quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
Morgen gaati open! Met een inpandige slijterij!.
Ik reken toch wel op een feestelijke opening, met hapjes en drankjes voor de buurtgenoten, kapper Ger die een gezellige meedeiner ten gehore brengt, bijgestaan door een koortje van Hartog-meisjes.quote:
Dat spreekt voor zich, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:51 schreef pyl het volgende:
Maar het kan ook, zo lees ik in Van Dale, "weinig getalenteerd" betekenen.Dat zul je hebben bedoeld, neem ik aan?
Pfff , oei, gelukkig maar.quote:Zo bezien, komen hier wel meer retorisch zwakbegaafden. Daarover doen we niet moeilijk.![]()
[..]
Die ban zit je nog steeds dwars zeker?quote:Geef sukkels een machtsmiddeltje en ze maken er misbruik van, Scrut. Voor het overige ben ik het met je eens.![]()
Ik verwacht toch wel dat de eerste klanten vanavond zo rond de klok van tienen hun slaapzakken zullen uitrollen en met gezellige samenzang van klassiekers als Kumbayah en Hotel California de nacht voor de deur zullen doorbrengen om morgenochtend als eersten de nieuwe supermarkthemel te mogen betreden. Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik reken toch wel op een feestelijke opening, met hapjes en drankjes voor de buurtgenoten, kapper Ger die een gezellige meedeiner te gehore brengt, bijgestaan door een koortje van Hartog-meisjes.
Ik ga nu eerst 'brodzje hallen, alluz durrop'.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Chocomel gekocht. En ik heb slagroom
Gaat Twan vanavond voor de tweede keer Sinterklaas vieren?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
De rust is hier weer teruggekeerd en morgen lekker "uitslapen".
Ja klopt. Nu bij zijn vader, hij gaat zoiezo altijd dinsdags weer naar zn vader of ons. Hij is alleen wat vroeger gegaan. Hij was erg zenuwachtig vanmiddag over wat hij zou krijgen. Hij vond het zo spannend. Gelukkig is het na vandaag voor een jaar voorbij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat Twan vanavond voor de tweede keer Sinterklaas vieren?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt-ie zo niet een beetje teveel verwend?
Goed plan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
zal ik even een TDP doen?
Politica van linkse signatuur?quote:
Of ze liggen bij de C1000 op de stoep.quote:Iedereen is natuurlijk Sinterklaas aan het vieren
Politicaquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Politica van linkse signatuur?
[..]
Ik denk dat mijn optie aannemelijker isquote:Of ze liggen bij de C1000 op de stoep.
Nee nog rechtser....quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een CDA-muts?
Ik heb het je net gezegdquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef peaceman het volgende:
Niemand die even meldt dat ik in het verkeerde topic zit![]()
Je zit hier goed hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:09 schreef peaceman het volgende:
Niemand die even meldt dat ik in het verkeerde topic zit![]()
Nee nu ben je te rechts....quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het de nummer twee van de partij van Geertje?
O&N, is dat een nieuwe soap?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
voor de liefhebber: [Stemmen!!] Fok Kerst en O&N-logo
M'n volgende auto wordt waarschijnlijk een Mercedes, dan zal ik het nog wel eens vaker horen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
fijn dat het toch een keer wordt gezegd he?
Liever Chocomel, thee is me te linksquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even thee zetten, Scrut ook een kopje? Of heb je liever chocomel?
Warm of koud? Thee te linksquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liever Chocomel, thee is me te links![]()
Koud natuurlijk. Is die mevrouw een VVD-ster?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Warm of koud? Thee te linkswij drinken bijna alleen maar thee.
Hoi Tong, we zouden net thee/chocomel drinken... ook een bakkie?quote:
Wat is er mis met warme? Vooruit:quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koud natuurlijk. Is die mevrouw een VVD-ster?
Ikkenalleenlaetitiavandevvdquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
2minutebreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |