Zo ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag is het 5 december, Sinterklaas dus.![]()
Wat voor voetbalgerelateerde zaken hebben jullie op je verlanglijstje staan?![]()
Mijn verlanglijstje:
- Edgar Davids vanaf de winterstop op huurbasis naar Ajax.
- Andy v/d Meyde vanaf de winterstop op huurbasis naar Ajax.
- contractverlenging voor Zdenek Grygera, anders naar Lazio.
- terugkeer van het oude logo bij Ajax, stoeltjes van ArenA in Ajax-kleuren. +tribunes dichter op het veld (gracht dicht) + hoeken in het stadion dicht
- kampioenschap, KNVB-beker en UEFA Cp voor Ajax.
- ontslag van San Marco bij Oranje, Guus Hiddink zijn opvolger.
- ontslag menting uiteraard
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Vandaag is het 5 december, Sinterklaas dus.![]()
Wat voor voetbalgerelateerde zaken hebben jullie op je verlanglijstje staan?![]()
Mijn verlanglijstje:
- Edgar Davids vanaf de winterstop op huurbasis naar Ajax.
- Andy v/d Meyde vanaf de winterstop op huurbasis naar Ajax.
- terugkeer van het oude logo bij Ajax, stoeltjes van ArenA in Ajax-kleuren.
- kampioenschap, KNVB-beker en UEFA Cp voor Ajax.
- Mads Laudrup naar Ajax
![]()
quote:
Dan de finale en op een schofterige manier in de laatste minuut verliezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, dat gun je ze, ajax doet er niet in mee. Het levert weer wat extra puntjes op.
Gewoon 2e ronde eruitquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan de finale en op een schofterige manier in de laatste minuut verliezen.![]()
Mooi verlanglijstje. Van mij mag het uitkomenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef venomsnake het volgende:Barca wint van Werder en gaat verder ballen in de CL. Barca wordt kampioen en venerderd Madrid nog even in Camp Nou. Sankoh krijgt zijn vorm terug. Groningen gaat stunten tegen PSV. Groningen haalt europees voetbal. Suarez blijft nog een seizoen in Grunn.
Dank u Sint..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |