Ik kan het in ieder geval proberenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus jij maakt de OP van deel 485 aan straks?
Je moet ook niet het webadres kopiëren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:52 schreef Jayhawk het volgende:
een kruisje dus
Algemene Kennis Quiz Deel 484quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
Doe je nog punten uitdelen Jayhawk?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
Doe je nog punten uitdelen Jayhawk?
neequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het plaatje, dat snap je nou ook?
Ik klik op het kleine plaatje, dan krijg ik een groot plaatje, dan klik ik met rechts (muis) op het plaatje en kopieer de url die bij eigenschappen staat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
neeals ik een plaatje upload via imagehost kan ik kiezen welke van de links gebruik. Welke neem jij?
Waar?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Jayhawk het volgende:
Ik heb zo een sollicatie, wish me luck!
telefonische sollicitatie uit Turku Finland voor een AIO baan, ben nu in een word document alle belangrijke dingetjes aan het zettenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Jayhawk het volgende:
Ik heb zo een sollicatie, wish me luck!
Zo, da's niet mis!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
telefonische sollicitatie uit Turku Finland voor een AIO baan, ben nu in een word document alle belangrijke dingetjes aan het zetten
Succes!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
telefonische sollicitatie uit Turku Finland voor een AIO baan, ben nu in een word document alle belangrijke dingetjes aan het zetten
Turku is een plaats in Finland, AIO is assistent in opleiding, een promotieplaats, dus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is Turku Finland?
Wat is een AIO baan
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Annie Lennox?
ach so...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Turku is een plaats in Finland, AIO is assistent in opleiding, een promotieplaats, dus.
Turku is een havenstad in Finland en AIO promoveer je tot Dr. Jayhawkquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is Turku Finland?
Wat is een AIO baan
Het staat dan wat dom in Wikipedia, of ik heb gewoon dom overgenomen wat daar stond.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef Strax het volgende:
hoe ze heet weet ik niet ook niet of ze met Dave getrouwd is maar een van deze meiden heeft wel een ander "bandje" gehad; Shakespeare´s Sister.
edit: niet goed gelezen, ik dacht dat Sha.. Sister uit 2 mensen bestond?
Nou ja ik weet dat van die 2 man dan ook niet 100% zeker maar dat dacht ikke..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het staat dan wat dom in Wikipedia, of ik heb gewoon dom overgenomen wat daar stond.![]()
Neleos +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef Neleos het volgende:
Zwan
Nee, maar dat klopt wel. 2 vrouw weliswaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef Strax het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dat van die 2 man dan ook niet 100% zeker maar dat dacht ikke..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |