abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44186901
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef T1andonly het volgende:
Het is ook een stage en je moet je wel als gelijke op durven stellen, maar niet vergeten dat je een stagiair bent.

Ik heb een aantal zaken in eigen beheer uitgevoerd en nu moet ik m'n begeleider voorzien van informatie daarover omdat als ik weg ben er een gat valt in sommige dingen. En dan wil m'n begeleider natuurlijk wel weten met wie en waarover ik contact heb.

Daarnaast heb je geen échte verantwoordelijkheid, maar als je verantwoordelijkheidsgevoel hebt dan zet je je toch optimaal in lijkt me.
Nou als ik hier iets fout doe begint ie gelijk over verantwoordelijkheid
pi_44186907
Volgens mij is een n-force 2 een Socket A
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44186964
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is een n-force 2 een Socket A
Inderdaad een socket A met een AMD 2800+ erin.
pi_44187075
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:45 schreef blue-102 het volgende:
500 euro per maand is best wel heel erg lekker ik krijg 200 en vind dat al aardig wat, je mag blij zijn dat ze wat geven.
Buiten dat, het principe dat je evenveel doet als de werknemers kan wel kloppen groot verschil daarentegen is wel dat jij nergens verantwoordelijk voor bent. Dat is ook een van de redenen dat je laag levensvorm bent. Een maat van mij is gekapt omdat hij ook 'evenveel' deed maar niet als volle werd aangezien. Het is een stage het is om te leren hoe het is in het werkveld. Beste manier om dat te doen is zelfde doen als mensen in het werkveld.
zal allemaal best maar niet elk jaar weer half jaar enigste wat je leert is nieuwe spelletjes ontdekken op het world wide web
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_44187147
Net met mn stagebegeleider gesproken over dat gebeuren gister met de helpdesk van het software pakket. Ik vroeg of hun er wat van hadden gehoord en enige wat hij zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken. Ik heb echt het idee van: "zolang we de helpdesk betalen moeten ze me gewoon helpen met wat voor k*t vraag dan ook"... maar goed, ben al een lijstje aan het opstellen met vragen die ik nog heb voor de helpdesk...
pi_44187173
oe, mijn eerste windows vista blue screen
pi_44187207
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:04 schreef Mathijz het volgende:
Nou daar heb ik er al genoeg van gezien voordat ik weer lekker XP had geinstalleerd.
Ik kreeg bij Vista een blue screen en toen bleef mijn pc maar herstarten..
pi_44187228
Ik wil Vista gewoon eens testen binnekort beetje spelen met alles wat beschikbaar is.
pi_44187250
Eerst maar eens wachten totdat alle drivers vista ready zijn
pi_44187285
Vista is bagger .
pi_44187326
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:00 schreef Theamerican het volgende:

[..]

zal allemaal best maar niet elk jaar weer half jaar enigste wat je leert is nieuwe spelletjes ontdekken op het world wide web
Daar heb je ook weer gelijk in, dat je iets wil leren, Ik heb ook geen zin om de gehele dag om op fok te zitten lezen.
hoewel dat ook heel leuk is.

Ga straks meehelpen met het opzetten van een Exchange server, aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik uberhaupt een server heb opgezet, zal dit best een tijdje gaan duren
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44187332
ik krijg 511,- handje contantje bij de bank elke maand. Dat is de standaard vergoeding voor alle stagaires in het bedrijf hier. Weet niet of er nog veschril zit tussen MBO/HBO/UNI maar ik heb me dan ook niet zo erg verdiept in het Duitse school systeem.
pi_44187362
ze maakten hier geen onderscheid tussen hbo en mbo en elke stagiare kreeg 340 euro
pi_44187416
Ik ga vanmiddag eens kijken of er nog iets te doen is. Volgens mij heeft m'n begeleider het ook niet zo gek druk.,
pi_44187468
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:04 schreef Mathijz het volgende:
Haha, 'gefeliciteerd'.

Ik heb hier trouwens een Duitse Windows verzie.. Ik vind die foutmeldingen echt eng af en toe . Komt denk ik vooral omdat ik niet precies weet wat ze nou bedoelen. Vertalen lukt wel, maar dan staat er nog weinig nuttigs
pi_44187472
Bij mijn vorige stage hadden ze duidelijk bedragen voor elk niveau.
pi_44187494
Werk je dan ook met 'n duits toetsenbord?
pi_44187549
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:17 schreef T1andonly het volgende:
Werk je dan ook met 'n duits toetsenbord?
he bah, ja das verschrikkelijk
pi_44187567
Het is weer 11:00 geweest, tijd om af te tellen naar de lunch. Vandaag wordt het:

Gefüllte Poulardenkeule
mit Nüssen - Äpfel - Maronen
7-Kornreis
und Arizonasalat

of

Linsengemüse
Spatzle
Wienerle

Ik stem vast op de eerste.

Poulardenkeule vs Linsengemüse
1 : 0

[ Bericht 0% gewijzigd door Goover op 06-12-2006 11:25:40 (typo\'s) ]
pi_44187605
Uit die eerste kan ik maar één ingredient vertalen dus ik zou voor dat surprisemenu gaan.
pi_44187694
De engelse vertaling dan

Slice of chicken stuffed
with nuts, apples, and
sweet chestnuts
Seven-grain rice
Salad of cabbage
and carrots

or

Dish of lentils
Spaetzle (local type
of pasta)
Sausages

Maar ik vind de Duitse toch leuker klinken
pi_44187723
De tweede .
pi_44187744
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef nicomart het volgende:

[..]

he bah, ja das verschrikkelijk
Zoveel verschilt dat nou ook weer niet . Een paar letters maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')