mja.. ligt ook een beetje aan het bedrijf waar je stage loopt. Op mijn stage draai ik gewoon als een volledige werknemer mee en doet niemand moeilijk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Je hebt altijd de schoonmaakster nog![]()
En als je een HBO / UNI stage loopt, dan heb je altijd nog de MBO stagaires...
Maar je staat als stagair wel laag in de voedselketen ja.
Dat hongerloontje komt me bekent voor.. Wat verdiend iedereen hier (ongeveer) per maand. Als je al vergoeding krijgt. Hier krijg ik 500,- per maand.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ligt ook een beetje aan het bedrijf waar je stage loopt. Op mijn stage draai ik gewoon als een volledige werknemer mee en doet niemand moeilijk eigenlijk.
Uiteraard wel voor een hongerloontje natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:14 schreef Mathijz het volgende:
Praatgroepje!
Nee weinig fabrikanten hebben al SATA drivers, je zou btw kunnen kijken in je bios om je SATA schijf als IDE te laten draaien
300,- brutoquote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat hongerloontje komt me bekent voor.. Wat verdiend iedereen hier (ongeveer) per maand. Als je al vergoeding krijgt. Hier krijg ik 500,- per maand.
Dat verdien ik ook ongeveer (na belasting iets minder). Vind ik wel erg netjes van dit bedrijf. Normaal krijg je gemiddeld 250 terwijl je in veel gevallen toch "meer waard" bent.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat hongerloontje komt me bekent voor.. Wat verdiend iedereen hier (ongeveer) per maand. Als je al vergoeding krijgt. Hier krijg ik 500,- per maand.
Asus a7n8x-e Deluxe, volgens mij is het een n-force 2 moederbord zo uit m'n hoofd. De SATA-drivers zijn volgens mij van Sillicon Image (?)quote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef Mathijz het volgende:
hehe, je weet ook vast niet welk moederbord je heb?
Ik verdien heel veel, maar ik krijg 50 euro per maandquote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Ik doe net zoveel als mn collega's maar krijg kennis niks
Idd ben je niet de enige, beetje frustrerend, kom je straks terug op school en zeggen ze is dat alles. Je mag het weer opnieuw doen.. zuchtquote:Op woensdag 6 december 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:Nu ik een beetje een inzicht probeer te krijgen in m'n verslag lijkt het net alsof ik vrij weinig uitgevoerd heb. Er zijn een aantal activiteiten waarmee ik bezig geweest ben.
Maar het lijkt zo op het eerste gezicht of het maar weinig voorstelt.
quote:
Socket weeet je vast niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Asus a7n8x-e Deluxe, volgens mij is het een n-force 2 moederbord zo uit m'n hoofd. De SATA-drivers zijn volgens mij van Sillicon Image (?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |