als mn digicam maandag niet was overleden had ik er wat gemaaktquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je `t niet heel erg bont maken willen ze je IP adres blokkeren?
Enne: kun je wat foto`s plaatsen van die John Cassavetes box?![]()
Ja? Volgens mij kan het oog maar op een bepaald punt echt focussen. De rest zien we natuurlijk wel, maar enkel vage contouren.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Breedbeeld is natuurlijk uitgevonden omdat het menselijk oog op deze manier functioneerd
ook al heb je gelijk, die laatste zin is nogal erg voor de hand liggendquote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ga eens tegenover een grote witte muur staan, en vraag een goede vriend een lijn te tekenen tot en met waar jij kan zien, zowel horizontaal als verticaal. Kans is groot dat je uiteindelijk twee horizontale lijnen op die muur hebt, van links naar rechts.
ja hieroquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, back ontopic. Wie gaat zijn vakantie nog meer verpesten met een leuke DVD marathon??
Ikke!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, back ontopic. Wie gaat zijn vakantie nog meer verpesten met een leuke DVD marathon??
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
* checkquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:51 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:35 schreef pascalheister het volgende:
4 pakjes van hmv en 1 van blah zie ik nu op me bureau liggen
m'n ouders zullen wel denken
ja ik snap dat ook niet, lijkt me ook goedkoper om alles in 1 keer te verzendenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]zo herkenbaar
behalve maandag heb ik deze elke dag minstens 1 pakketje binnen gekregen![]()
1 bestelling van 4 dvd`s bij HMV die ze allemaal apart versturen en op verschillende dagen aankomen
Zou makkelijker zijn als ze alles in 1 keer versturen
ja dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ik snap dat ook niet, lijkt me ook goedkoper om alles in 1 keer te verzenden
Wel met een paar kerstdagen voor de deur jaquote:
En waar moet je tussen kiezen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef Mikkie het volgende:
Damn, zaterdagavond, en ik heb weer m'n filmkeuzedilemma
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The 40 Year Old Virgin
Big Fish
World Trade Center
Philadelphia
Invincible
Ik neig naar de laatste
Dat vroeg je laatst ook alquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The 40 Year Old Virgin
Big Fish
World Trade Center
Philadelphia
Invincible
Ik neig naar de laatste
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |