En als je heel braaf voor en als je per initiatief van de actie gedoneerd hebt?quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef Natha- het volgende:
Tis lief bedoeld hoor, maar die gast is hartstikke waus, volgens mij %)
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Slap geneuzel weer eens weg gehaald..
Nokken met dat vage gezweefteef.
En nu nog even 1000x een storting van ¤0.01 eurocent doen, en het is compleetquote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Hou eens op met dat gewauwel, dit is TRU niet.
wel lief blijven doen hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Slap geneuzel weer eens weg gehaald..
Nokken met dat vage gezweefteef.
ik merk hetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:13 schreef wdn het volgende:
HeatWave lief blijven he?
*stalkt addie*
Blijven? Moet ik het eerst wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:13 schreef wdn het volgende:
HeatWave lief blijven he?
*stalkt addie*
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
* keel schraapt * * inzet op C majeur* * ademhaalt *
[afbeelding] "en we gaan steeds hoger, we gaan steeds hoger " [afbeelding]
Super gaat het hier !!! Hulde![]()
verbrandt?? zonnebank?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:27 schreef Wexy het volgende:
helaas ik red het niet om vandaag nog over te maken.. jammer..
kan om 1 of andere reden de hele dag al niet inloggen bij de bank.. dus dan word het inderdaad als wat ik eerst al zei: zodra ik thuis ben
Ben trouwens verbrand
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef Wexy het volgende:
vakantie... en iets te lang zeer geinteresseerd gekeken naar alle mooie dames op t strand
hehequote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef Wexy het volgende:
vakantie... en iets te lang zeer geinteresseerd gekeken naar alle mooie dames op t strand
De donderdag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef MeneerMuis het volgende:
ElisaB, weet je al hoeveel personen er geld hebben overgemaakt?
Dan kan ik me geld storten![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De donderdag is nog niet voorbij
nu welquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De donderdag is nog niet voorbij
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:54 schreef iamredleader het volgende:
Krijgen we nog een tussenstand![]()
?
Ik zal mijn schuld vandaag ook inlossen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Overzicht FOK! voor FOK
Gewoon vét ¤ 7.433,00 binnen
Kusjes voor:
....veel kusjes...
En wat ik ook nog even wilde zeggen: wat houdt iedereen zich gruwelijk goed aan zijn / haar belofteGe-wel-dig
Ik ben eruit. Tot en met donderdag 14 december zijn er 221 stortingen binnengekomen van 207 verschillende mensenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef MeneerMuis het volgende:
ElisaB, weet je al hoeveel personen er geld hebben overgemaakt?
Dan kan ik me geld storten![]()
Toppiequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:11 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zal mijn schuld vandaag ook inlossen...![]()
GAAAAAAAAAAAAAAAAAF!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Overzicht FOK! voor FOK
Gewoon vét ¤ 7.433,00 binnen
Kusjes voor:
Longinus
Skaai
Dromenvanger (denk ik)
pussydeluxe
Wild_Snake
Sunshine & Isama&
Taxman
Bakkioli
seeya-40
JMPoSTMaN
Chinless
CJ_S
Vaan_Banaan
En wat ik ook nog even wilde zeggen: wat houdt iedereen zich gruwelijk goed aan zijn / haar belofteGe-wel-dig
Pas er maar goed opquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Hihi. Een kusje van ElisaB.
Maak ik er ¤30 van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben eruit. Tot en met donderdag 14 december zijn er 221 stortingen binnengekomen van 207 verschillende mensen
Trek maar open die knip
Mooi afgerondquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Maak ik er ¤30 van.
Zal het bedrag morgen overmaken, moet nu slapen![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:41 schreef Pustasu het volgende:
het is een zeer leuk idee, deze actie!
Helaas zal het niet veel helpen omdat er gewoon geen geld gestoken wordt in zeldzame ziektes, maar het idee blijft leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |