Nou als ik hier iets fout doe begint ie gelijk over verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef T1andonly het volgende:
Het is ook een stage en je moet je wel als gelijke op durven stellen, maar niet vergeten dat je een stagiair bent.
Ik heb een aantal zaken in eigen beheer uitgevoerd en nu moet ik m'n begeleider voorzien van informatie daarover omdat als ik weg ben er een gat valt in sommige dingen. En dan wil m'n begeleider natuurlijk wel weten met wie en waarover ik contact heb.
Daarnaast heb je geen échte verantwoordelijkheid, maar als je verantwoordelijkheidsgevoel hebt dan zet je je toch optimaal in lijkt me.
Inderdaad een socket A met een AMD 2800+ erin.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is een n-force 2 een Socket A
zal allemaal best maar niet elk jaar weer half jaar enigste wat je leert is nieuwe spelletjes ontdekken op het world wide webquote:Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef blue-102 het volgende:
500 euro per maand is best wel heel erg lekker ik krijg 200 en vind dat al aardig wat, je mag blij zijn dat ze wat geven.
Buiten dat, het principe dat je evenveel doet als de werknemers kan wel kloppen groot verschil daarentegen is wel dat jij nergens verantwoordelijk voor bent. Dat is ook een van de redenen dat je laag levensvorm bent. Een maat van mij is gekapt omdat hij ook 'evenveel' deed maar niet als volle werd aangezien. Het is een stage het is om te leren hoe het is in het werkveld. Beste manier om dat te doen is zelfde doen als mensen in het werkveld.
Nou daar heb ik er al genoeg van gezien voordat ik weer lekker XP had geinstalleerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:04 schreef Mathijz het volgende:
oe, mijn eerste windows vista blue screen
Daar heb je ook weer gelijk in, dat je iets wil leren, Ik heb ook geen zin om de gehele dag om op fok te zitten lezen.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:00 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zal allemaal best maar niet elk jaar weer half jaar enigste wat je leert is nieuwe spelletjes ontdekken op het world wide web
Haha, 'gefeliciteerd'.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:04 schreef Mathijz het volgende:
oe, mijn eerste windows vista blue screen
he bah, ja das verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:Werk je dan ook met 'n duits toetsenbord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |