijn echt van die mensen die zelf maar al te graag met hun voeten op de bank willen, maar het niet durvenquote:Op woensdag 6 december 2006 11:30 schreef paradoXical het volgende:
Ik werd laatst voor kamper uitgemaakt omdat ik met mijn voeten op een bankje zat.
Met krant er onder nota bene
en als iemand nou dusdanig lang is de de ruimte van het gangpad nodig heeft omdat hij anders met zijn knieën in zijn nek zit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
erg irritante gewoonte in het OV idd. Net als in een 2 zits op het buitenste stoeltje gaan zitten zodat ik moet vragen of ik naast die persoon mag zitten.
Inderdaad, herken mezelf ook in deze post. Haal mijn tas ook weg, andere mensen verdienen ook een zitplaats (naja, de meeste danquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef maaikevis het volgende:
heb er zelf ook een hekel aan. Okay ik zet mn tas vaak op de stoel naast me, maar als iemand me vraagt te mogen zitten haal ik em direct weg. Of als ik zie dat het druk word doe ik het al van tevoren...
quote:Op woensdag 6 december 2006 08:29 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Zat laatst met m`n broertje in de trein, komt er een klein brugklassertje naar ons toe.
Vragen of 1 van ons voor haar op wilde staan want ze had zo`n last van haar rug door haar (2 volle) boekentassen.
Dus ik vroeg aan haar, heb je altijd elke dag al die boeken nodig? Nee zei ze maar als ik een tussenuur heb en mij verveel doe ik het huiswerk voor de rest van de week.
Dus ik zei tegen haar: Eigen schuld dat je last van je rug hebt, moet je maar niet zoveel meeslepen. Dat deed ik ook niet toen ik een brugklassertje was, ik nam altijd alleen mee wat ik nodig had.
M`n broertje en ik zijn toen mooi op onze plek blijven zitten en het meisje liep huilend weg.
Heb geen medelijden met dat soort mensen.
idem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef maaikevis het volgende:
goed van je, wat deed hij toen??
heb er zelf ook een hekel aan. Okay ik zet mn tas vaak op de stoel naast me, maar als iemand me vraagt te mogen zitten haal ik em direct weg. Of als ik zie dat het druk word doe ik het al van tevoren...
Ga je middelbare schoolopleiding afmakenquote:
als de bus bijna vol is?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:24 schreef Albert86 het volgende:
Wat ik wel altijd doe als de bus bijna vol is, kijken waar de mooiste meid zit en daar naast gaan zittenMaar dat doet elke gezonde jongen denk ik wel
OMG ... je gaat toch niet vragen of je langs iemand mag gaan zitten. Je gaat gewoon zitten, klaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |