Waar zit die? De toevoeging Van der Heijden zegt me niks.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:21 schreef Eightball het volgende:
Voor AH van der Heijden rij ik om by the way.
Mevrouw en meneer Van der Heijden runnen die tent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Waar zit die? De toevoeging Van der Heijden zegt me niks.
Je moet er even voor omrijden maar dan heb je ook wat. Ik rij ervoor om.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Nee, daar kom ik nooit.
Dan kan je zo'n beetje alle AH's in Den Haag en Amsterdam op 2 zetten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:16 schreef Eightball het volgende:
Op 1, wat mij betreft al jaren op de 1e plek: AH Van der Heijden in Groningen. Die is zo goed dat ze je met paraplu naar je auto brengen als het regent! (verder pakken ze ook je boodchappen voor je in en de service is mega.)
Op nummer 2: AH Zijlweg in Haarlem, dagelijks open van 8 uur 's-ochtends tot tien uur 's-avonds. Tjakka.Alleen daarom al op 2.
Wat is jullie favo AH?
AH van der heijden? Waar?quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:16 schreef Eightball het volgende:
Op 1, wat mij betreft al jaren op de 1e plek: AH Van der Heijden in Groningen. Die is zo goed dat ze je met paraplu naar je auto brengen als het regent! (verder pakken ze ook je boodchappen voor je in en de service is mega.)
Op nummer 2: AH Zijlweg in Haarlem, dagelijks open van 8 uur 's-ochtends tot tien uur 's-avonds. Tjakka.Alleen daarom al op 2.
Wat is jullie favo AH?
Die aan de daalseweg! En de St. Jacobslaan is niet eerlijk, dat is een XL.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef poepeneesje het volgende:
Die in Nijmegen aan de Groenestraat omdat daar lekker chicks werken, oja en die aan de Sint Jacobslaan ook
. De rest van de AH's sucks
.
AH is AH, XL of nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die aan de daalseweg! En de St. Jacobslaan is niet eerlijk, dat is een XL.
Nee, is geen XL en ik werk er ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:18 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
AH is AH, XL of niet. En trouwens, is die aan de Daalseweg niet ook zo'n XL AH en werk je daar?
*Volgens mij "ken" ik jou*.
Als je naar Delfzijl rijdt, over de brug aan je linkerhand.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:52 schreef Renesite het volgende:
AH van der heijden? Waar?
Korreweg?
Rijksweg?
Floresplein?
Hehequote:Op dinsdag 5 december 2006 10:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, is geen XL en ik werk er ook niet![]()
. Ik kom er wel vaak, omdat die het dichtste bij is.
Daalseweg is géén XL.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:51 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hehe. Iemand die ik ken werkt daar als kwaliteitsmedewerkster
en beweerd dat het een XL terwijl de rest van de wereld beweerd van niet.
Nein, ik kom er vaak en graag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:55 schreef SCH het volgende:
Ben je vakkenvuller Eightball?
Wat heerlijk voor je!quote:Bij die aan de Nachtegaalstraat in Utrecht zit een hele lieve Indonesische homo achter de kassa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |