dat doet er niet toe, hoe meer hoe gezelliger. daar gaat het omquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:34 schreef SvenM het volgende:Iedereen weet dat Tonks, ijmeis
en ik de grondleggers zijn van de SC 2006
maar in dat half uur 's morgens werk ik toch niet, dan roddelen we in de keukenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
Medelijden omdat je eerder weg mag en omdat je sowieso minder lang hoeft te werken omdat je te laat was.
Hellllllllllll no.
Ohw, dan heb ik wel medelijden hoor! Want dan heb je het leukste van de dag gemistquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar in dat half uur 's morgens werk ik toch niet, dan roddelen we in de keuken
Knödelquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Goover het volgende:
Over 20 min weer lekker eten trouwens!
Vandaag weer een lastige keuze:
Putenschnitzel natur mit Tomaten überbacken
Spaghetti
und Bohnensalat
Of
Kalbstahmgulasch mit Champignons
Knödel
und Salat
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, die Knödel is namelijk niet echt lekker. Is een soort deegbal.. erg droog en beetje muf.
Oehhh, ik heb een hekel aan roddelenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar in dat half uur 's morgens werk ik toch niet, dan roddelen we in de keuken
Die eerstequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Goover het volgende:
Over 20 min weer lekker eten trouwens!
Vandaag weer een lastige keuze:
Putenschnitzel natur mit Tomaten überbacken
Spaghetti
und Bohnensalat
Of
Kalbstahmgulasch mit Champignons
Knödel
und Salat
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, die Knödel is namelijk niet echt lekker. Is een soort deegbal.. erg droog en beetje muf.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oehhh, ik heb een hekel aan roddelenDus nu heb ik helemaal geen medelijden meer
.
Maar die salades zijn dan ook verdomd lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:45 schreef Rianne84 het volgende:
die duitsers zijn trouwens nooit erg origineel met hun groente...altijd Salat...![]()
Klopt, alijd wel een vorm van salade er bij. De gewone 'Salat' zijn wat slablaasjes met een beetje dressing op azijn basis. 'Bohnensalat' is een salade van snijbonen oom met een boel azijn.. die vind ik niet te eten. Verder heb je nog salade met koolsla, mais en en joghurt dressing, de welbekende Kartoffelsalat! en als laatste nog een salade van andijvie, die is ook nog wel te eten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:45 schreef Rianne84 het volgende:
die duitsers zijn trouwens nooit erg origineel met hun groente...altijd Salat...![]()
Riiighttttquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oehhh, ik heb een hekel aan roddelenDus nu heb ik helemaal geen medelijden meer
.
Ben ik niet met je eens, ze hebbben hier een voorkeur voor 'zuur'... niet echt mijn smaak. (nog 10 minquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die salades zijn dan ook verdomd lekker.
Als het nou met een goede olijfolie wasquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt, alijd wel een vorm van salade er bij. De gewone 'Salat' zijn wat slablaasjes met een beetje dressing op azijn basis. 'Bohnensalat' is een salade van snijbonen oom met een boel azijn.. die vind ik niet te eten. Verder heb je nog salade met koolsla, mais en en joghurt dressing, de welbekende Kartoffelsalat! en als laatste nog een salade van andijvie, die is ook nog wel te eten.
Ik ken juist vooral de zoete salades (ze zijn niet te zuinig met suiker door de salades te doen enzo)quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ze hebbben hier een voorkeur voor 'zuur'... niet echt mijn smaak. (nog 10 min)
7500192 keer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
It's true. Check je MSN-log maar eens en tel maar eens op hoevaak ik roddel.
Suiker in een saladequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken juist vooral de zoete salades (ze zijn niet te zuinig met suiker door de salades te doen enzo).
of voor scholieren en MSNquote:en dan gaan ze klagen dat MSN het niet meer doet...
je bent hier om te leren... MSN-en doe je maar thuis of als je stage loopt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb zojuist een 8 als tussentijdse stage-beoordeling gekregenda's wel mooi natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |