abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44186241
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Goover het volgende:

[..]

Je hebt altijd de schoonmaakster nog

En als je een HBO / UNI stage loopt, dan heb je altijd nog de MBO stagaires...

Maar je staat als stagair wel laag in de voedselketen ja.
mja.. ligt ook een beetje aan het bedrijf waar je stage loopt. Op mijn stage draai ik gewoon als een volledige werknemer mee en doet niemand moeilijk eigenlijk.

Uiteraard wel voor een hongerloontje natuurlijk
pi_44186304
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef nicomart het volgende:

[..]

mja.. ligt ook een beetje aan het bedrijf waar je stage loopt. Op mijn stage draai ik gewoon als een volledige werknemer mee en doet niemand moeilijk eigenlijk.

Uiteraard wel voor een hongerloontje natuurlijk
Dat hongerloontje komt me bekent voor.. Wat verdiend iedereen hier (ongeveer) per maand. Als je al vergoeding krijgt. Hier krijg ik 500,- per maand.
pi_44186375
ben dr ook weer.. hoi heb het rustig vandaag..
Zo niet.. dan toch!
pi_44186396
Ik doe net zoveel als mn collega's maar krijg kennis niks
pi_44186404
Mijn stage loopt trouwens 19 januari af, en 30 januari begint mijn school weer, dus als 16 januari BC uitkomt heb ik de 11 dagen ertussen wat te doen
pi_44186424
Ik zit me dus te vermaken met de vista spelletjes
pi_44186455
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:14 schreef Mathijz het volgende:
Praatgroepje!

Nee weinig fabrikanten hebben al SATA drivers, je zou btw kunnen kijken in je bios om je SATA schijf als IDE te laten draaien
Klinkt vrij lastig.

Ik ben ook van plan m'n bios te flashen, maar de vorige poging zorgde ervoor dat m'n processor nog op de helft van de snelheid werkte. Qua hardware ben ik helemaal niet technisch, doe mij maar lekker software-matige dingen.
pi_44186464
ik verdien 140 ero
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_44186473
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef Goover het volgende:

[..]

Dat hongerloontje komt me bekent voor.. Wat verdiend iedereen hier (ongeveer) per maand. Als je al vergoeding krijgt. Hier krijg ik 500,- per maand.
300,- bruto
pi_44186478
http://www.gamedesign.jp/flash/dice/dice.html

Dit spel ben ik nu al 2 dagen aan't spelen, krijg er nu onderhand wel handigheid in.

Ik heb ook nog n periode van "rust" voordat m'n colleges weer beginnen. Daar ben ik ook wel aan toe
pi_44186484
hehe, je weet ook vast niet welk moederbord je heb?
pi_44186505
quote:

[..]

Dat verdien ik ook ongeveer (na belasting iets minder). Vind ik wel erg netjes van dit bedrijf. Normaal krijg je gemiddeld 250 terwijl je in veel gevallen toch "meer waard" bent.
pi_44186526
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef Mathijz het volgende:
hehe, je weet ook vast niet welk moederbord je heb?
Asus a7n8x-e Deluxe, volgens mij is het een n-force 2 moederbord zo uit m'n hoofd. De SATA-drivers zijn volgens mij van Sillicon Image (?)
pi_44186544
quote:

[..]

Ik verdien heel veel, maar ik krijg 50 euro per maand
pi_44186553
500 Ik krijg 250 rond
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44186566
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Ik doe net zoveel als mn collega's maar krijg kennis niks
pi_44186610
ik krijg hier 340 per maand (mbo) en ik heb gehoord dat sommige mensen niks krijgen, andere weer 100 euro, andere weer een laptop aan het einde.. verschilt dus heel veel... ik zal eens navragen bij mn school wanneer ze ons weer verwachten, ik geloof gewoon de eerste maandag na 19 januari al weer hoor, geen dagen vrij..
pi_44186633
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:
Nu ik een beetje een inzicht probeer te krijgen in m'n verslag lijkt het net alsof ik vrij weinig uitgevoerd heb. Er zijn een aantal activiteiten waarmee ik bezig geweest ben.

Maar het lijkt zo op het eerste gezicht of het maar weinig voorstelt.
Idd ben je niet de enige, beetje frustrerend, kom je straks terug op school en zeggen ze is dat alles. Je mag het weer opnieuw doen.. zucht
pi_44186692
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:37 schreef ijsmeis het volgende:

[..]
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44186744
500 euro per maand is best wel heel erg lekker ik krijg 200 en vind dat al aardig wat, je mag blij zijn dat ze wat geven.
Buiten dat, het principe dat je evenveel doet als de werknemers kan wel kloppen groot verschil daarentegen is wel dat jij nergens verantwoordelijk voor bent. Dat is ook een van de redenen dat je laag levensvorm bent. Een maat van mij is gekapt omdat hij ook 'evenveel' deed maar niet als volle werd aangezien. Het is een stage het is om te leren hoe het is in het werkveld. Beste manier om dat te doen is zelfde doen als mensen in het werkveld.
pi_44186783
Ik krijg ook geen stagevergoeding, maar dat maakt me niet zoveel uit, zit op vijf minuten fietsen van huis, 2 minuten lopen van mijn school en ze zijn zeer makkelijk in werktijden. Dat heb ik liever dan een hongerloontje per maand. Kijk allebei zou ideaal zijn
pi_44186797
Ik krijg geen vergoeding hier
pi_44186870
Het is ook een stage en je moet je wel als gelijke op durven stellen, maar niet vergeten dat je een stagiair bent.

Ik heb een aantal zaken in eigen beheer uitgevoerd en nu moet ik m'n begeleider voorzien van informatie daarover omdat als ik weg ben er een gat valt in sommige dingen. En dan wil m'n begeleider natuurlijk wel weten met wie en waarover ik contact heb.

Daarnaast heb je geen échte verantwoordelijkheid, maar als je verantwoordelijkheidsgevoel hebt dan zet je je toch optimaal in lijkt me.
pi_44186881
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Asus a7n8x-e Deluxe, volgens mij is het een n-force 2 moederbord zo uit m'n hoofd. De SATA-drivers zijn volgens mij van Sillicon Image (?)
Socket weeet je vast niet?
pi_44186886
Ik krijg 300,- per maand. Dit is mijn derde stage. In mijn eerste stage kreeg ik voornamelijk kennis.. aan het einde van de stage 600 euro, en bij mijn tweede stage kreeg ik 200,- per maand
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')